AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Prima training, een voorgerechtje, de volgende knal je weer de pan uit ;).

Yeah! Misschien alleen 2 weken iets te rustig aan gedaan..

Gaat lekker! 75 kg bijna in beeld! Lekker knallen!
de 75 kilo is inderdaad heel erg dichtbij!

Vandaag maar weer eens wezen sporten. Ik zit in een soort van vakantiegevoel denk ik, aangezien ik de vorige 2 weken maar 2 van de 8 trainingen ben geweest. Laatst een weekendje Leuven geweest en vorige week was ik denk ik lui (shame on me). De komende 2 weken heb ik wel een echt vakantiegevoel, want nu heb ik daadwerkelijk 2 weken vakantie. Ik probeer echter wel de draad weer op te pakken en lekker te sporten. Volgende week misschien weer een paar dagen minder omdat ik er ook een paar dagen tussen uit wil met mijn vriendin. Destination helaas nog steeds unknown aangezien we nog steeds niets geboekt hebben..

Vandaag maar even mijn weegmomentje gedaan:

gewicht:
75.2 kilo (16 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)

buikomtrek:
83cm (was 101cm)
Vanmiddag ook wezen shoppen en 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. Heb nu maat 30 ipv 33 :D

voeding
Totaal 2.263
KVE 229/75/174

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.68 km, 90 kcal

standing military press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
8x30kg

dumbbell row
10x12kg (warmup)
10x20kg
10x20kg
10x20kg

benchpress
10x20kg
8x30kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Ik had het stiekem best wel zwaar. Ik had het de eerste werkset al vrij lastig, maar gelukkig alle reps behaald. Ik merkte nu al dat het flink wat verschil uitmaakt als je 2 weken bijna niet bent wezen sporten..

pullups (20kg contra)
8x
8x
6x
6x

Ik had gehoopt 8 reps te halen bij alle setjes, maar helaas

negative pullups
3x3 +bw

one arm lying tricep extension
8x6kg
8x6kg
8x8kg PR

Vrij nieuwe oefening voor me. 6kg gaat makkelijk dus 8kg gedaan in laatste set.

one arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Wow, ik had het zwaar. En dan te bedenken dat ik laatst nog een PR had van 14kg :)

crosstrainer (geen hiit, gewoon normaal tempo)
20 minuten, 1.26km, 176kcal

Lekkere training! Voelde goed om weer aan het werk te zijn. Heb een beetje onderschat wat het met je doet als je 2 weken niet traint.

Rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Goed je best gedaan, maar zou nog beter zijn als je de regelmaat iedere week kon vasthouden :p

Alleen maar goede berichten hier! Bijna 75kg, taille flink omlaag, vakantie en een goede workout:thumbs:

Bijna 75 kg!! Nice!!!
en ja even niet trainen merk je.. maar je bent ook zo weer op peil!

Had je 2 weken niet getraind? :eek:

Kan deugd doen toch? ;)

75 kilo :eek: straks weeg je minder dan ik :o moet toch maar eens wat beter m'n best gaan doen...

Goed je best gedaan, maar zou nog beter zijn als je de regelmaat iedere week kon vasthouden :p
Haha, ja sorry. Ik was een beetje laks de afgelopen tijd. Denk dat het ook kwam door het feit dat ik nog steeds blijf afvallen en daardoor was ik eigenlijk al content met alles en dacht ik dat ik het sporten wel even een paar x kon overslaan. (en ik was gewoon even lui).

Alleen maar goede berichten hier! Bijna 75kg, taille flink omlaag, vakantie en een goede workout:thumbs:
Ik ben ook trots op het feit dat ik 16 kilo ben afgevallen in slechts 20 weken tijd. Feit dat ik 20cm bijna kwijt ben bij mijn buikomtrek is ook een wereld van verschil. Ik heb vrij recent al een paar spijkerbroeken weggegooid en op dit moment liggen voornamelijk spijkerbroeken die nog steeds te groot zijn in de kast. Teruggaan van maat 33 naar maat 30 spijkerbroek is best een groot verschil :D Ik ben benieuwd hoe ik er bij sta aan het eind van dit jaar. Ik heb nu nog buikvet zitten bij de buik voornamelijk, maar dat zal er voorlopig toch niet af gaan.

Bijna 75 kg!! Nice!!!
en ja even niet trainen merk je.. maar je bent ook zo weer op peil!

