XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Lekkere training! en met squatten moet je aanvoelen wat je goed bevalt.
Ik heb eerst lang parallel gesquat en ben nu een paar weken over op as to the grass squatten.
Het opbouwen daarvan ging sneller dan ik dacht. Dus gewoon doen wat jij lekkerder aan vind voelen!

enne.. geniet van het feestje morgen. :D Ik ga all out op een bedrijfs BBQ. :drool:

Dat is idd een flinke training. Ziet er goed uit

Probeer gewoon de maximale diepte te vinden waarbij jij je core nog goed kan houden. Begint nu wel te komen he die Squat :)

SQ doen hoe die het beste aanvoelt ;) Maar zeker tot parallel ;) Nog een repje of 10.000 en je hebt het helemaal te pakken :D

Ik kijk hier voor het eerst volgens mij. Goed bezig met afvallen en ik zie ondanks dat een hoop recente (V)PR's. Netjes!
Denk dat er met jouw leeftijd en stats nog een hoop PR's inzitten ;)

Mooie training, prima!
Wat SQ betreft is het denk ik ook een kwestie van dat irritante geduld dat je moet hebben.. Veel blijven oefenen, wat mij betreft juist door middel van variaties zodat je goed je lichaam leert kennen. Op een gegeven moment ga je aanvoelen wanneer je op parallel zit en niet, wat een goede diepte is, of je bovenlichaam niet te ver buigt, etcetera. Heb zelf erg veel aan goblet squats gehad.
Misschien het belangrijkste.. Bij mij bleek het juist soort schoeisel enorm veel uit te maken!

Veel plezier met het verjaardagsfeest van je vriendin, breek de tent niet af he.. ;)

Eens met Sanne.. Squats zijn vrij persoonlijk. De algemene beweging is hetzelfde uiteraard, maar finetunen en je 'sweetspot' vinden (hoe leg je de bar? hoe diep moet je gaan? etc) vergt tijd. Komt vanzelf kerel

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training! en met squatten moet je aanvoelen wat je goed bevalt.
Ik heb eerst lang parallel gesquat en ben nu een paar weken over op as to the grass squatten.
Het opbouwen daarvan ging sneller dan ik dacht. Dus gewoon doen wat jij lekkerder aan vind voelen!

enne.. geniet van het feestje morgen. :D Ik ga all out op een bedrijfs BBQ. :drool:

We gaan het zien, morgen ga ik weer squaten! Ik ga toch proberen weer wat dieper te squaten, dat voelt voor mij persoonlijk fijner. Dan maar aan mijn core werken! Feestje was gezellig! Hoe was je BBQ?

Dat is idd een flinke training. Ziet er goed uit

Thanks Kev!

Probeer gewoon de maximale diepte te vinden waarbij jij je core nog goed kan houden. Begint nu wel te komen he die Squat :)

Ja, de squat komt zeker! Nu nog even de juiste diepte vinden inderdaad :)

SQ doen hoe die het beste aanvoelt ;) Maar zeker tot parallel ;) Nog een repje of 10.000 en je hebt het helemaal te pakken :D

Dieper voelt beter dus gaan we daar voor :D Haha, 10.000 klinkt stiekem best veel, maar gemiddeld doe ik toch wel 75 squats per week dus valt het eigenlijk nog wel mee :lol:

Ik kijk hier voor het eerst volgens mij. Goed bezig met afvallen en ik zie ondanks dat een hoop recente (V)PR's. Netjes!
Denk dat er met jouw leeftijd en stats nog een hoop PR's inzitten ;)

Leuk dat je meeleest! Het afvallen gaat inderdaad goed. Inmiddels ben ik op mijn "oude" gewicht. Ik probeer nu de lijn door te zetten en mijn buikje kwijt te raken. Ik hoop dat er inderdaad nog genoeg PR's gaan komen ondanks dat ik bezig ben met afvallen.

En hij heeft een hele strenge coach:P

Heel, heel streng! :D

Mooie training, prima!
Wat SQ betreft is het denk ik ook een kwestie van dat irritante geduld dat je moet hebben.. Veel blijven oefenen, wat mij betreft juist door middel van variaties zodat je goed je lichaam leert kennen. Op een gegeven moment ga je aanvoelen wanneer je op parallel zit en niet, wat een goede diepte is, of je bovenlichaam niet te ver buigt, etcetera. Heb zelf erg veel aan goblet squats gehad. Misschien het belangrijkste.. Bij mij bleek het juist soort schoeisel enorm veel uit te maken!

