MuscleMeat

Fotolog, nu 2,5maand onderweg

• Topic Starter Topic Starter
Ja wtf ik heb totaal geen onderkin niet eens een kleine.. Maargoed daar moet je niet naar kijken is gewoon een rare hoek, bedankt voor de comments!

Dikte in men rug begint een klein beetje te komen!

@+-91kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stats nu:
SQ: 10x130
BP: 10x80
DL: doe ik niet in mijn nieuwe schema, richt me nu vooral op volume ipv hele hoge gewichten, liep een beetje vast op men oude schema.

Gaat lekker maar ik zou zelf de deadlift er in houden, Maar jou schema dus jou keus ;)

Ja pokderladron ik weet het, ik zweerde er ook altijd bij maar ik merk gewoon dat mijn rug even rust nodig heeft omdat ik (te) zwaar ben begonnen. Maar met t-bar rows, widegrip pulldowns en seated rows voel ik men rug ook aardig!

Geloof mij dat als je nu gaat cutten je echt een stuk groter gaat ogen dan nu en een heel stuk beter in je vel zal zitten.
Op die foto waarop je je buikvet zo goed zit sta je echt gewoon op 20%+

Geloof mij dat als je nu gaat cutten je echt een stuk groter gaat ogen dan nu en een heel stuk beter in je vel zal zitten.
Op die foto waarop je je buikvet zo goed zit sta je echt gewoon op 20%+

Hij staat egt niet op 20%+ Dan heb je egt een buik. Als je 20%+ hebt dan kun je zo hard spannen als je wilt maar ga je nooit buikspieren zien bij hem zie je zijn buikspieren nog. Ik zou zeggen 17% max.

En @ TRAINERT, Jah je rug schema lijkt me in orde en een rust pauze is niks mis mee als je maar van plan bent weer deadlifts te ga doen in de nabije toekomst. Of mischien een optie om als allerlaatste oefening op rugdag nog effe 2 setjes met 60 - 70 kilo te deadliften gewoon 8 keer perfecte vorm. Zo krijg je toch nog een prikkel in je onder rug en je verbetert je vorm.

Bedankt voor de reacties! :)

Ja ik ga bij het volgende schema weer deadliften hoor, komt helemaal goed!

edit

Laatst bewerkt:
Je bent nu best wel groot geworden man :) Maar had jij niet met DL je onderrug verdoet ofzo? Heb je daarom DL niet meer in je schema?

Ja kind of.. DL is niet bepaald meer mijn favo oefening. Heb hem nu al 2 maanden niet meer (zwaar) gedaan, en moet zeggen men onderrug voelt weer als vanouds. Ik denk dat ik té snel (te) zwaar ben gegaan!

Doe nu wide/triangle pulldown, t-bar row en seated row en daar groeit men rug ook wel goed mee hoor. Maar toch blijft DL #1 oefening, die voelde ik altijd zó belachelijk zwaar in men rug.

Laatst bewerkt:
superdude pic (ontspannen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

spiegel een wassen

Zal nu wel je bodyfat in de gaten houden... niet heel veel meer stijgen.

deadlift gewoon langzaam opbouwen maybe?

je zet alleen maar vet en vocht aan imo...

Ik zou de DL erin houden en je techniek gaan bijschaven, door filmpjes te maken en te posten etc.

gast kan jij ook nog wat nuttige dingen posten op het forum? ik zit net door je post history te bladeren en alleen maar negatieve reacties of reacties die nergens op slaan!

@themistery: ja ik weet het, echter ligt het niet zozeer aan de techniek maar ik ben gewoon te snel te zwaar gegaan, nu gaat men rug weer perfect alleen ben door men hamstring gegaan bij het squatten gister dus das weer lekker balen!

Ja pokderladron ik weet het, ik zweerde er ook altijd bij maar ik merk gewoon dat mijn rug even rust nodig heeft omdat ik (te) zwaar ben begonnen. Maar met t-bar rows, widegrip pulldowns en seated rows voel ik men rug ook aardig!

wat denk je van hypers?
je moet toch wel de onderrug direct aanspreken tijdens je training.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 21:40 ----------

hij is dan ook puur natuur aan het gainen :o
succes met je kuur man

Die hypers is inderdaad wel een goede! dan spreek ik nog steeds de onderrug aan zonder zwaar te deadliften. Ga ik doen!

---------- Post added do 16 jun 2011 at 22:37 ----------

hij is dan ook puur natuur aan het gainen :o
succes met je kuur man

tegen wie heb je het nou? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven