MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Fijne feestdagen Freako! Let's get on that gain train in 2016!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn kerst in een notendop:

76a6e7f6e0465487a3376ff9c8842a0c.jpg

doe je beter dan ik :roflol:

Congrats Freakjam, bijna alle examens binnen, doe je goed! :cheer:
Balen though dat je belabberd bent geworden na het tapa's eten, dat is dat een vieze tegenvaller :(. Van de rest van de eters had niemand last? Misschien nog het vettere eten ontwend, ten minste, ikzelf kan aardig beroerd worden als ik uit eten ga en het blijkbaar vetter is dan verwacht..

Je aanpak voor je bulk is eigenlijk hetzelfde wat ik doe, alleen ik eet elke dag hetzelfde aantal kcal. Vind ik gemakkelijker en ik zit er toch mee in mijn hoofd dat ik het idee heb beter te herstellen op voldoende kcal op een rustdag.
Mij heeft het juist vertrouwen gegeven door eerst op onderhoud te zitten en wanneer ik niet (langzaam) aankom mijn voeding (langzaam) te verhogen. Daardoor ervaar je als ex-dikkie (mag ik wel zeggen toch, als mede-ex-dikkie? :o) dat je werkelijk controle over je gewicht hebt.
Al moet je aan mij nu geen voorbeeld nemen, ben schandalig aan het cheaten, laten we het er op houden dat het per 1 januari weer beter zal gaan :rolleyes:

Yes, nog een examen en die is volgens mij het makkelijkste van de drie, dus dat gaat denk ik wel goed komen! :D Misschien had ik teveel vlees op ik weet niet, of iets te pittig gegeten haha! Gelukkig was het snel voorbij :)

Ik zou ook elke dag dezelfde hoeveelheid kunnen eten tijdens mijn bulk, maar het verschil tussen een niet en wel trainingsdag qua kcal is bij mij zo groot, dat ik liever minder eet op mijn rustdagen. Ik moet sowieso nog eerst ervaren hoe het is om bewust aan te komen, dus dat zal sowieso wel even wennen zijn. Haha, jij mag me ex-dikkie noemen hoor! Ex-dikkie dik! :D Ik hoop dat je echt hebt genoten van je megacheat!

Gefeliciteerd met je examen. Das met een goed gevoel de kerst ingaan! :)
Fijne dagen alvast!

Dat was zeker een fijn gevoel!

Fijne feestdagen Freako! Let's get on that gain train in 2016!
Thanks Kevv! Gain-train here I come! :D

ba%2Bblog%2B2.jpg

:D

Nee gij haha!

Ja, het was aardig gelukt denk ik zo! Denk dat ik ook heel snel en/of makkelijk aankom, of juist nog heel veel vocht vasthoud op dit moment.

Op de dag van kerstavond begon de dag eigenlijk al goed; ik dacht het is toch kerst dus laten we maar een broodje kroket nemen in ons restaurant op het werk.
In de avond bij mijn schoonouders flink wat rijst gegeten met stukjes kip en wat groenten. Rode wijn en bock bier wat betreft alcohol.

1ste kerstdag

ontbijt:
croissant, volkoren boterham met calve pindakaas, volkoren boterham met jonge kaas en een snee kerststol
flinke bak koffie met melk en jus d'orange erbij

brunch:
punt appeltaart met wat chocoladetruffels

avondeten:
groentesoep + pasteitje
carpaccio met allerlei soorten plakken ham en black angus
varkensrollade + black angus + soort van aardappelpuree + sperziebonen + turks brood
2 glazen rode wijn

In de middag een flinke wandeling gemaakt in de bossen. Volgens fitbit had ik ~700kcal verbrand in 2 uur tijd.

2de kerstdag

ontbijt:
vrijwel identiek als de dag ervoor; croissant + volkoren boterham met ham + kaas en een snee kerststol

brunch:
punt appeltaart

avondeten:
gourmet samen met ouders en vriendin.
veel vlees (kip, garnalen, biefstuk, teriyaki, sate, kievitseitjes) met wat stukjes stokbrood en sausjes
2 blikjes jupiler en een rode wijn op.
drie stukken taart als toetje en nog wat stukjes chocolade toen we nog wat TV gingen kijken.

schade volgende dag:
76.4 kilo (+3,1 kilo)

Zojuist een flinke FB-training gedaan! (dik 2,5 uur).

zondag 27-12-2015 (FB)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

squat
10x20kg
8x30kg
8x30kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

benchpress
10x20kg
8x40kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Even geleden weer dat ik setjes van 50kg heb gedaan (laatste keer was bij Fox Gym en daarna een reset gedaan omdat ik 5x5x52.5kg niet wist te halen). Ging wel goed eigenlijk.

