MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Ai, ai, ai, dem foods!! :drool:
Heerlijke training, volgens mij heeft even vrijaf je dan ook erg goed gedaan. Teruggekomen met hernieuwde motivatie (niet dat het daar aan schortte, maar altijd fijn om na een periode minder of niet trainen te merken dat je het nog steeds geweldig vindt!).
Wat ga je morgen trainen? ^^

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt als een paar zalige dagen. :D
Krakau is mooi en Auschwitz zijn wij ook geweest...
Eten is daar ook super en goedkoop was onze ervaring... Mogelijk in juni 2016 daar een conferentie. Zie ik wel zitten. :D

Lekker getraind ook weer! zalig he... na een paar dagen weg weer even knallen.
En juist de kleine dingen zoals met je polsen kunnen je echt verder helpen!

Ja, Krakau was echt mooi en Auschwitz was ook erg indrukwekkend. Je gaat er toch bij nadenken nu ik daar alles zo gezien heb. De confrontatie was best groot, maar het is goed dat we er op deze manier mee geconfronteerd worden. (met andere woorden wij hebben echt helemaal niks te klagen hier). Het was inderdaad aardig goedkoop! Mijn vriendin en ik hebben maar net iets meer dan 100 euro uitgegeven in 3,5 dag tijd aan drinken en eten en dergelijke.

Ja, eigenlijk is het gek. Een paar uur eerder zit je nog in het vliegtuig en een paar uur later sta je weer in de sportschool. Ik ben ook weer blij als ik mag werken maandag (2 weken vrij geweest). Dan kan ik mijn normale ritme weer oppakken en dat is gewoon veel fijner. Regelmaat met slapen, eten, werken, beweging etc. Dat is toch het beste voor mij in ieder geval.

Verdomme man, krijg honger van die plaatjes! Wil je die voortaan in een spoiler zetten? :D

Fixxed that for you :D

Ai, ai, ai, dem foods!! :drool:
Heerlijke training, volgens mij heeft even vrijaf je dan ook erg goed gedaan. Teruggekomen met hernieuwde motivatie (niet dat het daar aan schortte, maar altijd fijn om na een periode minder of niet trainen te merken dat je het nog steeds geweldig vindt!).
Wat ga je morgen trainen? ^^

Heeft me zeker goed gedaan! En wat ik ook al tegen Marina zei, volgende week kan ik me ritme weer oppakken en dat vind ik zo veel fijner. Morgen ga ik UB-trainen, benchpress, incline, dips & pullups en preacher curl staan in ieder geval op het lijstje :D Misschien lukt het me morgen wel om de 5x5x50kg eruit te persen :D

Ja, eigenlijk is het gek. Een paar uur eerder zit je nog in het vliegtuig en een paar uur later sta je weer in de sportschool. Ik ben ook weer blij als ik mag werken maandag (2 weken vrij geweest). Dan kan ik mijn normale ritme weer oppakken en dat is gewoon veel fijner. Regelmaat met slapen, eten, werken, beweging etc. Dat is toch het beste voor mij in ieder geval.

Wat?????!!!!:D

Ik vond Auschwitz ook indrukwekkend.. het deed me ook veel toen ik er was inderdaad...

Dat herken ik wel.. met 4 man uit eten voor 30 euro. :D

Hier idem... beste functioneer ik in een normaal ritme.. Wat zijn wij mensen toch een gewoontedieren he. :D

Damn..die foods!:eating:

Krakau lijkt me ook erg gaaf!:D:D

Krakou (of eigenlijk Auswitchz) staat hier ook nog op m`n lijstje! Echt super veel 'goede' verhalen over gehoord (voor de duidelijk, goed als in mega interessant, aangrijpend, etc.)

Ik vond Auschwitz ook indrukwekkend.. het deed me ook veel toen ik er was inderdaad...

