XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

:cheer::banana::dance: vreugdedansjes voor de goede squats! :dance::banana::cheer:

Vooruitgang op de squats is altijd nice. Zeker als het gaat om de techniekbeheersing. Nu lekker rustig aan de gewichten verhogen, met goede techniek uiteraard. Gaat goed komen!!

Dat was een super training! en je ziet het met squats.... Oefening baart kunst! Super dat het nu zo goed voelt! :)

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig maat, trots op jou:P

Thanks maat!

:cheer::banana::dance: vreugdedansjes voor de goede squats! :dance::banana::cheer:

Hell yeah! :dance:

Vooruitgang op de squats is altijd nice. Zeker als het gaat om de techniekbeheersing. Nu lekker rustig aan de gewichten verhogen, met goede techniek uiteraard. Gaat goed komen!!

Helemaal mee eens! Ik vind de techniek op dit moment veel belangrijker dan het gewicht. Eerst de basis en dan volgt de rest. Heeft me wel 6 weken tijd gekost, maar het begin is gemaakt! :D

Dat was een super training! en je ziet het met squats.... Oefening baart kunst! Super dat het nu zo goed voelt! :)

Geduld is een schone zaak blijkt maar weer! :D

zaterdag 29-08-2015 (UB1)

voeding
Totaal
KVE

warmup
crosstrainer: 10 minuten, 0.63km, 86kcal

benchpress
10x20kg
10x30kg
5x47,5kg
5x47,5kg
5x47,5kg
5x47,5kg
5x47,5kg

Eindelijk alle 5x5 gehaald op 47.5kg. Als ik deze ronde niet had gehaald moest ik weer terug in gewicht, maar voelde goed om hem te halen. Het ging niet altijd even makkelijk!

Dumbell row
10x10kg
5x22kg PR
5x22kg
5x22kg
5x22kg
5x22kg

barbell incline bench press
10x20kg
9x35kg
8x35kg
8x35kg

Pas de 2de keer dat ik deze oefening doe. Vind hem nog niet zo heel fijn. Als ik volgende week weer 35kg faal, moet ik helaas gewicht verlagen.

Machine pulldown
10x60kg PR
10x60kg
10x60kg

Db side raise
10x5kg
10x5kg
8x5kg

Side raises was weer een tijdje geleden (2,5 week) en dat was te merken ook bij de laatste set!

rope pushdown
10x20kg
10x20kg
8x20kg

Idem dito als bij side raises.

barbell curl
10x22,5kg
10x22,5kg
10x22,5kg

Zoals altijd pomp in mijn linkerbicep bij deze oefening. Voelde lekker, was weer even geleden :D

cardio
stairmaster: 10 minuten, ~ 550 stappen
fietstrainer: 10 minuten, 5.6km (~34km/uur)

Redelijke training! Blij dat ik mijn BP haalde. Ben benieuwd hoe het gaat met 50kg! Vanavond bij flexx een avondje chillen dus dat worden een paar biertjes vrees ik, maar dat is niet erg op zijn tijd :D:D

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Das een super lekkere training! Top van je BP en lekkere PR's! Je gaat lekker!
Op naar 50 kg BP!

geniet van je chill night! :D

Nog kunnen genieten van wat biertjes ? ;)

Ik zie PR's! En een 50kg BP in het vizier. Sweet!

Squat gaat goed zie ik. Toppie man! Binnenkort maar weer eens filmen dan? :)

Das een super lekkere training! Top van je BP en lekkere PR's! Je gaat lekker!
Op naar 50 kg BP!

geniet van je chill night! :D

Ja ging lekker! Nog steeds relax om PR's aan te tikken. Chill night was gezellig! :)

Nog kunnen genieten van wat biertjes ? ;)

Ik heb 2 desperados op en verder alleen maar cherrytomaatjes en komkommerschijfjes gegeten terwijl er genoeg anders lekkers op tafel stond. Heb me goed gedragen! :D

Ik zie PR's! En een 50kg BP in het vizier. Sweet!

PR's overal! Op naar de 50kg indeed! :D

Squat gaat goed zie ik. Toppie man! Binnenkort maar weer eens filmen dan? :)

Ja techniek gaat gelukkig beter. Nu werken aan de rest en het verbeteren van mijn core nu de gewichten omhoog gaan. Binnenkort weer eens filmen inderdaad :)

training 30-08-2015 LB1

gewicht:
82.5 kilo (8,7 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)
Na het sporten woog ik zelfs 82.3 kilo :O

voeding
Totaal
KVE

volgt

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.63 km, 83 kcal

warming up
2x12 back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
8x20kg
8x20kg
5x37.5kg PR
5x37.5kg
5x37.5kg
5x37.5kg
5x37.5kg

Squat ging mwah. Ik moet toch nog goed op mijn rechterknie letten. Bovendien ga ik iets te diep met de squats waardoor ik moeite heb om omhoog te komen. Nu werken aan het beter aanspannen van de core en oefenen dat ik nu goed parallel squat en weer niet veel te diep.

machine back extensions
12x37.5kg
10x37.5kg
8x42.5kg
6x47.5kg VPR

leg extensions
12x47.5kg
10x52.5kg
8x57.5kg
6x62.5kg VPR

seated leg curl
12x47.5kg
10x52.5kg
8x57.5kg
6x62.5kg VPR

Smith calve raises (staand)
15x20kg
15x65kg PR
15x65kg
15x65kg

We hebben sinds kort nieuwe rubberen tegels (of ze zijn ingesmeerd met bijenwas ofzo) waardoor mijn eigen schoeisel ook gladder is lijkt het. Ik gleed de hele tijd weg :( Desondanks toch een PR :D

weighted decline sit-up
4x15x22kg

crosstrainer hiit
10 minuten, ~110 kcal, 0.8km

Het was erg warm al in de sportschool, dus maar 10 minuten hiit gedaan. Bovendien vergeten om planks te doen.
Ik ben erg blij met mijn gewicht, afgelopen week flink afgevallen. De 10kg is bijna in zicht!