Ja, het voelde echt heel erg lekker toen ik 75kg zag staan op de weegschaal! Trainingen komen binnenkort weer goed.. al helemaal als ik weer ga gainen begin volgend jaar :D

Had je 2 weken niet getraind? :eek:

Kan deugd doen toch? ;)

Mja, zo kan je het ook zien. Ik heb 4 maanden long non-stop getraind. Ben continue bezig met voeding en trainen en heb al aardig wat dingetjes bereikt. Een klein pauze momentje is misschien dan wel goed voor je. Misschien was 2 weken "pauze" alleen iets te veel van het goede :P

Jaja, ik heb het nu vaak genoeg gehoord :D

:D Ik vind de vakanties altijd wel lekker. Even niks plannen ivm trainen, eten, etc... even koppie leeg op dat gebied :)
Precies dit. Even lekker niks :D

75 kilo :eek: straks weeg je minder dan ik :o moet toch maar eens wat beter m'n best gaan doen...
Mwah, ik denk dat je daar niet naar moet kijken. Bovendien ik ben van plan niet nog veel meer af te gaan vallen. Ik vind ook eigenlijk dat ik daar niet meer mee bezig ben. Ik train nu gewoon lekker en ik eet ook al weer wat meer op mijn trainingsdagen. ik ben in ieder geval van plan tot maximaal 73 kilo af te vallen. (73.7 vind ik eigenlijk wel een goed getal, dan ben ik precies 17.5kg kwijt haha).

Ja,maar hij had geen vakantie, hij was gewoon lui:)
Maar nu heb ik wel vakantie en ga ik wel gewoon sporten.. goedmakertje? :D

Op vakantie ben je lui, dus lui zijn is ook vakantie :roflol:
:thumbs:

Laatst bewerkt:
"Het moet vooral leuk blijven".
Misschien een dooddoener, maar ben er van overtuigd dat je op lange termijn dit beter vol gaat houden wanneer je er nog zo veel mogelijk plezier uit weet te halen.
Als een vakantie je goed doet, zal dat alleen maar motiveren nu weer terug te gaan knallen :).

Niks mis met even rust! Dat het nu weer gaat kriebelen om te gaan is een goed teken toch? Even rust is heel iets anders dan opgeven :cool:

"Het moet vooral leuk blijven".
Misschien een dooddoener, maar ben er van overtuigd dat je op lange termijn dit beter vol gaat houden wanneer je er nog zo veel mogelijk plezier uit weet te halen.
Als een vakantie je goed doet, zal dat alleen maar motiveren nu weer terug te gaan knallen :).

Ik vind het nog steeds leuk, don't worry! Ik denk dat het een beetje komt omdat mijn cut op zijn eind is (ik cut al 20 weken) en ik misschien even geen behoefte had om te trainen.
Nu ik deze week weer 2x heb getraind en kleine PR's heb gehaald motiveert me het trouwens wel weer. :D

Niks mis met even rust! Dat het nu weer gaat kriebelen om te gaan is een goed teken toch? Even rust is heel iets anders dan opgeven :cool:
Eens! Maar van de andere kant was het geen geplande rust. Ik denk dat ik beetje heb geprofiteerd van mijn laksheid. Nu weer lekker knallen :)

training 05-11-2015 (LB2)

voeding
Totaal 2.289
KVE 212/65/218

Vandaag voor het eerst een hele bult aan rijst gegeten na de training. Bord aardig vol. Dat wordt nog wat als ik ga bulken..

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km 91kcal

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl

leg extension was bezet

squat
10x20kg
2x8x30kg
5x5x40kg

Aardig wat setjes squats gedaan en voor het eerst sinds lange tijd weer eens 40kg+ gedaan. (laatste keer was alweer 6 weken geleden). Ging opzicht best aardig. Het aanspannen wanneer ik uitstoot moet nog beter. Het voelde in ieder geval niet zo heel erg zwaar als voorheen.

single leg extensions
10x20kg
3x8x35kg
8x37.5kg PR

seated single leg curl

10x20kg
2x8x32.5kg
8x30kg

Leg curl vind ik altijd toch net iets zwaarder dan de leg extension. 32.5kg is toch nog net iets te zwaar.

weighted hyperextensions
10x +bw
10x +15kg
9x +18kg PR
7x +18kg

Aanspannen van de benen mag nog wat beter. Soms buig ik een klein beetje door de knieën.

smith machine calf raises
15x60kg
15x80kg
15x80kg
10x90kg

planks
60s
60s
40s

Ik had het de 2de set de laatste 10 sec al erg moeilijk. Ik voelde mijn buikspieren heel erg (brandde als een malle). Laatste set dan ook maar 40s.

weighted decline situp
15x26kg
10x26kg
10x26kg

Idem dito als bij de planks. Mijn buikspieren voelde ik weer enorm branden, ik had het zwaar! :D

rating
Best wel lekkere lb-training. Best goede cijfers vind ik aangezien ik de afgelopen 2 weken slechts 1 legday heb gehad ipv 4. Buikspieren hadden het denk ik zwaar omdat ik ze twee weekjes rust had gegeven ;-)
Crosstrainen op het laatst overgeslagen omdat we best veel tijd kwijt waren met de squats.

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Hi hi, zal wel spierpijn geven dan na 2 weken luiheid. Maar goed bezig geweest :thumbs:.
En ook een goed gevoel van die kleine jeansmaat. Maar zo te horen is het nu tijd om wat meer brandstof in te gaan nemen.

Je blijft lekker gaan en toch weer PR's!
Nog even doorzetten en dan op naar de bulk! :D

Ghehehe, en nu.. Spierpijn? :D

Je bent er weer, luie vent! Goed zo :)

Goed bezig weer luilak!:thumbs:

Kom je de 14e ook naar Fox?

Terug
Naar boven