Eigenlijk moet je een beetje denken om je knieën ook naar buiten te draaien. Zodat ze eigenlijk op één lijn staan met je voeten.
Wederom goeie tip. Thanks voor je goede feedback Rob!
Wat mij helpt is om iets breder te gaan en met mijn tenen al een tikje naar buiten te wijzen. Dan in de beweging omhoog bewust mijn knieën naar buiten 'drukken'. Vergt wat oefening, maar dan heb je ook wat

.
Ja, dat probeer ik dus, maar ik heb er ontzettend veel moeite mee om mijn knieen continue naar buiten gedrukt te houden.
zaterdag 05-12-2015 (UB1)
crosstrainer (warming up)
5 minuten
Wederom een iets te hoge hartslag in het begin. Geen idee waardoor dat komt, zo hard ging ik niet.
benchpress
10x20kg
8x40kg
5x47.5kg
5x47.5kg
5x47.5kg
5x47.5kg
5x47.5kg
Moest een reset omdat ik 5x5x52.5kg twee weken achter elkaar niet wist te redden. Dit ging eigenlijk zonder problemen. Vriendin was ook een keertje mee sporten (flexx is weekendje weg, dus ze kon de kaart van flexx lenen) en wilde ook wel eens een bench press proberen. Ze dacht wel even die stang te bankdrukken, maar dat vond ze stiekem toch wel tegenvallen. Desalniettemin deed ze 5x20kg en was ze daar trots op haha!
one-arm dumbbell row
10x12kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
incline bench press
10x30kg
3x8x40kg
VPR
Yeah! Had deze eigenlijk ook moeten resetten maar flexx vond dat ik toch maar voor de 40kg moest gaan (zelfs als ie er niet bij is weet ie me toch wel te beïnvloeden via whatsapp).
pullups (15g contra)
6x
6x
6x
6x
Voor de grap na deze 4 setjes getracht een pullup te doen zonder contra en dat lukte me bijna 2x. Nog een paar weekjes met laag contragewicht en dan ben ik denk ik klaar voor normale pullups!
dumbbell side lateral raise
3x10x5kg
Terug gegaan in gewicht omdat mijn houding echt belabberd was bij de 6kg. Dit ging alweer een stukje beter.
dips
8x +bw
8x +bw
8x +bw
8x +bw
VPR
Ik probeer elke week een extra dip erbij te doen en uiteindelijk setjes van 10 te behalen. Laatste setje was wel zwaar, laatste rep haalde ik maar nipt!
one-arm dumbbell preacher curl
3x10x14kg
VPR
Redelijk zwaar! Laatste reps van setje 2 en 3 had ik het zwaar (vooral rechts, links ben ik sterker).
cardio (fietstrainer)
10 minuten
fitbit:
rating:
Speciaal voor
@Skatermarvin een rating op een schaal van 10:
8/10
Ben blij met mijn VPR's. Merk de laatste weken veel progressie bij de dips en pullups.