Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

oef... dat lijken soms wel cardio-KT setjes! :D Maar het gaat lekker! Fors lange training als ik het zo zie.
Squat is gewoon oefenen.. komt echt wel!

Ik maakte deze week @Skatermarvin nog min of meer belachelijk door tegen hem te vragen of het gebakweek was, maar ik ben net zo schuldig. Afgelopen zaterdag een chocoladebol op (zusje was jarig) en gister een klein stukje appeltaart (schoonmoeder jarig). Ik kon de verleiding in ieder geval niet weerstaan. Ik heb het stukje appeltaart ietwat gecompenseerd door naar huis te lopen vanaf het station in plaats van de bus te nemen. (2.3km gelopen in ~22 minuten).
Ik snap ook niet waarom de rest van het forum niet mee deed...het was afgelopen week echt nationale gebakweek..:o

..of niet:roflol:

Wel weer een mooie training Freak! Wanneer komen er een keer 5 samba-mannen? Zelf ben ik geen fan van db SLDL...zou eerder de barbel variant kiezen..

wat een zooi extensions man :zweet:

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere set weer! En ik zie wat je doet met die planks :thumb:
Afgekeken bij de plank-koning!

oef... dat lijken soms wel cardio-KT setjes! :D Maar het gaat lekker! Fors lange training als ik het zo zie.
Squat is gewoon oefenen.. komt echt wel!

Ik vond het heerlijk! Liefst deed ik ook een dropset bij de extensions haha! Ja, 1 uur en 40 minuten training, 20 minuten cardio, dus was inderdaad flink! Inderdaad, blijven oefenen!

Ik snap ook niet waarom de rest van het forum niet mee deed...het was afgelopen week echt nationale gebakweek..:o

..of niet:roflol:

Wel weer een mooie training Freak! Wanneer komen er een keer 5 samba-mannen? Zelf ben ik geen fan van db SLDL...zou eerder de barbel variant kiezen..
Nu maar hopen dat ik vandaag weer geen gebak aangeboden krijg haha! Ja, was een fijne training weer. Die 5 samba-mannen komen ooit wel een keer. Maar wanneer weet ik nog niet haha! Barbell variant komt denk ik wel een keer, denk dat het voor nu wijs is om de houding eerst goed te leren.

Had er nog wel meer willen doen! :D

Nieuwe oefeningen kosten altijd tijd om geheel onder de knie te krijgen.. Loop zelf standaard minimaal de eerste twee keer te mopperen dat het een kutoefening is :o.
Mooie training, kan je dik tevreden mee zijn!

flink volume netjes

Nieuwe oefeningen kosten altijd tijd om geheel onder de knie te krijgen.. Loop zelf standaard minimaal de eerste twee keer te mopperen dat het een kutoefening is :o.
Mooie training, kan je dik tevreden mee zijn!

Ja, ik was ook dik tevreden! Best lekker om eens wat meer setjes te pakken.

Naar mijn mening heb je de SLDL met barbel sneller onder de knie dan de dumbel variant..
Binnenkort eens bestuderen hoe de SLDL precies moet dan :D

+ 1, al zal het ook wel gewoon met persoonlijke voorkeur te maken hebben.. Vind ze zelf met db's zwaar ruk, met bb gaat het echter prima :).
Ik moet sowieso de motion zelf eerst zien te leren, nu ga ik teveel met mijn lichaam naar voren. MAar zoals je al zei, nieuwe oefeningen hebben tijd nodig.

Thanks bro!

Vandaag UB1 gedaan ipv morgen omdat flexx dan helaas niet kan.

vrijdag 16-10-2015 (UB1)

voeding
kcal: 1.918
K/V/E: 158/54/196

Ietwat te weinig vet vandaag. Zoals gewoonlijk tel ik de olijfolie die ik gebruik om mijn maaltijden te bereiden niet op bij mijn macro's dus het zal wel iets hoger liggen. De avocado's waren op :(

warmup
crosstrainer: 8 minuten, 0.54km, 70kcal

benchpress
10x20kg
8x35kg
4x50kg
5x50kg
5x50kg
4x50kg
3x50kg

Waar vorige week 5x47.5kg nog zo goed ging, ging 5x50kg vandaag aardig belabberd. Tot aan de training had ik maar ~1300kcal gegeten (avondeten pas na de training) en aan het begin (18:00) van de training begon ik eigenlijk honger te krijgen omdat ik om 16.30 voor het laatst had gegeten (boterham met pindakaas). Maar goed, mag geen excuus zijn. Had in ieder geval gehoopt op meer!

