Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Vind het bij mijn gym nog opvallend meevallen wat nieuwkomers betreft..
Maar jullie zijn allemaal natuurlijk altijd welkom ;)

Het valt hier ook allemaal wel mee.. soms met zijn 4 en in de gym... :D
kan ook aan de tijden liggen. meestal 8:00 bij opening of na werk om 16:00.. zijn veelal al rustigere tijden.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat die drukte toch wel zeker zo'n 3maanden aanhoudt hoor.
Zoals het nu is, is echt niet normaal!

Echt niet leuk inderdaad.. bij ons is het echt superdruk! Als we een andere gast moeten geloven moesten mensen gister gewoon op elkaar wachten bij het openen van de kluisjes in de kleedkamer, omdat het zo druk was.

Maandag = borstdag...

Zou de drukste dag van de week moeten zijn...:rolleyes:
lol :D

Viel gisteren best mee bij ons eigenlijk.. Volgens mij 1 of 2 nieuwe gastjes. Rest allemaal regulars ;D
Doe mij ook zo een sportschool! :D

Vind het bij mijn gym nog opvallend meevallen wat nieuwkomers betreft..
Maar jullie zijn allemaal natuurlijk altijd welkom ;)

Jammer dat het zo ver weg is :P

Het valt hier ook allemaal wel mee.. soms met zijn 4 en in de gym... :D
kan ook aan de tijden liggen. meestal 8:00 bij opening of na werk om 16:00.. zijn veelal al rustigere tijden.

Pff, wat een luxe! Dat is bij ons echt zelden zo rustig.. Speelt natuurlijk ook wel mee dat onze vestiging sinds kort een Basic-Fit is (half jaartje nu) en hiervoor was het een Healthcity (met duurdere abo) en toen was het veel minder druk rond nieuwjaar. Nog maar even aankijken hoe druk het blijft de komende tijd..

dinsdag 05-01-2016 (UB2)

voeding

Totaal 2.284
KVE 227/62/197

standing military press
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
4x35kg

Had de MP al drie weken niet meer gedaan en dat was te merken ook. Moest eigenlijk 3x5x37.5kg vandaag, maar had op voorhand al op safe gespeeld. Verstandige keuze achteraf.

hammer grip pullups
6x +bw
5x +bw
4x +bw
3x +bw

Hmm, had op meer gehoopt. Doe al een tijdje 4x4, maar 6 reps is dus stiekem nog net iets te veel. Alles bij elkaar (18 reps) wel een VPR. Volgende week 4 setjes van 5 proberen.
Had na de pullups in alle 2 mijn biceps lichte pomp en hier vrijwel de hele training van mogen genieten. Voelde goed om het een keer wat langer te hebben :D

benchpress
10x20kg
10x35kg
8x47.5kg
8x47.5kg
8x47.5kg
10x40kg

Hoop binnenkort toch echt de 3x8x50kg te halen! Misschien toch maar eens beginnen met mijn bulk :D

pure strength plate loaded low row (wide grip)
10x40kg
10x40kg
10x40kg (setje narrow grip gedaan om te checken of deze lichter waren dan de wide grip)
10x40kg

barbell curl
8x22.5kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

dips
8x +bw
8x +bw
8x +bw
6x +bw

reverse flyes
10x40kg
10x40kg
10x40kg

crosstrainer (HIIT)
10 minuten

Tijdje geleden dat ik alweer HIIT gedaan heb. Was wel weer eens lekker. Hartslag ook nog redelijk onder controle vond ik (150 max).

fitbit

rwgumyf.png

rating

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Had stiekem gehoopt op betere dips en military press, maar mag niet klagen aangezien ik de MP al 3 weken niet had gedaan. Verder wel tevreden over de training. Pomp in beiden biceps vrijwel de hele training en dat was ook wel eens lekker.
Volgende week ga ik denk ik toch maar beginnen met mijn bulk. Vanmorgen woog ik 74,9 kilo (na kerst woog ik 76,4kg en vlak voor kerst woog ik 73,3kg) dus ik denk (lees ik hoop) dat ik eind deze week op 74 kilo uitkom. Een mooi gewicht om mijn bulk te starten. Ik ga eerst op onderhoud eten en kijken hoe dat uitpakt. Op rustdagen zit ik volgens mijn Fitbit rond de 2400kcal en op trainingsdagen rond de 3200kcal. Gemiddeld scoor ik ~2800kcal per dag. Omdat het contrast tussen rustdag/trainingsdag ik niet te groot wil hebben ga ik beginnen op 2400kcal (rust) en 2900kcal (train) en even aankijken hoe dat voor me uitpakt.

