Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever PR's zonder te cheaten man haha!Paar keer gecheat en hoppa, PR's all over the place![]()
Laten we het hopen man

Yeah ging lekker

Thanks Marv!
Zoiets?Ik stem voor de samba ballen te vervangen door dansende rio carnaval babes btw

Ik stem voor, gewoon zoiets:Ik stem voor de samba ballen te vervangen door dansende rio carnaval babes btw
Nice, je gaat lekker, progressie blijft er goed in zitten!
.Nice samba ladies! Is goeie cardio
Lekker getraind en zalig he als je die vooruitgang merkt!
Je bent 5 maanden aan het cutten met een super resultaat. Dan is het niet zo gek dat je gaat stagneren.
Maar je staat nog niet stil zo te horen?
Haha!

Niet te veel kwijlen he Robke!
Zie mijn verhaal hierboven. Het is niet zozeer een mindfuck, maar het was wel even wennen om qua gewicht stil te staan, maar achteraf totaal niet gek aangezien ik vakantie had. Ik moet ook niet vergeten dat ik op trainingsdagen nu meer eet (1900kcal vs 2300kcal). Ik heb sinds gister ook een Fitbit Charge en ik benieuwd hoeveel kcal ik elke dag verbrand dus dat is ook een fijne graadmeter.Laat je niet mindfucking door een plateau in je gewicht. Ook al laat de weegschaal niet veel verandering zien, zolang je progressie boekt in je trainingen boekt je lichaam zelf ook progressie.
Wat dat betreft is de weegschaal echt een b*ch. Mocht het je gaan beïnvloeden zou ik het gewoon lekker bij centimeters houden.
Ja, was goed idee van onze Rob haha!