AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
De 15 kg komt al in zicht.. Je blijft vooruitgang boeken, goed bezig!
Nieuwe oefeningen is altijd flink wennen en uitproberen, lekker om af en toe wat nieuws te proberen.
Laat je niet mindfucken door een minder dalende lijn wat afvallen betreft. Logisch dat het harder ging in het begin: je lichaam wilde je lichaamsvet toen veel liever kwijt dan nu het geval is. Je lichaamscompositie verandert ook nu je krachttraining doet, wat betekent dat je prima in vet kunt dalen terwijl de weegschaal dit niet direct laat zien. Maandelijks centimeters meten heeft mij geholpen over deze mindfuck heen te komen, je kunt het allicht eens overwegen :).

Goed idee Sanne! Ik zal de komende periode eens om de 2 weken de boel gaan opmeten. En eigenlijk klopt het ook wel wat je zegt, ik ben natuurlijk al een hoop vet verloren. Er zit natuurlijk nog wel vet, maar de laatste beetjes (voornamelijk bij de buik) zijn altijd lastig om weg te krijgen. Ik zal eens stiekem in je log kijken wat jij allemaal meet. Morgen voor het eerst kcal verhogen op mijn trainingsdag (2300kcal). Ben benieuwd :)

Thanks man!

Nog even doorhalen dus... en dan oud en nieuw inluiden met een goeie cheat! :D
Strak plan!

Goed idee Sanne! Ik zal de komende periode eens om de 2 weken de boel gaan opmeten. En eigenlijk klopt het ook wel wat je zegt, ik ben natuurlijk al een hoop vet verloren. Er zit natuurlijk nog wel vet, maar de laatste beetjes (voornamelijk bij de buik) zijn altijd lastig om weg te krijgen. Ik zal eens stiekem in je log kijken wat jij allemaal meet. Morgen voor het eerst kcal verhogen op mijn trainingsdag (2300kcal). Ben benieuwd :)
Eens in de maand is al voldoende denk ik hoor, wat centimeters betreft gaat het natuurlijk niet ontzettend rap, liever een "onterechte teleurstelling" voorkomen waarbij je ook direct "leert" meer op lange-termijn je progressie te bekijken. Ik roep ook maar wat hè, ik probeer vooral om iemand anders van mijn fouten te laten leren :o.
Bij mannen meet je volgens mij wel andere punten dan vrouwen. Volgens mij is het bij mannen nek-borst-buik-arm-bovenbeen. En dan wat punten op je lichaam ontdekken zodat je elke keer precies op hetzelfde punt kunt meten, een bepaalde moedervlek bijvoorbeeld (ik schreef eerst "moedervloek", HA!).
Ben benieuwd naar je verhoging op je trainingsdagen! More PR's incoming! :D

Nog even doorhalen dus... en dan oud en nieuw inluiden met een goeie cheat! :D
Strak plan!

Yes, het jaar is volgens mij ook zo weer om!

Eens in de maand is al voldoende denk ik hoor, wat centimeters betreft gaat het natuurlijk niet ontzettend rap, liever een "onterechte teleurstelling" voorkomen waarbij je ook direct "leert" meer op lange-termijn je progressie te bekijken. Ik roep ook maar wat hè, ik probeer vooral om iemand anders van mijn fouten te laten leren :o.
Bij mannen meet je volgens mij wel andere punten dan vrouwen. Volgens mij is het bij mannen nek-borst-buik-arm-bovenbeen. En dan wat punten op je lichaam ontdekken zodat je elke keer precies op hetzelfde punt kunt meten, een bepaalde moedervlek bijvoorbeeld (ik schreef eerst "moedervloek", HA!).
Ben benieuwd naar je verhoging op je trainingsdagen! More PR's incoming! :D

Ik denk dat het belangrijkste is dat ik me nu sowieso niet meer moet focussen op mijn gewicht. 77 kilo is zo zwaar nog niet voor iemand van mijn lengte (1.78). Naar verhouding natuurlijk nog meer vet dan spiermassa, maar dat is voor later. Als ik op deze manier blijf eten en sporten wordt dat buikvet heus wel minder. De moedervlek-techniek gebruik ik toevallig al haha! Ik heb er voldoende zo op mijn lichaam, dus gebruik inderdaad meestal een moedervlek (lol ik tikte eerst moedervlak) ter referentie.