Dat herken ik wel.. met 4 man uit eten voor 30 euro. :D

Hier idem... beste functioneer ik in een normaal ritme.. Wat zijn wij mensen toch een gewoontedieren he. :D

Gewoontedieren inderdaad. Dan ben ik in ieder geval op mijn best! :D

Damn..die foods!:eating:

Krakau lijkt me ook erg gaaf!:D:D

Zeker een hele mooie, authentieke stad. Als je iets moderner zoekt en graag wil shoppen kun je beter naar Warschau gaan.

Krakou (of eigenlijk Auswitchz) staat hier ook nog op m`n lijstje! Echt super veel 'goede' verhalen over gehoord (voor de duidelijk, goed als in mega interessant, aangrijpend, etc.)

Dat vat eigenlijk alles goed samen!

zaterdag 14-11-2015 (UB1)

Vandaag getraind @ Fox Gym. Aantal mensen gesproken, maar een aantal ook weer helaas niet. Iedereen was lekker druk aan het sporten en ik had het er eigenlijk ook wel naar mijn zin. Lekkere training gedaan met flexx en bricone.
Daarna lekker sushi gegeten met nog een aantal mensen wat ook gezellig was.

benchpress
10x20kg
8x35kg
5x5x50kg VPR
1x60kg PR

Benchpress ging eigenlijk heel erg aardig! Geen moment in de problemen geweest en voor de grap een enkel rep geprobeerd met 60kg en dat ging ook redelijk! 2de rep was toch nog iets te veel gevraagd :)

one-arm dumbbell row
10x12kg
3x10x20kg

incline bench press
10x20kg
3x5x40kg
7x40kg

Incline ging net als de normale bench ook erg aardig. Eental reps bij elkaar opgeteld is denk ik ook een VPR, maar zeker weten doe ik het niet (PR is 6x42.5kg).

lat pulldown (grip schouderbreedte)
10x42kg
3x8x56kg

dumbbell side raises
3x10x6kg

iso-lateral incline press
10x30kg
3x8x35kg

dips
4x5 +bw
1x4 +bw

Ipv setjes van 3x6 ben ik setjes gaan doen van 5x5 wat stukken beter gaat. Laatste setje helaas net geen 5 reps gehaald.

rope pushdown
10x25kg
2x10x30kg

Geen idee waarom de oefening zo "makkelijk" ging. Bij BF doe ik al geruime tijd setjes van 20kg, maar 30kg ging hier best makkelijk. Zal wel met de weerstand te maken hebben, dus je kan het niet echt een PR noemen.

one-arm dumbbell preacher curl
3x10x12.5kg (bij eerste set een fail op de 10de rep, rechterarm).

Baalde een klein beetje van de fail in het eerste setje.

rating
Benchpress eindelijk mijn eerste mijlpaal bereikt (50kg) en de incline ging eigenlijk ook vrij aardig. Dips idem dito. Vond het leuk om een keer te sporten in een andere gym en met wat mensen te spreken.
Sushi eten was ook gezellig! Op naar de volgende meet?! :D

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

In voor meer sushi

Die combo met 4 sushi's tegelijk was redelijk godlike.

Goed getraind, en lekkere strafcardio na de sushi.

Vond je 6 rondes tegenvallen zalmbeer.

Ja, die 1.5km in de zeikende regen lopen was echt de kers op de taart haha :D

Zat er weer een tijdlimiet op:mad:

@FREAKJAM Dikke training heb je neergezet man! Eindelijk weer een bench PR!:thumbs: Heb je niet echt gesproken, maar tof je even gezien te hebben!:D

We hebben het in ieder geval over apekoppen gehad, dat is het belangrijkste toch? Ja echt blij met mijn bp! Nu verder bouwen. Tof je ook gezien te hebben!

