Woah, over progressie gesproken!!

Whieee, lijkt me echt hartstikke leuk als je de 14e ook komt, leuk te horen dat de kans er is dat je ook gaat!
Veel plezier dit weekend, geniet ervan ^^.
Ik zal het eens met flexx bespreken. Meneer zit nu lekker met zijn luie reet in Mallorca, maar denk dat dat wel goed komt

Leuven was super leuk!
Goed bezig man. Volgens mij is het nu wel duidelijk dat dit geen bevlieging meer is, maar dat je blijft volhouden met trainen en beter eten.
Thanks Neet! Ik ben ook zeker van plan dit vol te houden tot het eind van het jaar. Sowieso meer eten op de trainingsdagen en op de niet trainings-dagen houd ik het dit jaar nog op 1900kcal.
Vanaf volgend jaar ga ik dan ook verhogen.
Je gaat super! De doorzetter wint en jij verliest er alleen maar vetjes mee.
Thanks Marina! Ik ben echt benieuwd hoe ik er bij sta aan het eind van het jaar
Meer dan nette progressie kerel! Ga zo door!!
Thanks Marv!
Dit weekend dus naar Leuven geweest en eigenlijk niet opgelet op mijn voeding. Weegschaal gaf vanmorgen ook 77.2 kilo aan. Ik gok een kilootje zwaarder.
schade van afgelopen weekend:
zaterdag:
lunch:
chocoladebroodje, tosti, bak koffie
doppio (dubbele espresso)
~10 haribo snoepbanaantjes
avondeten:
friet, salade, 2 spareribs, kippenbout (2de sparerib niet echt gekloven, voornamelijk de stukken vlees tusssen de ribs opgegeten, ik zat al aardig vol)
halve liter primus bier
milkshake aardbeien van de mcdonalds (0,3 liter).
Ik had een shakebeker met nightprotein bij, maar die kreeg ik echt niet meer daar mijn keelgat, zat veels te vol.
Ik gok dat ik op minimaal ~3500kcal zat deze dag.
zondag:
ontbijt:
water met whey en oats (meegenomen in shakebeker)
2x croissant, 2x chocoladebroodje, 2 van die mini-worstjes, klein beetje bacon, gekookt ei
lunch:
choco shot (dubbele warme chocolade)
bagel met zalm en philadelphia light met dille en nog een kwartbagel van mijn vriendin.
In de avond een grote salade gegeten met komkommer, champignons, tomaat, mozzarella aangezien ik aardig vol zat van 2 dagen eten.
Geen idee hoeveel kcal.