Training 20-10-2015 (UB2)

voeding
Totaal 2.290
KVE 203/67/218

Zoals eerder aangekondigd en op advies van anderen vandaag mijn kcal verhoogd op een trainingsdag. 400kcal meer en ongeveer 50 tot 75 koolhydraten meer dan normaal. In de ochtend meer oats bij mijn shake inclusief een scheut olijfolie, 3 volkoren boterhammen meer overdag en in de avond meer rijst na het trainen.

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal

standing military press
10x20kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x35kg PR

Hoppa!

T-Bar row
10x20kg
8x30kg
8x20kg
8x20kg

Nieuwe oefening. Gaandeweg het gewicht weer verlaagd omdat het de bedoeling is dat ik de oefening op mijn UB1 dagen ga doen (5x5)

Pullups
8x20kg contra
8x15kg contra
6x15kg contra

Pullups gaat beetje bij beetje beter. Contra gewicht ook weer verlaagd.

Benchpress
10x20kg
8x30kg
8x45kg
8x45kg
9x45kg

Ging lekker! Laatste setje een extra rep gedaan aangezien het best goed ging.

reverse flyes
10x20kg (warmup)
10x30kg
10x30kg
10x35kg PR

lying dumbbell tricep extension
10x4kg
10x6kg
10x6kg

Nieuwe oefening. Nu nog lage gewichten. Doe de oefening langzaam en gecontroleerd en de boel goed aanspannen.

barbell curl
3x8x25kg

crosstrainer (hiit)
10 minuten, 0.7km, 93kcal

Doe normaal stairmaster, maar nog last van de hams van de RDL, dus maar crosstrainer gedaan.

rating
Lekkere training! Het was helaas erg druk. Het extra eten is wel gelijk wennen. Of de MP en BP nu meteen beter ging door het extra aantal kcal weet ik niet, maar lekker is het wel :D

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

77 is een prima gewicht. Als je dat een jaar vasthoudt met iets meer spier en iets minder vet moet je het verschil met nu eens in de spiegel zien :)

lkkre pr's weer. wrm warmup bij rev-flyes?

Hoppa!! Dikke workout Freak!

Wel lekker om op trainingsdagen weer wat meer te eten zeker!

May the kcals be with you!

77 is een prima gewicht. Als je dat een jaar vasthoudt met iets meer spier en iets minder vet moet je het verschil met nu eens in de spiegel zien :)

Ja, ik ben er ook echt blij mee. Ik had zelf ook niet verwacht dat ik 14 kilo zou afvallen in 4 maanden tijd. Ik zal eens wat meer foto's schieten want ik doe dat eigenlijk veel te weinig. Als je dan het verschil ziet, dan zie je waar je het voor hebt gedaan.

lkkre pr's weer. wrm warmup bij rev-flyes?
Thanks man! Ik doe de reverse flyes nog niet zo heel lang, dus vind een warmup setje nog fijn bij deze oefening.

Hoppa!! Dikke workout Freak!

Wel lekker om op trainingsdagen weer wat meer te eten zeker!
Ja, ik was erg tevreden over de MP en BP! Het was zeker fijn om meer te eten, maar ook weer even wennen haha! Wordt wat als ik in de toekomst nog meer moet verhogen haha!

Live long and work out! :lifter:

:heart: T-bar row!!
Heeeeerlijke oefening ^^

Lekkere training! en wat meer eten heeft toch wel vaak wat gevolgen in een training vaak.
Je gaat lekker zo! En T bar row is nice. :D

Nice, extra setje op de bench gedaan en dan ook nog es 9 reps. Flink :)
Goede training zo kerel

:heart: T-bar row!!
Heeeeerlijke oefening ^^

Ja fijne oefening! Je leert door deze oefening ook correct(er) met je rug om te gaan. Ik ben nu nog heel erg geneigd dingen foutief op te pakken (kromme rug). Nu let ik extra op mijn houding en mijn rug wanneer ik de t-bar oppak, dus win-win situatie!

