Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
4e set niet gedaan omdat de derde een grinder was? Wat is deze, spotter erbij en doordouwen. Zovaak gehad dat me derde setje beter ging dan me eerste 2. Kan net een stukje techniek zijn, net een beetje warming up of vaak gewoon net die mindset die je om moet zetten!
Alsnog gefeliciteerd met de pr's![]()
Thnx man. Chewie spotte dus had an sich prima gekund ja. Wil alleen maandag nog 1x trainen voordat ik op vakantie ga. Ivm herstel leek het me daarom niet handig om tot failure te gaan. En die laatste rep was wel echt een heel langzaam, moest uit m'n tenen komen. Alhoewel het voor jouw begrippen misch nog meevalt

Overigens vandaag nog wat goblet squats, split squats en hip thrusts gedaan om benen enigzins in conditie te houden. Man man man wat ik mis ik zwaar squatten. Maar rug staat het nog steeds niet toe. Denk dat het na de vakantie wel moet lukken.

Niet geteld, nog veel spierpijn dus niet heel veel
). Dus had slechter verwacht. Weer beetje regelmatig gaan trainen en dan moet die 72,5kg wel weer redelijk snel haalbaar zijn.
geen last meer. Qua kracht kan ik wel meer hebben, maar ben nu vooral weer voorzichtig aan het opbouwen.