- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het nut er niet van in, maar als jij het fijn vind trainen moet je dat natuurlijk gewoon blijven doen.
Je onderhoud zou juist minder moeten zijn nu je minder vetmassa en spiermassa hebt of ben je actiever geworden?
Goed voor de conditieOnderhoud is wat anders omdat ik nu tijdelijk ergens anders woon. Ik fiets gemiddeld zo een 50km per week meer dan voorheen. Ik zit 4x per week gemiddeld 1,5 tot 2 uur per dag op de fiets. (125km totaal per week). Vorige week had ik 50km gefietst op een dag en nog een training erbij gepakt ook haha.

Je eerste set is al vrij pittig omdat je je max reps aan het bepalen bent. Vervolgens moet je nog drie setjes amrap doen met max 60 a 90s pauze. Lekker pittig en snel goede pomp. Ik vind het uitdagender ook dan bijv 4x12 setjes met wat langere pauzes.
Onderhoud is wat anders omdat ik nu tijdelijk ergens anders woon. Ik fiets gemiddeld zo een 50km per week meer dan voorheen. Ik zit 4x per week gemiddeld 1,5 tot 2 uur per dag op de fiets. (125km totaal per week). Vorige week had ik 50km gefietst op een dag en nog een training erbij gepakt ook haha.

75 minuten per training ongeveer, 4x per week. En veel volume is lekkah tochWat een volume...hoelang ben je bezig? Hoeveel trainingsdagen?

Ik zat hiervoor vrij laag onder onderhoud en at heel weinig carbs. Zal voornamelijk veel extra vocht zijn wat ik nu vasthoud. Elke gram koolhydraat die je eet, houdt je lichaam 3 gram extra vocht vast. Ik ga er vanuit dat het stabiliseert, anders ga ik gewoon ietsje minder eten

Zal merendeel ook wel vocht zijn. Even wachten hoe het stabiliseert.Ik zat hiervoor vrij laag onder onderhoud en at heel weinig carbs. Zal voornamelijk veel extra vocht zijn wat ik nu vasthoud. Elke gram koolhydraat die je eet, houd je lichaam 3 gram extra vocht vast. Ik ga er vanuit dat het stabiliseert, anders ga ik gewoon ietsje minder eten![]()
Begin nu in mijn gezicht te vervellen, zijkant torso is nog steeds rood dus ben echt wel goed verbrand afgelopen zondag. Gister getraind en dat ging goed. Wel megawarm in de sportschoolNette shape hoor! Nou die massa erbij trainen
Auw.... dat wordt vervellen![]()

Zeg dat wel! Doet nu soms nog pijn. Hopelijk heelt de rest ook snel.

Ja dat helpt allemaal niet mee. Aan de andere kant draai je nu zo'n 2 jaar (?) KT en die compound exercises zouden een keer omhoog moetenHalf jaar geleden benchte ik 12x52.5kg en 10x55kg, dus dit was vrij matig. Moet natuurlijk weer opbouwen na lange blessure/cut en mogelijk door het warme weer![]()

Dat vind ik nou ook! Maar de tijd dat ik echt aan KT heb gedaan ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met afvallen en cutten. Vorige bulk heb ik ook maar 5 weken volgehouden, maar daar kwam dan ook een bench uit van 72.5kg (wel maar 2x, maar goed). Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komenJa dat helpt allemaal niet mee. Aan de andere kant draai je nu zo'n 2 jaar (?) KT en die compound exercises zouden een keer omhoog moeten![]()

YesDat vind ik nou ook! Maar de tijd dat ik echt aan KT heb gedaan ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met afvallen en cutten. Vorige bulk heb ik ook maar 5 weken volgehouden, maar daar kwam dan ook een bench uit van 72.5kg (wel maar 2x, maar goed). Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen![]()
Yes
Maar mijn persoonlijke mening is dat je helemaal niet hoeft te bulken en weer cutten, gewoon op onderhoud of ietsje daarboven. Dat je energie hebt voor je trainingen maar niet veel vet aanzet.