- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Congrats Freakjam, bijna alle examens binnen, doe je goed!
Balen though dat je belabberd bent geworden na het tapa's eten, dat is dat een vieze tegenvaller. Van de rest van de eters had niemand last? Misschien nog het vettere eten ontwend, ten minste, ikzelf kan aardig beroerd worden als ik uit eten ga en het blijkbaar vetter is dan verwacht..
Je aanpak voor je bulk is eigenlijk hetzelfde wat ik doe, alleen ik eet elke dag hetzelfde aantal kcal. Vind ik gemakkelijker en ik zit er toch mee in mijn hoofd dat ik het idee heb beter te herstellen op voldoende kcal op een rustdag.
Mij heeft het juist vertrouwen gegeven door eerst op onderhoud te zitten en wanneer ik niet (langzaam) aankom mijn voeding (langzaam) te verhogen. Daardoor ervaar je als ex-dikkie (mag ik wel zeggen toch, als mede-ex-dikkie?) dat je werkelijk controle over je gewicht hebt.
Al moet je aan mij nu geen voorbeeld nemen, ben schandalig aan het cheaten, laten we het er op houden dat het per 1 januari weer beter zal gaan
Misschien had ik teveel vlees op ik weet niet, of iets te pittig gegeten haha! Gelukkig was het snel voorbij 
Ik hoop dat je echt hebt genoten van je megacheat!Gefeliciteerd met je examen. Das met een goed gevoel de kerst ingaan!
Fijne dagen alvast!
Thanks Kevv! Gain-train here I come!Fijne feestdagen Freako! Let's get on that gain train in 2016!

Nee gij haha!
Ja, het was aardig gelukt denk ik zo! Denk dat ik ook heel snel en/of makkelijk aankom, of juist nog heel veel vocht vasthoud op dit moment.

Same old!

Ik hurk teveel door mijn knieën ipv echt te gaan zitten (kont naar achter) waardoor ik steeds iets te ver naar voren leun. De squat zal nooit mijn grootste vriend worden.
Ja, achteraf gezien was het een flinke training. Maar was wel errug nice! Was fijn om inderdaad weer 50kg te benchen.Flinke train hoor. Aantal PR's en bench weer naar oude waarden omhoog. Beetje extra eten doet een mens goed![]()
Goede kerstgains Freak!
Training ziet er ook nice uit! 2.5uur![]()
Gheghe, ja was flinke train! Op het eind wilde ik eigenlijk nog een flinke cardio doen, maar achteraf gezien was dat ook niet nodig.
Ja was inderdaad lekker om zo na de kerst te trainen. Hopelijk knap je snel weer op!Kerst gains!gaat lekker! Zo nice om na kerst te trainen. Was hier ook wel het plan.. moet je niet ziek worden met kerst he. Misschien morgen weer een keer.
![]()
Ja, ik ben inmiddels alweer 1,5kg vocht kwijt in 2 dagen. Aan het eind van de week hoop ik alle vocht kwijt te zijnNiceDie extra kg's ben je zo weer kwijt, is voornamlijk vocht he!

Vooral de 2de kerstdag heb ik vrij weinig gegeten. Tussen ontbijt en avondeten had ik ook vrij wel niets gegeten (alleen een stukje appeltaart). Ik denk dat het inderdaad de glycogeen is die vervelend doet. Vanmorgen gaf de weegschaal alweer 74.9 kg aan ipv 76.4kg afgelopen zondag, dus ik lijk nu elke dag beetje bij beetje dat vocht te verliezen.Nou ja, zo achterlijk veel heb je toch ook niet gegeten met kerst. Omdat je toch uit een cut komt zal je wel heel snel je glycogeen aanvullen, en dat houdt 3x zoveel water vast. Samen al gauw 3kg. Dus idd niet te benauwd over doen![]()
Gisteravond had ik ook flinke hoofdpijn! Direct asperine genomen en lekker mijn bedje in gedoken. Gelukkig heb ik vandaag een vrije dag, dus kon ook heerlijk uitslapen. Nu nog wachten op een pakketje en dan ga ik weer richting gym!Ik kan niet wachten tot ik weer wat kan doen.... ik haat ziek zijn..
Nu al bijna een week niets kunnen doen en mijn rug en nek klagen behoorlijk.![]()