Nog even doorhalen dus... en dan oud en nieuw inluiden met een goeie cheat!

Strak plan!
Yes, het jaar is volgens mij ook zo weer om!
Eens in de maand is al voldoende denk ik hoor, wat centimeters betreft gaat het natuurlijk niet ontzettend rap, liever een "onterechte teleurstelling" voorkomen waarbij je ook direct "leert" meer op lange-termijn je progressie te bekijken. Ik roep ook maar wat hè, ik probeer vooral om iemand anders van mijn fouten te laten leren

.
Bij mannen meet je volgens mij wel andere punten dan vrouwen. Volgens mij is het bij mannen nek-borst-buik-arm-bovenbeen. En dan wat punten op je lichaam ontdekken zodat je elke keer precies op hetzelfde punt kunt meten, een bepaalde moedervlek bijvoorbeeld (ik schreef eerst "moedervloek", HA!).
Ben benieuwd naar je verhoging op je trainingsdagen! More PR's incoming!
Ik denk dat het belangrijkste is dat ik me nu sowieso niet meer moet focussen op mijn gewicht. 77 kilo is zo zwaar nog niet voor iemand van mijn lengte (1.78). Naar verhouding natuurlijk nog meer vet dan spiermassa, maar dat is voor later. Als ik op deze manier blijf eten en sporten wordt dat buikvet heus wel minder. De moedervlek-techniek gebruik ik toevallig al haha! Ik heb er voldoende zo op mijn lichaam, dus gebruik inderdaad meestal een moedervlek (lol ik tikte eerst moedervlak) ter referentie.
Training 20-10-2015 (UB2)
voeding
Totaal 2.290
KVE 203/67/218
Zoals eerder aangekondigd en op advies van anderen vandaag mijn kcal verhoogd op een trainingsdag. 400kcal meer en ongeveer 50 tot 75 koolhydraten meer dan normaal. In de ochtend meer oats bij mijn shake inclusief een scheut olijfolie, 3 volkoren boterhammen meer overdag en in de avond meer rijst na het trainen.
crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal
standing military press
10x20kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x35kg
PR
Hoppa!
T-Bar row
10x20kg
8x30kg
8x20kg
8x20kg
Nieuwe oefening. Gaandeweg het gewicht weer verlaagd omdat het de bedoeling is dat ik de oefening op mijn UB1 dagen ga doen (5x5)
Pullups
8x20kg contra
8x15kg contra
6x15kg contra
Pullups gaat beetje bij beetje beter. Contra gewicht ook weer verlaagd.
Benchpress
10x20kg
8x30kg
8x45kg
8x45kg
9x45kg
Ging lekker! Laatste setje een extra rep gedaan aangezien het best goed ging.
reverse flyes
10x20kg (warmup)
10x30kg
10x30kg
10x35kg
PR
lying dumbbell tricep extension
10x4kg
10x6kg
10x6kg
Nieuwe oefening. Nu nog lage gewichten. Doe de oefening langzaam en gecontroleerd en de boel goed aanspannen.
barbell curl
3x8x25kg
crosstrainer (hiit)
10 minuten, 0.7km, 93kcal
Doe normaal stairmaster, maar nog last van de hams van de RDL, dus maar crosstrainer gedaan.
rating
Lekkere training! Het was helaas erg druk. Het extra eten is wel gelijk wennen. Of de MP en BP nu meteen beter ging door het extra aantal kcal weet ik niet, maar lekker is het wel