Ik vond Auschwitz ook indrukwekkend.. het deed me ook veel toen ik er was inderdaad...
Dat herken ik wel.. met 4 man uit eten voor 30 euro.
Hier idem... beste functioneer ik in een normaal ritme.. Wat zijn wij mensen toch een gewoontedieren he.
Gewoontedieren inderdaad. Dan ben ik in ieder geval op mijn best!
Damn..die foods!
Krakau lijkt me ook erg gaaf!

Zeker een hele mooie, authentieke stad. Als je iets moderner zoekt en graag wil shoppen kun je beter naar Warschau gaan.
Krakou (of eigenlijk Auswitchz) staat hier ook nog op m`n lijstje! Echt super veel 'goede' verhalen over gehoord (voor de duidelijk, goed als in mega interessant, aangrijpend, etc.)
Dat vat eigenlijk alles goed samen!
zaterdag 14-11-2015 (UB1)
Vandaag getraind @ Fox Gym. Aantal mensen gesproken, maar een aantal ook weer helaas niet. Iedereen was lekker druk aan het sporten en ik had het er eigenlijk ook wel naar mijn zin. Lekkere training gedaan met flexx en bricone.
Daarna lekker sushi gegeten met nog een aantal mensen wat ook gezellig was.
benchpress
10x20kg
8x35kg
5x5x50kg
VPR
1x60kg
PR
Benchpress ging eigenlijk heel erg aardig! Geen moment in de problemen geweest en voor de grap een enkel rep geprobeerd met 60kg en dat ging ook redelijk! 2de rep was toch nog iets te veel gevraagd
one-arm dumbbell row
10x12kg
3x10x20kg
incline bench press
10x20kg
3x5x40kg
7x40kg
Incline ging net als de normale bench ook erg aardig. Eental reps bij elkaar opgeteld is denk ik ook een VPR, maar zeker weten doe ik het niet (PR is 6x42.5kg).
lat pulldown (grip schouderbreedte)
10x42kg
3x8x56kg
dumbbell side raises
3x10x6kg
iso-lateral incline press
10x30kg
3x8x35kg
dips
4x5 +bw
1x4 +bw
Ipv setjes van 3x6 ben ik setjes gaan doen van 5x5 wat stukken beter gaat. Laatste setje helaas net geen 5 reps gehaald.
rope pushdown
10x25kg
2x10x30kg
Geen idee waarom de oefening zo "makkelijk" ging. Bij BF doe ik al geruime tijd setjes van 20kg, maar 30kg ging hier best makkelijk. Zal wel met de weerstand te maken hebben, dus je kan het niet echt een PR noemen.
one-arm dumbbell preacher curl
3x10x12.5kg (bij eerste set een fail op de 10de rep, rechterarm).
Baalde een klein beetje van de fail in het eerste setje.
rating
Benchpress eindelijk mijn eerste mijlpaal bereikt (50kg) en de incline ging eigenlijk ook vrij aardig. Dips idem dito. Vond het leuk om een keer te sporten in een andere gym en met wat mensen te spreken.
Sushi eten was ook gezellig! Op naar de volgende meet?!