Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Nou bij ons krijgt ICT ook wel een compliment hoor. Van mij in ieder geval wel als de database die me beloofd is ook werkt. :D

Lekker getraind en ook lekkere PR's!
Je kan in ieder geval je bulk ingaan met een lekker smakelijk begin! Hier gaat het lekkere eten pas zaterdag gebeuren... :D kerst maar 1 dag verschuiven naar zaterdag en zondag... maar met lekker eten kan je ook lekker knallen in de gym he! Dus op naar 2 lekkere knetterharde trainingen deze week he!

Yeey... en weer een PR.

Je gaat lekker man, blijft maar knallen! ^^

Hey, je hartslag schiet niet meer ineens zo bizar hoog? Voorheen zat je meteen op 150+, nu blijf je rond 125 hangen. Waddup? :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou bij ons krijgt ICT ook wel een compliment hoor. Van mij in ieder geval wel als de database die me beloofd is ook werkt. :D

Lekker getraind en ook lekkere PR's!
Je kan in ieder geval je bulk ingaan met een lekker smakelijk begin! Hier gaat het lekkere eten pas zaterdag gebeuren... :D kerst maar 1 dag verschuiven naar zaterdag en zondag... maar met lekker eten kan je ook lekker knallen in de gym he! Dus op naar 2 lekkere knetterharde trainingen deze week he!
Nou, doen zoeken wij nog wel misschien collega's zoals jij! Wij krijgen maar weinig complimenten haha! Laatst ook, hele migratie naar Office 2013 en mensen alleen maar zeuren omdat bijvoorbeeld de kleurtjes iets anders zijn. Niet hoeveel fijner Office 2013 is ten opzichte van Office 2010.. :D

Haha ja, en dat diep in de cut. Ik ben benieuwd hoeveel PR's ik ga scoren als ik eindelijk na bijna 7 maanden mag bulken :D

Je gaat lekker man, blijft maar knallen! ^^
BAM! :flex:

Hey, je hartslag schiet niet meer ineens zo bizar hoog? Voorheen zat je meteen op 150+, nu blijf je rond 125 hangen. Waddup? :D
Het is eigenlijk heel simpel. Niet meer te hard gaan op de crosstrainer. Normaal ging ik tussen de 140 en 150rpm op een crosstrainer en haalde ik bijvoorbeeld 0.34 a 0.35km in 5 minuten. Nu ga ik 130rpm en kom ik uit op 0.30km. Wat voor zin heeft het om zoveel harder te gaan in die 5 minuten als het toch maar alleen om een warmup gaat. Ik staarde me te vaak blind op die stats en wilde telkens 0.7km halen in 10 minuten.

Haha :D

Het is eigenlijk heel simpel. Niet meer te hard gaan op de crosstrainer. Normaal ging ik tussen de 140 en 150rpm op een crosstrainer en haalde ik bijvoorbeeld 0.34 a 0.35km in 5 minuten. Nu ga ik 130rpm en kom ik uit op 0.30km. Wat voor zin heeft het om zoveel harder te gaan in die 5 minuten als het toch maar alleen om een warmup gaat. Ik staarde me te vaak blind op die stats en wilde telkens 0.7km halen in 10 minuten.
Precies man, het is opwarmen. Geen race :)

Gaat lekker hier, je mag zeker trots op jezelf zijn na het afgelopen half jaar. Geniet lekker van de maaltijden met kerst, je vet zal echt niet flink omhoog schieten..en wat je pakt raak je zo weer kwijt. Fijne dagen!

Precies man, het is opwarmen. Geen race :)
Ja, precies dat!

Gaat lekker hier, je mag zeker trots op jezelf zijn na het afgelopen half jaar. Geniet lekker van de maaltijden met kerst, je vet zal echt niet flink omhoog schieten..en wat je pakt raak je zo weer kwijt. Fijne dagen!
Thanks voor het mooie compliment Saik0, doet me goed! Ik ga zeker genieten man! Jij ook fijne dagen en lekker genieten dude! :thumbs:

Ik zou vandaag oorspronkelijk een training pakken, maar voelde me vanmorgen aardig belabberd nadat ik gister tapas was wezen eten met wat collega's. Iets blijkbaar niet goed gevallen! De komende dagen zit sporten er helaas niet in vanwege kerst. Zondag weer een training meepikken, dat zal een FB-training worden. Verder nog een noemenswaardig nieuwtje: Ik heb mijn 2de examen ook weten te behalen met 805 van de 1000 punten (minimale score is 700). Nu nog een 3de examen en dan mag ik me officieel MCSA: Windows Server 2012 noemen. (Microsoft Certified Solutions Associate).

Ik ga morgenvroeg trouwens mezelf nog even wegen en bijhouden hoeveel kilo's erbij gaan komen zo met de kerst. Ben benieuwd hoeveel ik zondagochtend weeg :D @flexx123 en ik doen een wedstrijdje :D:D

Gefeliciteerd met je examen. Da's toch mooi vlak voor de kerst.
Wedstrijdje doen hoeveel kilo's erbij komen met kerst?

Denk dat ik win, jij zal jezelf wel weer in gaan houden,bang om aantekomen:P

Alhoewel ik altijd maar weinig aankom met een hoop gejunk:P

Eigenlijk zou het andersom moeten zijn, kijken wie er het minst aankomt :)

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
Yeehah!!!:D

Nogmaals respect voor die weightloss! Hoe ga je dat eigenlijk doen in 2016? Nog even doorcutten of start je een bulk/recomp (zit vast weer half te lezen..)?

Goede training ook!! Mooie PR op die incline..nog even en je haalt me in..

Jij ook fijne feestdagen trouwens!!

