SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd naar je filmpje!
Buiging voor hoe je bezig bent, en vooral blijft! Vind het top om te lezen dat je zo goed omgaat met het cheaten en dergelijke, een mooie mindset, en super dat je er geen naar gevoel van overhoudt!![]()
Zelfkritiek is zeker goed! Nu ik het filmpje heb terug gezien merk ik ook dat ik een heel klein beetje met mijn hakken van de vloer kom. Heeft nog wat tuning nodig dus!je gaat top! en lekker met die PR's!
zelfkritiek is goed. dan weet je in ieder geval waar je op moet letten.
ben benieuwd naar t filmpje.![]()
Jawel, maar op dit moment probeer ik zoveel mogelijk parallel te squaten. Ik heb maanden geworsteld met de squat, maar dat kwam omdat ik nog een zwakke core had (ik sport nog niet zo lang).
Maar het is nog lang niet on parIk ben alleen toch wel heel erg benieuwd hoe ik er aan het eind van dit jaar bij sta. Ik heb het idee dat ik eindig op ~74 kilo en dat ik nu niet veel meer kwijt ga raken. Ik kan nog wel als een malle cardio gaan doen de laatste weken om nog wat extra vet kwijt te raken, maar dat heeft toch niet zo heel veel zin. Ik ben natuurlijk ook aardig wat vet kwijt nu aangezien ik bijna 17 kilo ben afgevallen.
Zelfkritiek is zeker goed! Nu ik het filmpje heb terug gezien merk ik ook dat ik een heel klein beetje met mijn hakken van de vloer kom. Heeft nog wat tuning nodig dus!
Jawel, maar op dit moment probeer ik zoveel mogelijk parallel te squaten. Ik heb maanden geworsteld met de squat, maar dat kwam omdat ik nog een zwakke core had (ik sport nog niet zo lang).
Vergeet niet dat ik eerst een zwakke core had. In het begin ging ik al dieper, maar had ik troubles met het uitstoten. Vanwege een zwakke core stortte dan de boel in en had ik moeite met uitstoten. Nu heb ik een sterkere core en heb ik tegelijkertijd geoefend om het juiste punt te vinden qua parallel. Ik zal donderdag eens kijken hoe het gaat als ik wat dieper squat.Wat is de reden dan voor zoveel mogelijk parallel? Als je dieper kan gewoon doen.
Ik zal donderdag eens dieper proberen te squaten

Squat ziet er kwa basis prima uit, kan iets dieper, lijkt we dat je knieen naar binnen willen als je op het laagste punt zit?
Knieën te ver naar voren bestaat niet is een fabel pas een hele pagina over gelezen.
De meningen zijn daar schijnbaar nogal over verdeeld. Ik vind wel dat ik sowieso iets dieper moet en dat ik meer naar achter moet. Ik ga er donderdag aan werken in ieder geval.Gaan je knieën niet te ver naar voor? Dat is altijd waar ik het meeste op let, maar ik ben dan ook nog maar een beginneling![]()
Thanks bricone. Mijn squat is maandenlang waardeloos geweest dus ik ben allang blij dat de basis inmiddels redelijk okay is. Ik mag nog inderdaad iets dieper!Squat ziet er kwa basis prima uit, kan iets dieper, lijkt we dat je knieen naar binnen willen als je op het laagste punt zit?
Knieën te ver naar voren bestaat niet is een fabel pas een hele pagina over gelezen.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik ben geen expert op dit gebied!Ik heb wel altijd het idee dat ik m'n glutes meer voel als ik minder ver naar voor ga met m'n knieën. Ligt dat dan aan mij of gebruik je dan echt andere spieren?

Haha, dat blijkt inderdaad!

je kan niet alles hebben he! Die MP is top!
Dat die je BP na 3 oefeningen dan niet maxt is niet zo gek he!
Top training!
Thanks mate!
Ik was iets te enthousiast op de crosstrainer denk ik.. Maar kwam van mijn ouders vandaan dus had er al een fietsrit van 25 minuten opzitten, dus hartslag was denk ik al ietsje hoger dan normaal toen ik aan de warming-up begon.. Moet nog beter proberen die hartslag laag te houden bij de warming-up.Wat doe jij in je warming up dat je HR zo snel rond de 160 komt?![]()

Waar zijn de samba vrouwtjes gebleven?
Wel weer een mooie training Freak! Over squat diepte ga ik niks zeggen..bij mij is een 1/8 al parallel..![]()

No disrespect, maar de basis is zelfs niet ok. Dit is een quarter SQ. En je knieën lijken te rammelen. Wat best wel ok is, dat je
core het wel goed recht houdt. Gewicht eraf en goed/dieper leren gaan. Desnoods maak je gebruik van een bankje of een
stapel plates zodat je weet hoe diep je moet gaan. Knieën naar buiten blijven duwen en die telefoon uit je zak.
En ik wil die samba chicks terug![]()