Veel plezier met het verjaardagsfeest van je vriendin, breek de tent niet af he.. ;)

Thanks Sanne! Ja, geduld blijft een schone zaak en zoals je al zegt; oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Ik probeer de laatste tijd inderdaad te variëren en aan te voelen wat het fijnste voelt. Qua schoeisel zit ik wel goed, ik draag speciale schoenen van Adidas. Enuh de tent is gelukkig heel gebleven, feestje was gezellig :thumbs:

Eens met Sanne.. Squats zijn vrij persoonlijk. De algemene beweging is hetzelfde uiteraard, maar finetunen en je 'sweetspot' vinden (hoe leg je de bar? hoe diep moet je gaan? etc) vergt tijd. Komt vanzelf kerel

Klopt wat je zegt Kev, squats zijn inderdaad persoonlijk en iedereen heeft zijn eigen sweetspot! Finetuning it is!

Gister dus verjaardag gehad van mijn vriendin. Overdag wat minder gegeten om wat extra kcal over te houden voor de biertjes, maar ik denk dat ik toch wel 2500kcal minimaal heb aangetikt gister (500 meer dan wat ik nu eet). Drie biertjes op (1x desperados, 2x jupiler), een stukje gebak, een paar bitterballen en een paar stokbroodjes (zonder iets erop).

Net UB1 gedaan:

zaterdag 05-09-2015 (UB1)

voeding
Totaal 1.920
KVE 179/53/180

Redelijk veel carbs vandaag. Pasta met avondeten en in de middag 2 kleine pannenkoeken op :D

warmup
crosstrainer: 10 minuten, 0.67km, 89kcal

crosstraining warm-up gaat steeds beter! Tempo zit er telkens goed in.

Dumbell row
10x10kg
5x24kg PR
5x24kg
5x24kg
5x24kg
5x24kg

benchpress
10x20kg
5x30kg
3x50kg PR
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg

Planning was oorspronkelijk om 5x5x50kg te doen, maar voelde gelijk bij de eerste set dat het moeilijk ging worden. Overige setjes besloten telkens 3 reps te doen. Hopelijk volgende week wel 5x5x50kg!

Machine pulldown
10x62,5kg PR
10x62,5kg
10x62,5kg

barbell incline bench press
10x20kg
8x35kg
9x35kg
8x35kg

Voelde beter dan vorige keer! Goed focussen en aanspannen hielp.

dumbbell side raise
8x6kg PR
8x6kg
8x6kg

Doe al een aantal weken 5kg, dus besloten om naar 6kg te gaan. Ging eigenlijk best goed! Gekozen voor 8 reps ipv 10 omdat ik het wil opbouwen.

rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg

barbell curl
10x25kg
8x25kg
7x25kg

Lekker pomp in beiden biceps. 25kg viel toch wel een beetje tegen, maar zit al vrij lang op 22,5kg dus wilde perse verhogen

cardio
stairmaster: 20 minuten, ~ 1200 stappen

Goede training! In het begin voelde ik me niet zo heel erg lekker, maar dat waren misschien de biertjes die aan het boksen waren met de bitterballen. Gelukkig knapte ik vrij snel op tijdens de training. Wederom blij met mijn PR's.

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Das weer een mooie training met genoeg PR's!

Lekker feestje gehad dus he! Nou de BBQ was ook zeer geslaagd en het dagje weg en wederom uit eten ook. :D

Das weer een mooie training met genoeg PR's!

