XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Ja, lekker even verstand op nul en een keer genieten moet ook kunnen natuurlijk! Ik ga zeker genieten! We vertrekken over een uurtje ongeveer :D
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Ik heb de eerste 2 weken van november vakantie en kans is nog aanwezig dat ik weg ga, maar aangezien de 14de de laatste zaterdag is van mijn vakantie, verwacht ik gewoon thuis te zijn.
Flexx had ook interesse, dus kans dat ik mee ga is aanwezig :)
Woah, over progressie gesproken!! :D :bow:
Whieee, lijkt me echt hartstikke leuk als je de 14e ook komt, leuk te horen dat de kans er is dat je ook gaat!

Veel plezier dit weekend, geniet ervan ^^.

Goed bezig man. Volgens mij is het nu wel duidelijk dat dit geen bevlieging meer is, maar dat je blijft volhouden met trainen en beter eten.

Je gaat super! De doorzetter wint en jij verliest er alleen maar vetjes mee. :roflol:

Meer dan nette progressie kerel! Ga zo door!!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Woah, over progressie gesproken!! :D :bow:
Whieee, lijkt me echt hartstikke leuk als je de 14e ook komt, leuk te horen dat de kans er is dat je ook gaat!

Veel plezier dit weekend, geniet ervan ^^.
Ik zal het eens met flexx bespreken. Meneer zit nu lekker met zijn luie reet in Mallorca, maar denk dat dat wel goed komt :D
Leuven was super leuk!

Goed bezig man. Volgens mij is het nu wel duidelijk dat dit geen bevlieging meer is, maar dat je blijft volhouden met trainen en beter eten.
Thanks Neet! Ik ben ook zeker van plan dit vol te houden tot het eind van het jaar. Sowieso meer eten op de trainingsdagen en op de niet trainings-dagen houd ik het dit jaar nog op 1900kcal.
Vanaf volgend jaar ga ik dan ook verhogen.

Je gaat super! De doorzetter wint en jij verliest er alleen maar vetjes mee. :roflol:
Thanks Marina! Ik ben echt benieuwd hoe ik er bij sta aan het eind van het jaar :)

Meer dan nette progressie kerel! Ga zo door!!:thumbs:
Thanks Marv!

Dit weekend dus naar Leuven geweest en eigenlijk niet opgelet op mijn voeding. Weegschaal gaf vanmorgen ook 77.2 kilo aan. Ik gok een kilootje zwaarder.

schade van afgelopen weekend:

zaterdag:
lunch:
chocoladebroodje, tosti, bak koffie
doppio (dubbele espresso)
~10 haribo snoepbanaantjes

avondeten:
friet, salade, 2 spareribs, kippenbout (2de sparerib niet echt gekloven, voornamelijk de stukken vlees tusssen de ribs opgegeten, ik zat al aardig vol)
halve liter primus bier
milkshake aardbeien van de mcdonalds (0,3 liter).

Ik had een shakebeker met nightprotein bij, maar die kreeg ik echt niet meer daar mijn keelgat, zat veels te vol.

Ik gok dat ik op minimaal ~3500kcal zat deze dag.

zondag:
ontbijt:
water met whey en oats (meegenomen in shakebeker)
2x croissant, 2x chocoladebroodje, 2 van die mini-worstjes, klein beetje bacon, gekookt ei

lunch:
choco shot (dubbele warme chocolade)
bagel met zalm en philadelphia light met dille en nog een kwartbagel van mijn vriendin.

In de avond een grote salade gegeten met komkommer, champignons, tomaat, mozzarella aangezien ik aardig vol zat van 2 dagen eten.

Geen idee hoeveel kcal.

In ons Belgen land is er wel wat beters te eten dan water whey en oats :mad:

Haha, ik heb genoeg andere lekkere dingen op Rob, don't worry! :D

Vind dat je het flink netjes hebt gehouden! :)

Vol bij 3500kcal? Hahahaha

lekker weekend hnnng

Haha, was lekker inderdaad!

Afgelopen maandag gaf de weegschaal 77.5 kilo aan dus was ~1.5kg zwaarder geworden na een weekendje genieten in Belgie. Vanmorgen gaf de weegschaal weer 76.1 aan, dus dat gewicht ben ik ook weer kwijt. Afgelopen dinsdag de training ook geskipt vanwege tijdgebrek. Vanavond ga ik een kleine FB training doen. (squat, benchpress, pull-ups, dips, barbell curls, leg curls, calf leg press). Afgelopen dagen ook niet extra gegeten aangezien er geen trainingsdagen zijn geweest. Vandaag zit ik weer op 2300 kcal :)

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar. Een weekend weg richt echt geen schade aan. ;)
Train ze vanavond.

Zo zie je maar. Een weekend weg richt echt geen schade aan. ;)
Train ze vanavond.

Inderdaad! In het begin altijd even vervelend op die weegschaal, maar meteen weer content als het een paar dagen later er weer af is.

Zojuist een FB training gedaan omdat ik ~1,5 week niet heb getraind. Gewicht ook ietwat verlaagd hierdoor. Beetje een relaxe training dus met redelijk laag volume :)

Training 29-10-2015 (FB)

voeding
Totaal 2.277
KVE 215/64/204

Vind het best toch wel fijn om wat meer te kunnen eten nu!

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.66 km, 84 kcal

warming up
2x12 back extension
2x12 leg extensions

curl was bezet

paused squat
10x20kg
10x20kg
3x8x30kg

benchpress
10x20kg
8x30kg
3x8x40kg

pull-ups
8x (20kg contra)
8x (20kg contra)
6x (20kg contra)

Pull-ups deed ik niet gestrekt genoeg, dus ik vond van mezelf dat deze oefening beter moest. Contra gewicht ietsje meer dus (deed laatste keer 15kg contra)

dips
3x6 +bw

smith machine calf raises
15x40kg
15x60kg
15x70kg
15x70kg

seated leg curl (single)
10x20kg
3x8x30kg

barbell curl
3x8x25kg

crosstrainer (hiit)
20 minuten, ~ 1.31km, 184kcal

rating
Geen bijzondere training, maar het was fijn om weer in de sportschool te staan!

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Goed bezig weer :thumb:

Prima fullbody training toch om de boel weer even mee wakker te schudden!:thumbs:

He'll be back :D

Thanks! Nu al zin om over een paar weken te gaan knallen. Goed opwarmertje in ieder geval gehad gister.

Prima fullbody training toch om de boel weer even mee wakker te schudden!:thumbs:

Prima inderdaad! Ik kijk ook heel erg uit naar de komende maand moet ik zeggen. De 75kg nadert en ik ben bijna 20 cm kwijt bij de taille. (van 101cm naar 83cm).
Als ik straks echt op normale dagen ook mag verhogen ga ik zeker resultaten zien denk ik zo en gaan de gewichten omhoog :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prima training, een voorgerechtje, de volgende knal je weer de pan uit ;).

Gaat lekker! 75 kg bijna in beeld! Lekker knallen!

Terug
Naar boven