- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonguh, squat ging stuk beter dan dinsdag hoor, die van dinsdag was echt dramatisch![]()
nou met zoveel PR's zou ik iet zeggen een rating 2... maar ik snap wel dat gevoel anders is.
Die squat komt echt wel. Hang je er niet aan op he! Het gaat om de gehele training en niet alleen om de squat!
Dus mooie training!
Woah, PR-regen incoming!
Herken je wederom volledig.. Als bij mij een bepaalde oefening niet gaat zoals ik had gewild kan dat gerust voor mij de gehele training overschaduwen en verpesten. Al lukt het mij tegenwoordig het wat meer los te laten..
Maar goed, als het direct de eerste oefening is begin je natuurlijk al met een minder lekker gevoel.
Forigve and forget, op naar de volgende training!

Ik zou de Squat eens een tijdje wat lager in de reps gaan doen en dan gewoon meer sets. Met lagere reps kun je veel beter op de techniek blijven letten en als je meer sets doet wordt je er ook sneller beter in. En laatste pluspunt is dat je dan hogere gewichten kan Squatten en dat maakt het aanspannen enzo ook gelijk makkelijker.

Eten valt me beetje tegen hoor, 3mini bordjes. Goeie training maat, hoop dat ik ook weer snel kan knallen.

Das niet veel eten... Dan zou ik me toch echt misdragen hebben.
Maar wel een super training! Best lang bezig ook denk ik met zoveel oefeningen?
En super van het dippen! Ik kon het ook.. met extra gewicht van 10 kg.. tot mijn schouder niet meer meedeed...
Ik hoop ze ooit weer op te pakken. Het is echt kicken als dat lukt!![]()
Geen contra-gewicht bij het dippen, lekker man!! Snel hang je er extra gewicht bij![]()
Tegenwoordig is het openen van de heupen een vast onderdeel van m`n warming up op lower body dagen.. De zogenaamde kikkerhouding: [Link niet meer beschikbaar]Squat ging eindelijk weer beter. Tijdens de squat hebben flexx en ik goed gelet op mijn houding en tijdens mijn eerste set van 35KG heb ik waarschijnlijk het probleem gevonden van mijn matige uitvoering de afgelopen weken; mijn rechterknie wijst ietswat naar binnen toe ipv naar buiten. Wanneer ik begin met mijn squat duw ik mijn heupen naar buiten maar blijkbaar duw/draai ik mijn rechterheup niet goed genoeg naar buiten toe, waardoor mijn knie naar een beetje naar binnen wijst ipv naar buiten. Bij de volgende sets heb ik geprobeerd mijn rechterheup beter naar buiten te duwen, maar was best lastig. Even op onderzoek uit hoe ik dit probleem kan oplossen.

Dus als het even gaat knallen.. en wanneer hij niet meewerkt training aanpassen. 

Herkenbaar met dat AYCE... ik vreet me echt rond.
Maar je lijf went inderdaad aan een hoeveelheid eten.
Dat zijn behoorlijk lange trainingen. Oef.. zou ik niet volhouden. Maar goed ook dat is voor iedereen anders.
Schouder zal niet meer overgaan..Dus als het even gaat knallen.. en wanneer hij niet meewerkt training aanpassen.
Lekker getraind vandaag ook weer! Genoeg (V)PR's! ook weer. Goed dat je nu weet hoe het zit met je squat.
Het is en blijft een kwestie van oefenen. Je komt er wel!

Allemaal netjes op deze pagina man!! Goede trainingen met een hoop samba-mannenEn je hebt je echt verdomd goed gedragen bij die AYCE. Het is dat ik het meeste niet te vreten vind van wat erop ligt...anders had dit bij een dergelijk restaurant mijn 'voorgerecht' kunnen zijn..
Geniet van de zondag man!

Op driekwart van de 10 kilo, dat doe je goed!
Wat AYCE betreft scheelt het bij mij bijvoorbeeld ook of ik in een bulk zit of niet.. Nu ik cut zit ik gewoon veel sneller vol. Helaas weerhoudt me dat er alsnog niet van om belachelijke hoeveelheden weg te werken.

Lekkere training!
En ja.. als je eerst MP doet gaat BP vaak wel wat minder.. mijn ervaring.

Waarom niet meer reps in die laatste set MP's dan als die easy peasy ging?