Lekker feestje gehad dus he! Nou de BBQ was ook zeer geslaagd en het dagje weg en wederom uit eten ook. :D

Ja, de PR's blijven nog steeds komen en daar ben ik ook blij mee! Finetuning van de compounds heeft echter mijn prioriteit (en nog de laatste kilo's afvallen natuurlijk).
Klinkt als een geslaagde BBQ en dagje uit inderdaad! :D

training 06-09-2015 LB1

PR's incomingggggggggggggggg :D

gewicht:
82.0 kilo (9,2 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)

voeding
Totaal 1.971
KVE 156/61/189

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.67 km, 88 kcal

warming up
2x12 back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
8x20kg
8x20kg
5x40kg PR
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Squat was vooral finetunen. Sweetspot proberen te vinden etc. Laatste setje ging voor mijn gevoel het beste en het diepste, maar de beweging was alleen iets te snel (ga te snel naar de grond).

machine back extensions
12x35kg
10x40kg
8x45kg
6x50kg PR

leg extensions
12x50kg
10x55kg
8x60kg
6x65kg PR

seated leg curl
12x50kg
10x55kg
8x60kg
6x65kg PR

Smith calve raises (staand)
15x20kg
15x50kg
15x70kg PR
15x70kg

Gelukkig geen gladde tegels meer. Goed naar de setup gekeken en recht onder de barbell gaan staan. Ging lekker!

weighted decline sit-up
4x15x24kg PR

planks
94s PR
47s
52s

crosstrainer hiit
15 minuten, ~137 kcal, 1.03km

Lekkere training! Bij elke oefening een PR en de squat gaat beetje bij beetje vooruit.

Rating:
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Dat gaat lekker hier!! Nice al die PR's en super met je squat! :thumb:

Zo zie je.. oefening baart kunst en het gewicht komt er al snel bij nu!

Mooi werk weer man. Altijd lekker om veel PR's te pakken :)

Prachtige training, sterke PR's, nice!
Die 10 kg komt nu trouwens wel goed in het zicht! :D

Dat gaat lekker hier!! Nice al die PR's en super met je squat! :thumb:

Zo zie je.. oefening baart kunst en het gewicht komt er al snel bij nu!

Ja gaat lekker! Merk nu toch wel dat het afvallen steeds moeilijker gaat hoor. Ik ben natuurlijk al bijna 10 kilo kwijt, maar ik heb het idee dat ik nu toch wel blijf schommelen. Nog even aankijken hoe het deze week gaat :)

Mooi werk weer man. Altijd lekker om veel PR's te pakken :)

Ja zeker relax, zeker nu ik ook bezig ben met afvallen :D

Prachtige training, sterke PR's, nice!
Die 10 kg komt nu trouwens wel goed in het zicht! :D

Thanks Sanne! Was ook hele lekkere training. Was ook gebrand bij elke oefening een PR te halen toen ik merkte dat ik PR's aan het scoren was als een malle. Ja, de 10 kilo is bijna in zicht! *hangt vlag uit*

Ene PR na de andere. Lekker freako!

Ene PR na de andere. Lekker freako!

Thanks Kev! Best lekker die PR's, hoewel ik toch liever PR's zie bij mijn UB trainingen :D

training 08-09-2015 (UB2)

voeding
Totaal 1.965
KVE 163/50/196

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.64 km, 89 kcal

Benchpress
10x20kg
8x30kg
8x42.5kg
8x42.5kg
8x42,5kg

BP ging aardig! Goed tempo en had er niet echt veel moeite mee.

Dumbell row
10x22kg
10x22kg
10x22kg
10x22kg

standing military press
10x20kg
5x32.5KG VPR
4x32.5KG
4x32.5KG

Balen dat ik het niet haalde. Dit is al een reset. My core needs some work!

pullup
8x25kg (contra)
8x25kg
8x30kg (terug naar 30 omdat ik niet ver genoeg naar beneden ging volgens flexx)
8x30kg

Machine chest fly
8x30kg PR
7x30kg
6x30kg

Ik zit al een paar weekjes op 27,5kg maar 30kg blijkt overduidelijk nog te zwaar.. :(

db lying rear lateral raise
10x6kg
10x6kg
10x6kg

Preacher db curl
10x12kg
6x14kg PR (helaas nog niet ready voor 14 kilo).
10x12kg

rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Cardio overgeslagen. Het was echt megadruk in de sportschool en veel apparaten waren ook bezet. We zijn ook bijna 1u en 45 minuten bezig geweest met de training.

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Jeessss das een lange training! Maar toch nog wel (V)Pr's! dus netjes!

MP is gewoon een lastige om op vooruit te gaan. Dat merk ik zelf ook. Tijd geduld en doortrainen en dan komt dat ook echt wel!

Een lange, maar ook sterke training! Keep it up!

Terug
Naar boven