AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Hi hi, zal wel spierpijn geven dan na 2 weken luiheid. Maar goed bezig geweest :thumbs:.
En ook een goed gevoel van die kleine jeansmaat. Maar zo te horen is het nu tijd om wat meer brandstof in te gaan nemen.

Haha, ik had eerder spierpijn in de onderrug. Flinke squats gedaan voor mijn doen. Kleine jeansmaat voelt inderdaad weer erg fijn.
Ik denk dat het inderdaad tijd is om meer brandstof in te gaan nemen. Heb ook niet het idee dat ik nog ga afvallen. Ik heb het gevoel dat mijn gewicht nu ook echt gaat stagneren op ongeveer 75.5 kilo.

Je blijft lekker gaan en toch weer PR's!
Nog even doorzetten en dan op naar de bulk! :D

Ja, nog een paar weekjes doorzetten! Ondanks dat ik denk dat ik nu ga stagneren blijf ik op de niet-trainingdagen toch nog even zitten op 1900kcal.

Haha ja, had flink spierpijn in mijn onderrug. Voelde me na de training al een oude opa..

Je bent er weer, luie vent! Goed zo :)
Haha, lazy man is back in town :D

Goed bezig weer luilak!:thumbs:

Kom je de 14e ook naar Fox?

Thanks Marv! Ik zal het eens overleggen met het thuisfront :D

zaterdag 07-11-2015 (UB1)

voeding
kcal: -
K/V/E: -

Vanavond visite en we gaan straks een taartje bakken dus denk dat ik de 2300kcal wel ga halen haha :D

warmup
crosstrainer: 10 minuten, 0.68km, 88kcal

benchpress
10x20kg
8x35kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik 5x5x50kg had gehaald, dus ik had alle gewichten weer teruggehangen en toen riep flexx dat ik nog een setje moest. Baalde wel een beetje, dit was de kans om het te halen, oefening ging goed namelijk.

t-bar row
10x20kg
5x5x32.5kg PR

2de keer dat ik deze oefening doe. 32.5kg ging nog vrij gemakkelijk.

barbell incline benchpress
10x20kg
8x30kg
7x37.5kg
8x37.5kg
7x37.5kg

Wilde in eerste instantie 3x7x37.5kg doen, maar uiteindelijk toch voor 8 reps gedaan. Laatste rep in laatste setje net niet gehaald.

pullups (20kg contra)
8x
8x
7x

Wellicht beter om de volgende keer setjes te doen van 4x5.

negative pullups
3x
3x
3x

dips
6x +bw
6x +bw
6x +bw

idem dito als pullups.

one arm dumbbell preacher curl
3x10x12kg

dumbbell side lateral raise
3x10x6kg

stair machine
20 minuten, 1260 stappen, 200kcal

Lekker zweten! :D

rating

Aardige training. Volgende week beter opletten en wel de 5x5x50kg halen bij de benchpress en dan heb ik weer een kleine mijlpaal bereikt. Dan door bouwen naar de 3x8x50kg.
Komende weken wil ik voornamelijk werken aan de squat en hopelijk de 50kg halen.
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Netjes, netjes!

Wat voor taart ga je bakken/maken..:o

Dr. Oetker natuurlijk. Jij ook een stukje? 300kcal per punt (80gr). Goed te doen toch haha :D

1449591.png

Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik 5x5x50kg had gehaald, dus ik had alle gewichten weer teruggehangen en toen riep flexx dat ik nog een setje moest. Baalde wel een beetje, dit was de kans om het te halen, oefening ging goed namelijk.
Tsss, wat een lui excuus man! Die 2x 15kg schijfjes heb je er toch weer zo terug op?! ;)

Ja, dat dus :P

Waarom nog verder cutten nu? Ik zou wat meer gaan eten en dan kan je ook makkelijker wat gewicht opschroeven bij je oefeningen.

lekker getraind en volgende keer gewoon die 5x50 effe doen. :D
geniet van je taartje!

