- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha thanks! Geen taart, maar morgen denk ik wel een pilske!

Morgen! Ga met wat vrienden gourmetten en daar hoort natuurlijk een biertje bij

Neem ik de taart!
Thanks mate!
Nou vooruit, ik ook een klein puntje dan..
Thanks San!

Moest de afweging maken tussen benchpress en military press. Military press doe ik normaal elke dinsdag en benchpress doe ik 2x per week.Waarom geen compound voor chest bij fb? Blessure of....?

GAST! Wat een vooruitgang man! Respect!!
Damn..dat ziet er best nice uit die fitbit..
Even goolglen wat het precies is..![]()
Thanks dude! Ik mag ook zeker niet klagen. 16.5kg afgevallen in 5 maanden tijd

. Misschien even een andere vorm van warming up zoeken?
.. Zonde als je te veel energie geeft voor je daadwerkelijk training is begonnen..
Zoals @Robke78 laatst zei.. Form is niet zo belangrijk met side raises, als je je schouders voelt doe je ze strikt genoeg (of iets in die richting)

Het is niet zozeer te zwaar, pas bij de 7de rep begint het zwaar te worden. Dinsdag maar even samen kijken wat er beter moet.Side raises was echt een waardeloze vorm man, misschien te zwaar? BP komt wel goed, heb het idee dat je ook niet genoeg gefocust bent.
Vind ik ook. In het begin toen ik met 4kg begon had ik echt een zwaar hekel aan deze oefening. Cardio ga ik inderdaad te hard. Heb mijn warming-up vanmorgen ook aangepast hierop.Side raises vind ik oprecht een van de lastigste oefeningen om fatsoenlijk uit te voeren..
De cardio ga je inderdaad hard, je hartslag zit bijna op 170 en bijna standaard 150+. Voor warmin-up zeker to much..
Gourmet was goed zo te lezen![]()

Haha, ja leuk ding of niet? Wat ik Marina en Marv ook al had getipt; mocht je het ding te duur vinden, er is een goedkoper alternatief van Xiaomi. Wat betreft de warming-up, het klopt precies wat je zegt. Ik weet dat ik altijd eindig met ~0.7km en ik probeer altijd met diezelfde afstand te eindigen bij mijn warming-up. Heb vanmorgen een warming-up gedaan van 5 minuten en mijn hartslag lager gehoudenDamn man, die Fitbit-charts vind ik er ontzettend interessant uitzien, geef mij ook zo'n ding!
Je komt flink competitief over wat warming up betreft, net als ik lijkt het erop dat je jezelf elke keer wilt toppen terwijl het een warming up is, en geen workout an sich. Misschien even een andere vorm van warming up zoeken?
.. Zonde als je te veel energie geeft voor je daadwerkelijk training is begonnen..
Waar ik nou wel nieuwsgierig naar ben is of je na zo'n avond als gister last heb van mindfucks? Als in: je hebt gecheat, denk je daar daarna nog negatief aan terug omdat je bijvoorbeeld bang bent ineens te veel aan te komen en (heel irrationeel dit..) weer overgewicht te krijgen? Zou het namelijk ontzettend knap vinden als je oprecht er van kan genieten zonder angst!![]()

We zullen eens kijken wat er beter moet aan mijn form..Zoals @Robke78 laatst zei.. Form is niet zo belangrijk met side raises, als je je schouders voelt doe je ze strikt genoeg (of iets in die richting)
Helemaal verkeerd doen is denk ik een groot woord.. Corrigeer me in ieder geval de volgende keer maar..Er is een verschil tussen cheaten en de oefening helemaal verkeerd uitvoeren![]()