Nieuwe oefeningen kosten altijd tijd om geheel onder de knie te krijgen.. Loop zelf standaard minimaal de eerste twee keer te mopperen dat het een kutoefening is

.
Mooie training, kan je dik tevreden mee zijn!
Ja, ik was ook dik tevreden! Best lekker om eens wat meer setjes te pakken.
Naar mijn mening heb je de SLDL met barbel sneller onder de knie dan de dumbel variant..
Binnenkort eens bestuderen hoe de SLDL precies moet dan
+ 1, al zal het ook wel gewoon met persoonlijke voorkeur te maken hebben.. Vind ze zelf met db's zwaar ruk, met bb gaat het echter prima

.
Ik moet sowieso de motion zelf eerst zien te leren, nu ga ik teveel met mijn lichaam naar voren. MAar zoals je al zei, nieuwe oefeningen hebben tijd nodig.
Thanks bro!
Vandaag UB1 gedaan ipv morgen omdat flexx dan helaas niet kan.
vrijdag 16-10-2015 (UB1)
voeding
kcal: 1.918
K/V/E: 158/54/196
Ietwat te weinig vet vandaag. Zoals gewoonlijk tel ik de olijfolie die ik gebruik om mijn maaltijden te bereiden niet op bij mijn macro's dus het zal wel iets hoger liggen. De avocado's waren op
warmup
crosstrainer: 8 minuten, 0.54km, 70kcal
benchpress
10x20kg
8x35kg
4x50kg
5x50kg
5x50kg
4x50kg
3x50kg
Waar vorige week 5x47.5kg nog zo goed ging, ging 5x50kg vandaag aardig belabberd. Tot aan de training had ik maar ~1300kcal gegeten (avondeten pas na de training) en aan het begin (18:00) van de training begon ik eigenlijk honger te krijgen omdat ik om 16.30 voor het laatst had gegeten (boterham met pindakaas). Maar goed, mag geen excuus zijn. Had in ieder geval gehoopt op meer!
dumbbell row
10x12kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
OK!
incline benchpress
8x30kg
6x40kg
5x40kg
4x40kg
Hetzelfde verhaal als de normale BP. Had gehoopt op meer!
negative pullup
2x4xbw
pullup
3x8x20kg (contra)
Ging beter dan vorige week, tempo lag iets hoger!
dumbbell side raises
3x10x6kg
VPR
Vorige week haalde ik maar 8 reps in mijn laatste setje, nu de volle mep!
one-arm dumbbell preacher curl
2x10x12kg
1x10x14kg
PR
Omdat de vorige 2 oefeningen al een stuk beter gingen, ging ik ook met meer vertrouwen aan de slag met deze oefening. Laatste setje voor 14kg gegaan en het ging erg lekker. Toen ik 5 reps had gedaan moest ik even voor de zekerheid controleren of ik wel echt een dumbbell had van 14kg, want het ging best aardig eigenlijk!

Ik doe deze oefening al zeker 2 maanden met 12kg, dus blij dat 14kg nu eindelijk behaald is.
dips
1x8xbw
PR
1x6xbw
1x5xbw
Wederom verbetering. 8x is een PR!
stairmaster
2 minuten
Na 2 minuten hield ik het al voor gezien, teveel spierpijn van gister, maar dat is ook niet zo gek haha!
loopband
20 minuten, 6km/uur, helling 7.5%, 172kcal
rating
Training met 2 gezichten. Zwak begin, goed einde! Ik heb me in ieder geval niet gek laten maken door de magere resultaten in het begin en toch doorgezet bij de overige oefeningen!