Laatst bewerkt:
Nice, een PR!! ^^
Volgende meet misschien maar eens babbelen, het kwam er niet van :o

Nice, een PR!! ^^
Volgende meet misschien maar eens babbelen, het kwam er niet van :o

JA! Ik wilde een poging doen toen Marv in de hoek bezig was met zijn DL, maar toen was jij diep in gesprek met wovano. Volgende keer beter :D

zondag 15-11-2015 (LB2)

gewicht:
Wederom zwaarder dan normaal omdat ik gister natuurlijk sushi heb gegeten (77.1 kilo). Ik verwacht aan het eind van de week weer onder de 76 kilo te gaan zitten. Ik hoop aan het eind van het jaar toch wel de 73 kilo te halen.
Afgelopen 2 weken vrij gehad en paar dagen Polen geweest dus een aantal dagen flink gecheat dus mag niet klagen dat ik slechts 2 kilo zwaarder ben op dit moment.

voeding
Totaal -
KVE -

Volgt

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 92 kcal

warm-up squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
10x18kg
8x28kg
5x5x43kg PR

Hele kleine PR aangezien mijn vorige PR op 42.5kg stond. Ik merk wel echt progressie. Mijn rug voelt echt sterker in ieder geval. Beetje bij beetje bouwen nu.

leg extensions
12x55kg
10x60kg
8x65kg
6x70kg
5x80kg PR

kleine dropset:
10x60kg
6x50kg

romanian deadlift
5x10x22.5kg

2de keer dat ik deze oefening nu doe. Uitvoering gaat al een stuk beter. Volgende keer gewicht verhogen.

seated leg curl superset met calf press on leg press
12x45kg
10x50kg
8x55kg
6x60kg

15x100kg
15x110kg
15x110kg
15x120kg

planks
3x65s

weighted decline situps
4x15x26kg

cycling
10 minuten, 96kcal, 5,63km (~34 km/uur)

rating
Tevreden! Meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen :D

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Nou dat was een knal training gisteren! Nice die 50 kg BP!
en vandaag weer.. Gaat goed hier!

Volgende keer ook maar eens kijken naar zo'n meet. Heb er alles van gemist en volgens mij was het best leuk niet? ;)

Volgende keer ook maar eens kijken naar zo'n meet. Heb er alles van gemist en volgens mij was het best leuk niet? ;)
Meets zijn altijd leuk..het is gewoon fijn om met allemaal einigzins gelijk gestemde mensen samen te trainen..en eten (was ik dit keer niet bij)..

@FREAKJAM mooie training toch weer! Weer wat PR's gepakt ook:D En of er nu een halve kg of 5 kg bij komt..een PR is een PR!

Nou dat was een knal training gisteren! Nice die 50 kg BP!
en vandaag weer.. Gaat goed hier!

Ja, het gaat zeker lekker! Ben erg blij met mijn PR's de laatste 2 trainingen. Feels good! :)

Het was inderdaad erg leuk! Iedereen deed lekker zijn eigen ding en iedereen was gewoon lekker sporten. Soms een praatje hier en daar. Het was sowieso tof dat er enkel leden van dbb aanwezig waren (de gym was eigenlijk gesloten om 14:00, maar speciaal voor ons langer open gebleven).

Meets zijn altijd leuk..het is gewoon fijn om met allemaal einigzins gelijk gestemde mensen samen te trainen..en eten (was ik dit keer niet bij)..

@FREAKJAM mooie training toch weer! Weer wat PR's gepakt ook:D En of er nu een halve kg of 5 kg bij komt..een PR is een PR!

Ja, ik was ook tevreden! Gewicht kwam een beetje onhandig uit omdat we een barbell gebruikte van 18kg ipv 20kg. Liefst wilde ik al voor 45kg gaan, maar moet nu ook niet te enthousiast zijn. Moet niet vergeten dat ik maanden lang moeite heb gehad met de squat. Nu ik 40kg+ redelijk onder controle heb is het nu de taak om mijn techniek te verfijnen en tegelijkertijd te bouwen.

Paar keer gecheat en hoppa, PR's all over the place :D

Terug
Naar boven