- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het heeft inderdaad heel veel weg van het programma wat je zelf laatst hebt gevolgd (TM). Dit programma is nog flink te customizen door de zogenaamde plugins. Ik ben ook erg benieuwd, vanavond de eerste training!Het ziet er een beetje saai uit, maar zijn natuurlijk wel allemaal goede compound oefeningenBen benieuwd.....
Toen ik onderzoek heb gedaan naar het programma kwam ik ook posts van jou tegen op dit forum waar je andere mensen het van harte aanraadde! Dus stiekem heb jij indirect meegeholpen met het maken van mijn keuze.Greyskull LP, ik kan je met een gerust hart zeggen dat ik daar de beste gains op heb gehaald. Heel solide!
Klinkt in ieder geval als een goed overwogen keuze. In ieder geval heel veel succes!
en wie weet volg ik je wel met het compleet omgooien.. Ik heb nu eerst vakantie.. kan niet trainen.. misschien een moment om ook eens te bezinnen wat wijsheid is...
Ik ben benieuwd wat AMRAP aan toegevoegde waarde heeft inderdaad. Belangrijkste is dat echt toch wel echt sterker wil worden.Niet echt fan van amrap maar wel de Way to go qua opbouw imo
Me 2!
Thanks mate!Hier heb ik ook al een paar keer naar gekeken. Lijkt me ook wel wat. Succes ermee.
Ik ga op rustdagen licht boven onderhoud zitten en trainingsdagen denk ik +400. (2800/3200). Liefst wil ik natuurlijk zo veel mogelijk spiermassa aanzetten en zo min mogelijk vet maar dat is echt heel moeilijk.Prima bezig, je pakt het weer mooi op met een goed plan.
Wat voeding betreft.. Rond onderhoud eten een optie? Kan je nog kracht mee winnen ook.
Ik ben ook erg benieuwd! De afgelopen 3 maanden heb ik extreem stil gestaan ivm enorme drukte op het werk en zenuwirritaties vanuit de nek naar beiden armen. Uit voorzorg ook niet gaan trainen de afgelopen tijd (had veel zenuwpijn en last van armen) en ben daarvoor 6x behandeld geweest bij de fysio. Niet alleen een nieuw programma dus maar ook weer een nieuwe start. Omdat het een krachtprogramma is tevens een kleine bulk voor mij, iets wat voor mij ook nog redelijk "eng" is. Ik ben in 7 maanden tijd 17 kilo afgevallen, dus aankomen is best wel een beetje spannend nuSucces met deze nieuwe manier van trainen! Ik ben in in ieder geval benieuwd hoe je vooruit gaat in kracht![]()

Precies dit!De eerste stap is in ieder geval weer gezet! De kracht komt wel terug!
Lastig de eerste keer licht Bulken. Maar je weet dat je af kan vallen! Je bent er zelf bij. Dus komt dat zeker wel goed!
Lekkere getraind in ieder geval!![]()
De eerste stap is in ieder geval weer gezet! De kracht komt wel terug!
Lastig de eerste keer licht Bulken. Maar je weet dat je af kan vallen! Je bent er zelf bij. Dus komt dat zeker wel goed!
Lekkere getraind in ieder geval!![]()

Het begin is in ieder geval gemaakt, dat is het belangrijkste!Precies dit!
3 samba-chicks is ook zeker geen slecht begin!

Ja, moet ook schijfjes van 1kg erbij bestellen denk ik. Anders wordt met 2kg/3kg etc verhogen weer zo lastig! Nog even zien waar ik zo goedkoop mogelijk 4x1 en 2x0.5kg op de kop kan tikken.Lekker dat je weer begonnen bent. En ik zou niet te hoog beginnen idd bij een programma met wekelijkse verhogingen. Dat heb ik ook wel eens niet goed gedaan
Je eigen 0.5 kg schijfjes in de tas meenemen is natuurlijk niet zoo gek.
Uhh.. Goed punt jaDus upperbody verhoog je met 1kg. Maar je T-bar met 2.5kg? T-bar is lowerbody?![]()

Frustrerend en confronterend! Even doorzetten nu en kijken hoe het gaat. Ga ook wat consequenter wegen en goed checken wat ik aan kcals binnen krijg om in ieder geval een slow bulk in te zetten.Prima begin, na een tijdje niet getraind te hebben vind ik persoonlijk de eerste trainingen die volgen best lastig cq frustrerend..
Geef jezelf even paar kleine weekjes, en ik weet zeker dat je dan weer terug in je oude 'regime' zit!

Vond dat het weinig zin had om een flinke dosis carbs naar binnen te stouwen nadat je misschien maar een half uur in de sportschool hebt gestaan. Bij mij in de buurt is afgelopen week zowel een Fit for Free én een Basic Fit permanent gaan sluiten omdat de wooncoöperatie niet langer de ruimtes aan ze wil verhuren ivm de lawaai die de sportscholen maken. Gevolg: mijn sportschool die 950 meter verderop zit daar is het nu megadruk en overcrowded en dat heb ik zojuist ondervonden. Ik ben uiteindelijk na een kleine 30 minuten ernstig geïrriteerd naar huis gegaan. Het leek een mega groot mierennest en bijna elk apparaat was bezet. Zelfs de plate loaded apparaten waren continue bezet en je was gewoon langer bezig met wachten tot een apparaat vrij kwam dan daadwerkelijk bezig zijn met de oefening zelf. In de "vrije" ruimte met de rubberen tegels waar je normaal ook je deadlifts kunt doen stonden welgeteld 12 man hutje mutje op elkaar hun workout te doen. Twee mensen waren bezig op de matten, een persoon was aan het deadliften, een ander was bezig met de t-bar, vervolgens nog een jongen/meisje die bezig waren met de barbell row, een instructeur die 3 vrouwen bezig hield (naja, eerder een theekransje misschien) en op het uiteinde hingen er twee kerels capriolen uit te halen in die trx gevallen waar je in kunt gaan hangen en oefeningen kunt doen. Tussenin lagen ook nog 2 meisjes volgens mij wat pushups/crunches te doen, dus misschien waren het er ook wel meer dan 12.