Rating:
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Je had nog planksna cardio kunnen doen, zo schiet het niet op met core versterken he:). Wat een kutvloer zeg dat het maar snel beter wordt. Verder goeie training maat.

Je had nog planksna cardio kunnen doen, zo schiet het niet op met core versterken he:). Wat een kutvloer zeg dat het maar snel beter wordt. Verder goeie training maat.

Vooruit, ik heb de planks zojuist thuis ingehaald op mijn fitnessmat :D

planks
61s
57s
48s

Wellicht 3x per week thuis (op de niet trainingsdagen) een aantal oefeningen doen op de mat om mijn core te verbeteren.

Das weer een mooie training met genoeg (V)PR's! Gaat lekker hier en ook met je gewicht. :)

Planken even tussendoor kan altijd. Ik heb een tijd lang push ups tussen het eten maken door gedaan. :D

Das weer een mooie training met genoeg (V)PR's! Gaat lekker hier en ook met je gewicht. :)

Planken even tussendoor kan altijd. Ik heb een tijd lang push ups tussen het eten maken door gedaan. :D

Ja, er zijn ook meer goede oefeningen heb ik gezien, zoals bijvoorbeeld de superman hold. Gewicht gaat heel erg lekker de laatste 2 weken, ik woog vanmorgen 82 kilo. Nog 800 gram en dan ben ik 10 kilo kwijt :D

Ik zal binnenkort eens een progressiefoto plaatsen hier :p

Wat luister je braaf zeg, dat je die planks nog achteraf thuis doet ook :p

Ziet er wederom goed uit. Lekker VPR's

Wat luister je braaf zeg, dat je die planks nog achteraf thuis doet ook :p

Haha, best braaf inderdaad :)

Ziet er wederom goed uit. Lekker VPR's

Thanks man! :thumbs:

Gister training overgeslagen omdat mijn vriendin jarig was. Klein stukje slagroomtaart gegeten maar verder niet gezondigd.
Overdag een boterham minder, wat minder pindakaas op mijn brood en 2 eitjes minder gegeten om wat kcal te compenseren.

Donderdag FB workout.

Goed bezig hier!
Feli met je gf

Goed bezig man !

Lekker bezig! enne.. beetje late feli met je vriendin. :o

Goed bezig hier!
Feli met je gf

Thanks kerel! :D

Thanks marr :thumbs:

Lekker bezig! enne.. beetje late feli met je vriendin. :o

Dank je Marina! Ennuh, beter laat dan nooit! :D

Zojuist een flinke FB training gedaan omdat ik vanwege de verjaardag van mijn gf afgelopen dinsdag de training moest skippen.
Morgenavond viert ze haar verjaardag bij mij thuis nog voor ons vriendegroepje, dus dat worden in ieder geval weer een paar biertjes :D

training 03-09-2015 (FB)

voeding
Totaal 2.001
KVE 170/62/193

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal

Ik ging erg lekker in de warm-up. Volgens mij had ik nog niet eerder zoveel km gehaald in 10 minuten tijd.

squat
10x18kg (20kg stang was in gebruik)
8x28kg
8x35.5kg
8x35.5kg
8x35.5kg

Squat ging redelijk. Rechterknie heeft nog vaak zijn eigen wil. Ik kan veel dieper dan parallel als ik wil, maar dan heb ik weer ietwat moeite met het omhoog komen. Ik moet even bekijken wat wijsheid is; of lekker laag squaten en mijn core zien te verbeteren en wat langer met lagere gewichten doorgaan of gewoon parallel proberen te squaten en het gewicht verhogen. Ik vind persoonlijk dieper squaten fijner, nu ik parallel probeer te squaten heb ik namelijk moeilijk om de juiste diepte te bepalen en ga ik soms dus niet parallel genoeg. Ik begin wel steeds minder moeite te krijgen met het gewicht, dat is ook wel fijn :D

military press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Dumbell row
10x10kg
10x22kg PR
10x22kg
10x22kg

Benchpress
10x20kg
8x30kg
8x40kg
8x40kg
9x40kg

BP beetje rustig aan gedaan omdat ik al flink wat upperbody oefeningen hiervoor gedaan heb.

single leg extensions
10x20kg
10x35kg PR
10x35kg
10x35kg

Ging erg lekkah!

single leg curl
10x20kg
10x35kg PR
10x35kg
9x35kg

Baalde een beetje dat ik deze net niet haalde..

one arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg

De vorige keer had ik nog moeite met 20kg, maar nu ging ie best goed!

smith machine calf raises (staand)
15x20kg
15x65kg
15x65kg
15x65kg

planks
69s
60s
64s

Planks gaan steeds beter, elke keer een minuutje of hoger! :D

HIIT crosstrainer
20 minuten, 187kcal, 1.37km