Gefeliciteerd met je examen. Da's toch mooi vlak voor de kerst.
Wedstrijdje doen hoeveel kilo's erbij komen met kerst?
Haha kom maar op!

Denk dat ik win, jij zal jezelf wel weer in gaan houden,bang om aantekomen:P

Alhoewel ik altijd maar weinig aankom met een hoop gejunk:P
Daar heb je stiekem wel gelijk in, ik ben wat dat betreft wel terughoudender, maar volgens mij kom ik weer makkelijker aan :P

Eigenlijk zou het andersom moeten zijn, kijken wie er het minst aankomt :)
Haha, dat is eigenlijk een betere weddenschap! Maar ik wil echt wel genieten!

Yeehah!!!:D

Nogmaals respect voor die weightloss! Hoe ga je dat eigenlijk doen in 2016? Nog even doorcutten of start je een bulk/recomp (zit vast weer half te lezen..)?

Goede training ook!! Mooie PR op die incline..nog even en je haalt me in..
Haha, thanks voor de sambachicks man! Ik ben zeker blij. Ik had nooit verwacht dik 18 kilo te verliezen in een half jaar tijd. Ik ga in het nieuwe jaar eindelijk stoppen met cutten en ga ik voor een bulk. Ik denk dat als beginneling het niet zo slim is om te recompen. Met een bulk ga ik sneller spiermassa aanzetten. Ik blijf mijn voeding aanhouden, maar ik ga in ieder geval meer carbs eten.

Volgens mijn fitbit zijn dit mijn huidige stats:
rustdagen: ~2400 tot 2600kcal
trainingsdagen: ~3000 tot 3200kcal
gemiddeld: ~2850 kcal per dag (op basis van een week).

geplande bulk:
rustdagen: ~2500kcal
trainingsdagen: ~2900kcal

rustdagen kve: ~310/66/180
trainingsdagen kve: ~410/66/180

eiwitten: 2.5gr * 73kg = 180gr (720kcal)
vetten: 0.9gr * 73kg = 66gr (528kcal)
carbs = 1250kcal op rustdagen, 1650 op rustdagen.

Extra carbs ga ik creëren door meer brood, rijst en pasta te eten. Na de training ga ik shakes nemen met extra complexe carbs en eiwitten. (34K, 34E per portie). Ik ga eerst rond onderhoud eten, en wanneer ik niet meer aankom ga ik verhogen. Moet nog wel even bedenken op welk moment van de dag ik het beste de meeste carbs kan eten. Soms trainen we wel eens laat (rond 19:00) en komt het wel eens voor dat ik pas rond 21:00 of later aan mijn avondmaaltijd begin. Ik weet niet of het dan nog verstandig is zoveel carbs te eten. Verder goed opletten op mijn buikje natuurlijk, aangezien daar het meeste vet zit nog. Ik wil niet een bulk starten en gelijk weer een buik creëren. Als dat het geval is, moet ik even kijken wat wijsheid is. Natuurlijk zet je naast spiermassa ook vet aan, maar het zou sonde zijn als ik teveel vet ga aanzetten in het begin.

Jij ook fijne feestdagen trouwens!!
Thanks man!

Nou vanmorgen dus op de weegschaal gestaan en die gaf 73,3 kilo aan. Denk nog wat extra overgewicht door de tapas die ik 2 dagen geleden heb. Ik ben benieuwd wat de weegschaal zondag aangeeft!

Laatst bewerkt:
In voor die wedstrijd wie het meest aankomt

In voor die wedstrijd wie het meest aankomt
Nice! :D

Dus op dit moment doen neet, flexx en zalmbeer al mee. Nog meer mensen? :D

Relatief of absoluut?

@FREAKJAM De geplande bulk is toch gewoon recomp qua aanpak? Als je fitbit gegeven kloppen zit je met die intake nog niet boven onderhoud of reken ik even verkeerd..
Ik wil dat het verschil tussen rust/trainingdag ook weer niet te groot is aangezien er nu ook 400kcal tussen zit. Mijn gemiddelde op rustdagen is 2400 en trainingsdagen 3000 dus ik denk dat 2500/2900kcal een goed begin is. Bij een recomp ga je eigenlijk ietwat onder onderhoud zitten op de rustdagen en dat is in ieder geval niet de bedoeling. Wanneer ik niet ga aankomen ga ik mijn inname ook licht verhogen.

Laatst bewerkt:
Congrats Freakjam, bijna alle examens binnen, doe je goed! :cheer:
Balen though dat je belabberd bent geworden na het tapa's eten, dat is dat een vieze tegenvaller :(. Van de rest van de eters had niemand last? Misschien nog het vettere eten ontwend, ten minste, ikzelf kan aardig beroerd worden als ik uit eten ga en het blijkbaar vetter is dan verwacht..

Je aanpak voor je bulk is eigenlijk hetzelfde wat ik doe, alleen ik eet elke dag hetzelfde aantal kcal. Vind ik gemakkelijker en ik zit er toch mee in mijn hoofd dat ik het idee heb beter te herstellen op voldoende kcal op een rustdag.
Mij heeft het juist vertrouwen gegeven door eerst op onderhoud te zitten en wanneer ik niet (langzaam) aankom mijn voeding (langzaam) te verhogen. Daardoor ervaar je als ex-dikkie (mag ik wel zeggen toch, als mede-ex-dikkie? :o) dat je werkelijk controle over je gewicht hebt.
Al moet je aan mij nu geen voorbeeld nemen, ben schandalig aan het cheaten, laten we het er op houden dat het per 1 januari weer beter zal gaan :rolleyes:

Gefeliciteerd met je examen. Das met een goed gevoel de kerst ingaan! :)
Fijne dagen alvast!

Terug
Naar boven