dumbbell row
10x12kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg

OK!

incline benchpress
8x30kg
6x40kg
5x40kg
4x40kg

Hetzelfde verhaal als de normale BP. Had gehoopt op meer!

negative pullup
2x4xbw

pullup
3x8x20kg (contra)

Ging beter dan vorige week, tempo lag iets hoger!

dumbbell side raises
3x10x6kg VPR

Vorige week haalde ik maar 8 reps in mijn laatste setje, nu de volle mep!

one-arm dumbbell preacher curl
2x10x12kg
1x10x14kg PR

Omdat de vorige 2 oefeningen al een stuk beter gingen, ging ik ook met meer vertrouwen aan de slag met deze oefening. Laatste setje voor 14kg gegaan en het ging erg lekker. Toen ik 5 reps had gedaan moest ik even voor de zekerheid controleren of ik wel echt een dumbbell had van 14kg, want het ging best aardig eigenlijk! :D Ik doe deze oefening al zeker 2 maanden met 12kg, dus blij dat 14kg nu eindelijk behaald is.

dips
1x8xbw PR
1x6xbw
1x5xbw

Wederom verbetering. 8x is een PR!

stairmaster
2 minuten

Na 2 minuten hield ik het al voor gezien, teveel spierpijn van gister, maar dat is ook niet zo gek haha!

loopband
20 minuten, 6km/uur, helling 7.5%, 172kcal

rating

Training met 2 gezichten. Zwak begin, goed einde! Ik heb me in ieder geval niet gek laten maken door de magere resultaten in het begin en toch doorgezet bij de overige oefeningen!
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
prima training weer genoeg (v)pr's erin.

Je kan niet altijd (V)Pr's op alles hebben he! Je hebt er soms mindere dagen bij. Maar minder zwaar kunnen pakken wil niet zeggen dat je minder hard traint. ;)
Het gaat erom dat je geeft wat je kan en dat doe je ook!

Lekker getraind!

Dat noem ik trainen op karakter: minder sterk beginnen maar met PR's je training eindigen, good job!

prima training weer genoeg (v)pr's erin.
Thanks. Had het niet verwacht omdat het begin van de training niet zo heel super was. Maar goed herpakt daarna! :D

Je kan niet altijd (V)Pr's op alles hebben he! Je hebt er soms mindere dagen bij. Maar minder zwaar kunnen pakken wil niet zeggen dat je minder hard traint. ;)
Het gaat erom dat je geeft wat je kan en dat doe je ook!

Lekker getraind!

Mooi gezegd weer Marina. De laatste PR's voelde toch wel erg lekker.

Dat noem ik trainen op karakter: minder sterk beginnen maar met PR's je training eindigen, good job!
Yeah! Niet gek laten maken door een minder start en lekker doorgaan! :)

gewicht:
77.1 kilo (14,1 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)
21/06/2015: 91.2KG
28/06/2015: 89.2KG
05/07/2015: 88.5KG
12/07/2015: 87.7KG
19/07/2015: 87.2KG
26/07/2015: 86.6KG
02/08/2015: 85.7KG
09/08/2015: 85.0KG
16/08/2015: 84.3KG
23/08/2015: 83.7KG
30/08/2015: 82.5KG
06/09/2015: 82.0KG
13/09/2015: 80.9KG
20/09/2015: 80.2KG
27/09/2015: 79.1KG
03/10/2015: 78.3KG
11/10/2015: 77.5KG

voeding
Totaal -
KVE -

Volgt

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal

warming up
2x12 back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extensions

paused squat
10x20kg
10x20kg
5x35kg

Kan nog steeds beter. Toen ik glutes aanspande ging het al beter.

