SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan! Dat gewicht daalt alweer netjes!
Was bij mij vanmorgen niet het geval..![]()
Stiekem heb ik uiteindelijk de hele week gerust. Mijn pakketje was pas heel erg laat in de avond geleverd. De hele dag op gewacht waardoor ik niet kon trainen.Tja.. rust is de sleutel tot herstel.. dat klopt... alleen jammer dat het zo lang duurt allemaal.
Train ze!
Verstand komt met de jaren toch?

Haha ja! Vet nice dat ik 2x fat attack had gewonnen bij de actie van XXL. Ik was ook zo aardig om @flexx123 te taggen bij deze actie, dus heb ik hem ook blij weten te maken.Je hebt in ieder geval Fat-atack gewonnen voor als je gaat cutten...nice![]()
Thanks! We blijven lekker knallen in het nieuwe jaar. Jij ook de beste wensen!Beste wensen Freak, en ga op deze weg door volgend jaar!
Thanks Marina, jij ook de beste wensen! Uiteindelijk was het maar 1 oliebol geworden, maar lekker was ie wel!Hahahaah... eerst bulken en dan de cut erin met wat ondersteuning! Altijd handig zo een prijs!
Fijne jaarwisseling! May the oliebollen be with you! [emoji14]

Verder qua eten heb ik het wel netjes gehouden. Klein handje M&M's, paar hapjes (wrap met sla en zalm) en een oliebol. Toen ik de volgende dag wakker werd had ik volgens mijn fitbit al 2000kcal verbrand. Redelijk los gegaan op de dansvloer volgens mij haha! Ben ook nog naar huis gelopen vanuit de stad (half uurtje lopen, vond vriendin minder leuk dan ik
). Rest van de dag ook geen f**k meer gedaan.
Pfiew...ben gelukkig niet de enige die wijven drankjes drinkt
![]()
.... het komt wel weer over een paar dagen 
Als ik toch aan de zuip ben, kan ik net zo goed alles drinken haha! Ja hopelijk snel weer op 73. Buikomtrek ook weer +1.5cm :OPfiew...ben gelukkig niet de enige die wijven drankjes drinkt
Succes nog even met de mini-cut! Die 73kg zit je zo weer hoor!![]()
Thanks Marina!Ach joh.. even normaal eten en je zit zo weer op die 73 kg.
Lekker getraind!
Mooi calorieen plaatje.... na de uitspatting van dans en teruglopen 18 uur vegetatieve staat
En wijven training.... het komt wel weer over een paar dagen
![]()
Damn, denk dat ik inmiddels wel weet wat mijn afstudeercadeau gaat worden..
Geef mij toch echt maar zo'n Fitbit![]()

.Wellicht gaat de vorm met squatten nu zodanig centraal staan dat je jezelf er als het ware er teveel op focust. Klinkt gek, maar heb zelf ondervonden dat het op een gegeven moment best een 'dingetje' kan gaan worden. Vervolgens gaat het je frustreren en ben je er elke keer zo ontzettend op gebrand dat je eigenlijk een overkill aan focus hebt. Wat mij dan erg helpt is om het eventjes eruit te gooien of iets anders te doen. Nu is een SQ imo een onmisbare compound, dus wellicht bijvoorbeeld box squats proberen? Of eens aan de slag gaan met goblet SQ?
Balen hè, de gym in januari..
Hier hetzelfde hoor, ben benieuwd hoe lang iedereen het dit jaar weer volhoudt.
Verder was het inderdaad wel een fijne training! Hopelijk is het snel weer rustiger, nu was het echt onwijs druk!Goblet squat is inderdaad wel iets om mee af te wisselen. Kan je ook dieper mee gaan. Wellicht inderdaad een idee. Ik pak hem er ook nu bij.
Verder een lekkere training.. en ja.. de eerste maand stampend vol en daarna loopt het wel weer wat af..![]()
Precies wat je zegt. Haha ja cardiodieren. Vond het wel een mooi woordHet lijkt zo eenvoudig die squat, maar je moet toch aan 10 dingen denken
Cardiodieren .....![]()

Ja oefenen oefenen oefenen dan maar.. Misschien toch een keer een alternatief proberen.Balen van die squats man! Box squat is inderdaad een suggestie om je in de juiste houding te forceren...verder blijft het gewoon zoals al gezegd..oefenen, oefenen, oefenen..
En dan is het maar goed dat je niet pas begint te squatten na 3 jaar trainen![]()

Hou op schei uitDenk dat die drukte toch wel zeker zo'n 3maanden aanhoudt hoor.

Maandag = borstdag...Welke drukte?Ik heb hier in de gym nog geen enkele nieuweling gezien..
Oh wacht, het is vandaag pas maandag natuurlijk![]()