Taaaaaart!
Chocolade!
Chocoladetaart! :drool:

Waarom nog verder cutten nu? Ik zou wat meer gaan eten en dan kan je ook makkelijker wat gewicht opschroeven bij je oefeningen.

Het is niet dat ik zozeer verder cut, maar toch liever het schema aanhoud tot het einde van dit jaar. Ik heb nu nog een weekje vakantie en in de maand december zal er naar verhouding meer gedronken en gegeten worden.
Ik vind 4 januari (maandag) wel een goed moment om te beginnen. Geeft me ook nog een paar dagen om het vocht kwijt te raken met kerst en nieuwjaar gheghe.

lekker getraind en volgende keer gewoon die 5x50 effe doen. :D
geniet van je taartje!
Taartje was heerlijk! Ja, volgende keer beter opletten met tellen :P

Taaaaaart!
Chocolade!
Chocoladetaart! :drool:

JAAAAAAAA! drool:

zondag 08-11-2015 (LB2)

gewicht:
dikke kilo zwaarder (76.7kg) omdat ik gister een zelfgemaakte pizza en stukje taart op heb. Ook aardig zitten smikkelen van allerlei dingen die op tafel stonden. Eerste keer in bijna 5 maanden dat ik eigenlijk nootjes en chips en dergelijke heb gegeten. De afgelopen week heb ik continue geschommeld met mijn gewicht (tussen de 75.2 en 75.7 kilo).

voeding
Totaal -
KVE -

Volgt

crosstrainer (warming up)
5 minuten, ~ 0.33 km, 43 kcal

Kortere warmup gedaan omdat ik op tijd weg moest bij de sportschool (PSV moest om 12.30 voetballen).

warming up
2x12 back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extensions

squat
10x20kg
8x30kg
5x5x42,5kg VPR

Squat gaat steeds beter. Tempo van de reps mag wel wat sneller, maar aanspannen gaat al een stuk beter en ik heb het idee dat mijn onderrug een stuk sterker is geworden. (Hyperextensions gaan bijv ook veel beter).

leg extensions
12x52.5kg
10x57.5kg
8x62.5kg
6x67.5kg

seated leg curls
12x47.5kg
10x52.5kg
8x57.5kg
6x62,5kg

weighted hyperextensions
10x +bw
3x10x +bw+15kg

calf press on the leg machine
15x80kg
3x15x110kg

Laatste 2 setjes brandde het weer als een malle! :fire:

planks
3x60s

weighted decline sit-up
4x15x24kg

De buikspieren waren weer braaf bij de planks en situps. Volgende week planks verhogen naar 65s en situps weer naar 26kg.
Geen crosstrainer meer gedaan omdat ik dus naar PSV-Utrecht moest. Wel met de fiets naar het stadion gefietst natuurlijk (2x10 minuten ofzo).
Ben tevreden over de progressie van de squat. Ik merk dat mijn onderrug een stuk sterker is geworden en dat ik niet meer zo erg "shake" bij de uitvoering van de squat. Spanning mag nog iets beter (vooral bij het weer omhoog komen).

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Ennuh @SanneF @Skatermarvin @flexx123 Ik ben er bij volgend weekend :D

Mooie progressie bij squat en planks.

Lekker dat het zo goed gaat! en mooi dat squats zoveel beter gaan ook!
Kan er zelf volgende week niet bij zijn.... helaas...

Ziet er goed uit!

Supertof dat je er zaterdag bij bent! :D

Gaat goed Freako!

Mooie progressie bij squat en planks.

Thanks! Ik merk ook echt progressie bij voornamelijk de squats. Voorheen was het regelmatig shaken en voelde ik het soms in mijn rug bij het uitstoten en nu is dat niet meer. Mijn rug is echt sterker geworden.

Lekker dat het zo goed gaat! en mooi dat squats zoveel beter gaan ook!
Kan er zelf volgende week niet bij zijn.... helaas...