Romanian deadlift
4x10x22.5kg

Nieuwe oefening! Wederom beetje zoeken naar de houding.

seated leg curl superset leg extensions
12x52.5kg 12x52.5kg
10x57.5kg 10x57.5kg
6x62.5kg 8x62.5kg
3x67.5kg 6x75kg PR

supersetje! leg curl had ik het moeilijk mee, leg extensions daarentegen niet! Weer een PR!

weighted hyperextension
10xbw
8xbw+15kg
8xbw+15kg

15kg gaat alweer ietsje beter. Haalde voorheen maar 7 reps.

calf press on the leg machine
15x80kg
3x15x110kg

Vind deze de laatste tijd fijner dan calf raises smith machine. Voelde het lekker branden bij de laatste 3 setjes!

planks
3x60s

weighted decline sit-up
4x15x26kg

crosstrainer hiit
15 minuten, ~135 kcal, 1.01km

Lekkere training! Romanian deadlift vind ik wel een leuke oefening. Iets beter werken aan mijn houding en dan komt het goed! Planks gaan ook nog steeds goed (elke week 5s verhogen). Ik merk wel dat ik meer moeite heb met afvallen nu. Begint nu een beetje te stagneren, maar dat is ook niet gek aangezien ik al zoveel ben afgevallen.

Rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Lekker getraind! en dat je nu wat stagneert is ook niet zo gek. Maar het is nog steeds dalende wat ik zie he!
Dus gaat nog steeds goed.
Hoe lang wil je nog doorcutten?

Je gaat ook flink vooruit met je training, dus ongetwijfeld komt daar nu massa bij en ik zou me niet meer zo focussen op afvallen, maar op vetverlies (centimeters buikomtrek).
Al met al heel netjes waar je nu zit!

Kijk aan toch RDL's gaan doen:thumbs:

Gewoon die cut nog even doorzetten tot je echt vastloopt en daarna gaan reversen en wat massa erop plakken!:thumb:

Lekker getraind! en dat je nu wat stagneert is ook niet zo gek. Maar het is nog steeds dalende wat ik zie he!
Dus gaat nog steeds goed.
Hoe lang wil je nog doorcutten?

Ik stagneer natuurlijk nog niet helemaal, want ik ben wel degelijk wat gewicht kwijt, maar het wordt wel steeds wat minder nu. Ik denk dat ik de lijn trek tot het eind van dit jaar. 1 januari is een mooie datum om te beginnen met gainen (waar bijna heel Nederland echter het goede voornemen heeft om juist af te vallen). Er vanuit gaande dat ik op trainingsdagen mijn kcal ga verhogen en stel ik val nog ongeveer ~400 gram per week af, denk ik dat ik ongeveer op 73 kilo ga uitkomen.

Je gaat ook flink vooruit met je training, dus ongetwijfeld komt daar nu massa bij en ik zou me niet meer zo focussen op afvallen, maar op vetverlies (centimeters buikomtrek).
Al met al heel netjes waar je nu zit!

Bedankt voor je compliment René! Ik ben zelf ook heel erg tevreden. Buikomtrek is ook aardig minder geworden. (van 101cm naar 84cm). Ik denk dat ik nog 3 kilo ga cutten en dan wordt het tijd voor massa!

Kijk aan toch RDL's gaan doen:thumbs:

Gewoon die cut nog even doorzetten tot je echt vastloopt en daarna gaan reversen en wat massa erop plakken!:thumb:

Yes! Flexx vond het een goed idee om RDL te proberen en het ging wel aardig. Eerste setje stribbelde ik een beetje met de houding, maar komt goed. Vooral focus op het niet bollen van de rug. We zagen na onze sets ook iemand een normale DL doen en die deed het continue met een verkeerde houding (bolle rug). Kon ik dus meteen zien hoe het niet moest! :D

Yeah! Nog even doorzetten tot het eind van dit jaar. Ben benieuwd wat mijn buikomtrek dan is en hoeveel kilo er op de weegschaal staat :)

Laatst bewerkt:
De 15 kg komt al in zicht.. Je blijft vooruitgang boeken, goed bezig!
Nieuwe oefeningen is altijd flink wennen en uitproberen, lekker om af en toe wat nieuws te proberen.
Laat je niet mindfucken door een minder dalende lijn wat afvallen betreft. Logisch dat het harder ging in het begin: je lichaam wilde je lichaamsvet toen veel liever kwijt dan nu het geval is. Je lichaamscompositie verandert ook nu je krachttraining doet, wat betekent dat je prima in vet kunt dalen terwijl de weegschaal dit niet direct laat zien. Maandelijks centimeters meten heeft mij geholpen over deze mindfuck heen te komen, je kunt het allicht eens overwegen :).

goeie legday

Terug
Naar boven