SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals het nu is, is echt niet normaal!Denk dat die drukte toch wel zeker zo'n 3maanden aanhoudt hoor.
Echt niet leuk inderdaad.. bij ons is het echt superdruk! Als we een andere gast moeten geloven moesten mensen gister gewoon op elkaar wachten bij het openen van de kluisjes in de kleedkamer, omdat het zo druk was.
lolMaandag = borstdag...
Zou de drukste dag van de week moeten zijn...![]()

Doe mij ook zo een sportschool!Viel gisteren best mee bij ons eigenlijk.. Volgens mij 1 of 2 nieuwe gastjes. Rest allemaal regulars ;D

Vind het bij mijn gym nog opvallend meevallen wat nieuwkomers betreft..
Maar jullie zijn allemaal natuurlijk altijd welkom![]()

Het valt hier ook allemaal wel mee.. soms met zijn 4 en in de gym...
kan ook aan de tijden liggen. meestal 8:00 bij opening of na werk om 16:00.. zijn veelal al rustigere tijden.

Ik ben ook erg benieuwd! We gaan het zienLekker getraind en die 8x50 kg BP zit er zeker in in je bulk!
Plannen klinken goed. Ben benieuwd hoe het je zal bevallen weer op onderhoud te gaan eten en dan bulken.

Poef, 2 uur da's weer een flinke sessie. Ik zou zeggen: ga voor die bulk. Zoals je het nu wilt beginnen is dat dus geen bulk, maar op onderhoud. Dat is een prima begin, dan kan je een paar weken aankijken of je calorieschattingen kloppen.
Die Fitbit: is dat de Force? Ben je tevreden ermee? Heb je nog anderen overwogen zoals Nike of Jawbone? Of meteen deze?
Je kan misschien raden waar ik aan zit te denken![]()
Opzicht waarschuwen ze dat hij bij krachttraining niet 100% accuraat is, omdat je je polsen dan veel/meer beweegt. Ik ben er eigenlijk best wel tevreden mee. Ik weet precies wat ik per dag verbrand en door het te koppelen aan Myfitnesspal heb ik een mooi overzicht van kcal in/out. Verder houdt hij bij hoeveel km ik per dag afleg, mijn slaappatroon, hartslag etc. (en natuurlijk hoe laat het is!Goede bulk aanpak Freak!
Ben benieuwd hoe accuraat die fitbit is! Want ben toch stevig aan het overwegen ook zo'n ding aan te schaffen..![]()
)Goede tip Rob. Voorheen wel eens wat negatives gedaan, maar nu al een tijdje niet meer gedaan. Ik zal ze weer eens toevoegen.Bij je pull ups nog wat negatives doen als je niet meer kan full reppenDan ga je sneller meer reps kunnen pakken
Precies ditIk zou zeggen: ga voor die bulk. Zoals je het nu wilt beginnen is dat dus geen bulk, maar op onderhoud. Dat is een prima begin, dan kan je een paar weken aankijken of je calorieschattingen kloppen.
. Top om even rond onderhoud te zitten en überhaupt te weten wat je onderhoud is, en dan lekker langzaam ophogen.
Precies dit. Top om even rond onderhoud te zitten en überhaupt te weten wat je onderhoud is, en dan lekker langzaam ophogen.
Ben benieuwd wat dat voor invloed op je trainingen gaat hebben!![]()

Als ik echt goed op mijn voeding let, val ik altijd vet snel af. Vanaf maandag gaat het gebeuren![]()

Eindhoven de gekste!

Haha ja. Weegschaal gaf vanmorgen alweer 73.4 kg aan. Snel gegaan aangezien ik 3 januari nog 75.5kg woog.
) en daarna bios. Zaterdag/zondag weer aan de bak in de sportschool.Het klinkt niet alleen nice, het eten was ook weer erg nice. Portie friet met 2 spareribs (hot + jack daniels) en een 3tal wings. Twee biertjes (desperados) om het af te maken. Schade was vanmorgen beperkt (halve kilo zwaarder).Ribsfactory, dat klinkt nice!!
Ik ga vanavond voor de mexicaan
Veel plezier vanavond!
OFWA!