Ja, het heeft erg lang geduurd, maar eindelijk progressie bij de squats. Geduld is een schone zaak :)
Jammer dat je er niet bij bent inderdaad!

Thanks Robke!

Supertof dat je er zaterdag bij bent! :D
Ja, ik ben erg benieuwd! Zeker omdat ik nog een newbie ben op het gebied van krachttraining wordt het vast een leerzame dag voor me.

Heb ik gewoon een stuk chocotaart gemist..:sad:
En hij was nog wel zo lekker..

Thanks Kev!

Vandaag een lichtelijk geïmproviseerde LB2 training gedaan omdat ik afgelopen dinsdag niet heb getraind. Ben met mijn vriendin 4 dagen naar Polen geweest, Krakau. Erg mooie oude stad en heb ook Auschwitz van dichtbij mogen zien. Erg indrukwekkend en verschrikkelijk wat daar allemaal is gebeurd. Gelukkig ook mooie, leuke dingen gezien in Krakau.. en natuurlijk lekker gegeten! Afgelopen zondag woog ik nog 76.7 kilo (ik was wat aangekomen omdat ik die zaterdag had lopen junken). Vanmiddag woog ik 76.2, dus je kunt stellen dat ik waarschijnlijk op gewicht ben gebleven. De dag bestand voornamelijk uit een flink ontbijt en een idem dito avondmaaltijd. Omdat we bijna dagelijks 15km rond hebben gelopen, ben ik denk ik niets aangekomen.

De schade:
L3Zepkum.jpg
YIetD8zm.jpg
ezA6OSOm.jpg
Hu4VXqQm.jpg

Van links naar rechts:
  • Espresso met cheesecake
  • Mammoth burger (400g beef patties, edam cheese, bacon, beetroot, pineapple, lettuce, tomato, gherkin, red onion, tomato sauce, mayo)
  • Sushi (50 stuks, inclusief een kipspies en kip stukjes vooraf)
  • Mixed grill
training 12-11-2015 (LB2)

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km 89kcal

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
10x20kg
8x30kg
3x8x40kg

benchpress
10x20kg
8x35kg
3x8x45kg

Tijdens de oefening werd ik aangesproken door een personal trainer van BF en die merkte op dat ik mijn polsen te ver naar achter duw tijdens het pressen (vooral de linkerpols) en dat ik daardoor veel kracht mis tijdens het uitstoten. Flexx heeft me in het verleden hier ook wel eens op gewezen, maar ik maak deze fout dus nog steeds. Beter op letten dus en hopelijk gaat mijn BP hierdoor ook beter, sneller vooruit.

seated single leg curl
10x20kg
3x8x32.5kg

weighted hyperextensions
10x +bw
3x8x +18kg

calf press on leg press
15x80kg
3x15x110kg

De laatste reps van de 110kg setjes brandde steeds weer als een malle! :fire:

planks
3x65s

weighted decline situp
4x15x26kg

crosstrainer (HIIT)
15 minuten, 1,03km, 138kcal

Lekkere training. Geen leg extensions gedaan deze training omdat ik benchpress heb gedaan. Om 12.30 geland in Eindhoven en om 16.00 weer in de sportschool staan voelde goed :D Squats gaan ook nog steeds goed en hopelijk kan ik mijn benchpress verbeteren door beter op mijn polsen te letten.

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Klinkt als een paar zalige dagen. :D
Krakau is mooi en Auschwitz zijn wij ook geweest...
Eten is daar ook super en goedkoop was onze ervaring... Mogelijk in juni 2016 daar een conferentie. Zie ik wel zitten. :D

Lekker getraind ook weer! zalig he... na een paar dagen weg weer even knallen.
En juist de kleine dingen zoals met je polsen kunnen je echt verder helpen!

Verdomme man, krijg honger van die plaatjes! Wil je die voortaan in een spoiler zetten? :D

Terug
Naar boven