leg extensions
12x60kg
10x65kg
8x70kg
6x75kg

pure strength isolateral plate loaded row
10x50kg
8x72.5kg PR
8x72.5kg
8x72.5kg

romanian deadlift
10x32.5kg
8x42.5kg PR
8x42.5kg
8x42.5kg
8x42.5kg
8x42.5kg

calf press on the leg press machine
15x100kg
15x130kg
15x130kg
15x130kg

dips
8x +bw
8x +bw
8x +bw
8x +bw

one-arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

dumbbell side lateral raise
10x5kg
10x5kg
10x5kg

ball crunches
15x
15x
15x

crosstrainer
5 minuten

fitbit

6swWs25.png

rating

Lekkere, lange training. Ik was ook voldaan! Voelde goed eigenlijk om direct na de kerst weer in de sportschool te staan. Ben benieuwd wanneer ik weer ~73 kilo weeg :D

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Moet je niet iets over je squat zeggen?:P

Wat was er met je Squat dan

Flinke train hoor. Aantal PR's en bench weer naar oude waarden omhoog. Beetje extra eten doet een mens goed :)

Goede kerstgains Freak!:D:D

Training ziet er ook nice uit! 2.5uur :rocknana:

2,5 uur?! Nice :D Dat is bijna cardio man :D

Kerst gains! :D gaat lekker! Zo nice om na kerst te trainen. Was hier ook wel het plan.. moet je niet ziek worden met kerst he. Misschien morgen weer een keer. :)

Ik hurk teveel door mijn knieën ipv echt te gaan zitten (kont naar achter) waardoor ik steeds iets te ver naar voren leun. De squat zal nooit mijn grootste vriend worden.

Flinke train hoor. Aantal PR's en bench weer naar oude waarden omhoog. Beetje extra eten doet een mens goed :)
Ja, achteraf gezien was het een flinke training. Maar was wel errug nice! Was fijn om inderdaad weer 50kg te benchen.

Goede kerstgains Freak!:D:D
Training ziet er ook nice uit! 2.5uur :rocknana:

Nu weer zo snel mogelijk van die kerstgains af! Ik wil wel een goed startgewicht voor mijn bulk volgend jaar (volgende week dus!)

2,5 uur?! Nice :D Dat is bijna cardio man :D
Gheghe, ja was flinke train! Op het eind wilde ik eigenlijk nog een flinke cardio doen, maar achteraf gezien was dat ook niet nodig.

Kerst gains! :D gaat lekker! Zo nice om na kerst te trainen. Was hier ook wel het plan.. moet je niet ziek worden met kerst he. Misschien morgen weer een keer. :)
Ja was inderdaad lekker om zo na de kerst te trainen. Hopelijk knap je snel weer op!

Nice ;) Die extra kg's ben je zo weer kwijt, is voornamlijk vocht he!

Nou ja, zo achterlijk veel heb je toch ook niet gegeten met kerst. Omdat je toch uit een cut komt zal je wel heel snel je glycogeen aanvullen, en dat houdt 3x zoveel water vast. Samen al gauw 3kg. Dus idd niet te benauwd over doen :)

Ik kan niet wachten tot ik weer wat kan doen.... ik haat ziek zijn.. :sad:
Nu al bijna een week niets kunnen doen en mijn rug en nek klagen behoorlijk. :o

Nice ;) Die extra kg's ben je zo weer kwijt, is voornamlijk vocht he!
Ja, ik ben inmiddels alweer 1,5kg vocht kwijt in 2 dagen. Aan het eind van de week hoop ik alle vocht kwijt te zijn :D

Nou ja, zo achterlijk veel heb je toch ook niet gegeten met kerst. Omdat je toch uit een cut komt zal je wel heel snel je glycogeen aanvullen, en dat houdt 3x zoveel water vast. Samen al gauw 3kg. Dus idd niet te benauwd over doen :)
Vooral de 2de kerstdag heb ik vrij weinig gegeten. Tussen ontbijt en avondeten had ik ook vrij wel niets gegeten (alleen een stukje appeltaart). Ik denk dat het inderdaad de glycogeen is die vervelend doet. Vanmorgen gaf de weegschaal alweer 74.9 kg aan ipv 76.4kg afgelopen zondag, dus ik lijk nu elke dag beetje bij beetje dat vocht te verliezen.

Ik kan niet wachten tot ik weer wat kan doen.... ik haat ziek zijn.. :sad:
Nu al bijna een week niets kunnen doen en mijn rug en nek klagen behoorlijk. :o
Gisteravond had ik ook flinke hoofdpijn! Direct asperine genomen en lekker mijn bedje in gedoken. Gelukkig heb ik vandaag een vrije dag, dus kon ook heerlijk uitslapen. Nu nog wachten op een pakketje en dan ga ik weer richting gym!
Rust is de sleutel van herstel! :)

Kijk aan! Dat gewicht daalt alweer netjes!

Was bij mij vanmorgen niet het geval..:sad:

Tja.. rust is de sleutel tot herstel.. dat klopt... alleen jammer dat het zo lang duurt allemaal. :o
Train ze!

Terug
Naar boven