Lekkere training! en wat meer eten heeft toch wel vaak wat gevolgen in een training vaak.
Je gaat lekker zo! En T bar row is nice. :D
Ja, blijkbaar helpt het haha! T-Bar is zeker nice, hoor er veel goede verhalen over van andere mensen hier :)

Nice, extra setje op de bench gedaan en dan ook nog es 9 reps. Flink :)
Goede training zo kerel
Thanks Kev! Ik wilde eigenlijk nog meer reps doen, maar overdrijven heeft natuurlijk ook geen zin :)

Het was de bedoeling dat ik gister LB2 zou doen, maar gister de training geskipt. Moest overwerken en was wat later thuis. Toen had ik het briljante idee om deze training vanavond in te halen, maar toen was ik vergeten dat mijn vriendin vanavond al naar me toe kwam om het een en ander voor te bereiden (inpakken, boodschappen, samen eten) aangezien we morgen een weekendje naar Leuven gaan.
Dat betekent dus dat ik 3 trainingen ga missen deze week. Jammer, maar het zij zo! Volgende week mag ik ook alleen aan de slag omdat flexx dan lekker zit te chillen in Mallorca.

Ik ben van plan het gewoon netjes te houden in Leuven. We gaan zaterdag in ieder geval samen uit eten. Betreffende het gewicht dacht ik vorige week in eerste instantie dat het wat minder zou gaan, maar vanmorgen gaf de weegschaal 76,6 aan (0,5 kilo minder dan afgelopen zondag), dus dat is een kleine meevaller. :D

In Leuven moet je bier drinken. Niet eten :p

Haha, komt goed! Tips?

Dat wordt met een schuin ogen kijken dan aangezien mijn vriendin naast me loopt haha :D
Tribunal had ik toevallig al gespot op Tripadvisor, stond erg hoog aangeschreven. Morgen eens overleggen hoe en wat :)

edit:
lol whut, zaterdag & zondag gesloten :(

Veel plezier dit weekend!
Goed moment om je zinnen te verzetten en gewoon even lekker te genieten? :)
Ga je trouwens naar de meet bij Fox Gym? Lijkt me enorm leuk je te ontmoeten!

Dat wordt met een schuin ogen kijken dan aangezien mijn vriendin naast me loopt haha :D
Tribunal had ik toevallig al gespot op Tripadvisor, stond erg hoog aangeschreven. Morgen eens overleggen hoe en wat :)

edit:
lol whut, zaterdag & zondag gesloten :(
Zonnebril op!

Veel plezier dit weekend!
Goed moment om je zinnen te verzetten en gewoon even lekker te genieten? :)
Ga je trouwens naar de meet bij Fox Gym? Lijkt me enorm leuk je te ontmoeten!

Ja, lekker even verstand op nul en een keer genieten moet ook kunnen natuurlijk! Ik ga zeker genieten! We vertrekken over een uurtje ongeveer :D
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Ik heb de eerste 2 weken van november vakantie en kans is nog aanwezig dat ik weg ga, maar aangezien de 14de de laatste zaterdag is van mijn vakantie, verwacht ik gewoon thuis te zijn.
Flexx had ook interesse, dus kans dat ik mee ga is aanwezig :)

:cool:

Vanmorgen nog even op de weegschaal gestaan en die gaf 76 kilo aan. Ben op de een of andere manier veel vocht verloren lijkt het deze week (ik woog vorige week zondag 77,1 kilo).
Foto links (2 juli 2015, 88,5kg), foto midden (3 oktober 2015 78,3kg), foto rechts (24 oktober, 76,0kg). Belichting is wel beetje ruk haha :D

CwzJnC7.jpg

Terug
Naar boven