Lekker getraind en die 8x50 kg BP zit er zeker in in je bulk!
Plannen klinken goed. Ben benieuwd hoe het je zal bevallen weer op onderhoud te gaan eten en dan bulken.

Poef, 2 uur da's weer een flinke sessie. Ik zou zeggen: ga voor die bulk. Zoals je het nu wilt beginnen is dat dus geen bulk, maar op onderhoud. Dat is een prima begin, dan kan je een paar weken aankijken of je calorieschattingen kloppen.

Die Fitbit: is dat de Force? Ben je tevreden ermee? Heb je nog anderen overwogen zoals Nike of Jawbone? Of meteen deze?
Je kan misschien raden waar ik aan zit te denken :)

Goede bulk aanpak Freak!:thumbs:

Ben benieuwd hoe accuraat die fitbit is! Want ben toch stevig aan het overwegen ook zo'n ding aan te schaffen..:eek:

Bij je pull ups nog wat negatives doen als je niet meer kan full reppen ;) Dan ga je sneller meer reps kunnen pakken

Lekker getraind en die 8x50 kg BP zit er zeker in in je bulk!
Plannen klinken goed. Ben benieuwd hoe het je zal bevallen weer op onderhoud te gaan eten en dan bulken.
Ik ben ook erg benieuwd! We gaan het zien :)

Poef, 2 uur da's weer een flinke sessie. Ik zou zeggen: ga voor die bulk. Zoals je het nu wilt beginnen is dat dus geen bulk, maar op onderhoud. Dat is een prima begin, dan kan je een paar weken aankijken of je calorieschattingen kloppen.

Die Fitbit: is dat de Force? Ben je tevreden ermee? Heb je nog anderen overwogen zoals Nike of Jawbone? Of meteen deze?
Je kan misschien raden waar ik aan zit te denken :)

Ja, ik heb zelf ook wel vertrouwen in mijn nieuwe plan! Na 6,5 maand cutten ben ik eigenlijk ook wel weer toe aan op onderhoud eten.

Ik heb de Fitbit Charge HR. Deze beschikt ook over een hartslagmeter en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik voor deze gekozen heb. Ik heb ook naar de concurrenten gekeken natuurlijk, maar op basis van ervaringen (bijv op tweakers.net) heb ik uiteindelijk gekozen voor de Charge HR. Binnenkort komt er een nieuwe uit van Fitbit met kleurendisplay. Wel een stukkie duurder, maar best mooi ding denk ik zo.

Ik heb voor de Charge HR uiteindelijk rond de 100 euro betaald. (met kortingscodes etc).

Goede bulk aanpak Freak!:thumbs:

Ben benieuwd hoe accuraat die fitbit is! Want ben toch stevig aan het overwegen ook zo'n ding aan te schaffen..:eek:
Opzicht waarschuwen ze dat hij bij krachttraining niet 100% accuraat is, omdat je je polsen dan veel/meer beweegt. Ik ben er eigenlijk best wel tevreden mee. Ik weet precies wat ik per dag verbrand en door het te koppelen aan Myfitnesspal heb ik een mooi overzicht van kcal in/out. Verder houdt hij bij hoeveel km ik per dag afleg, mijn slaappatroon, hartslag etc. (en natuurlijk hoe laat het is! :D)

Bij je pull ups nog wat negatives doen als je niet meer kan full reppen ;) Dan ga je sneller meer reps kunnen pakken
Goede tip Rob. Voorheen wel eens wat negatives gedaan, maar nu al een tijdje niet meer gedaan. Ik zal ze weer eens toevoegen.

Ik zou zeggen: ga voor die bulk. Zoals je het nu wilt beginnen is dat dus geen bulk, maar op onderhoud. Dat is een prima begin, dan kan je een paar weken aankijken of je calorieschattingen kloppen.
Precies dit :). Top om even rond onderhoud te zitten en überhaupt te weten wat je onderhoud is, en dan lekker langzaam ophogen.
Ben benieuwd wat dat voor invloed op je trainingen gaat hebben! :D

Precies dit :). Top om even rond onderhoud te zitten en überhaupt te weten wat je onderhoud is, en dan lekker langzaam ophogen.
Ben benieuwd wat dat voor invloed op je trainingen gaat hebben! :D

Anders ik wel! Weegschaal gaf vanmorgen alweer 73.7kg aan. Als ik echt goed op mijn voeding let, val ik altijd vet snel af. Vanaf maandag gaat het gebeuren :D

lol grapjas. Laat ik het anders verwoorden. Verander ik "kei" snel af =P

Kei gek jonge!

Gaat lekker hier! Vet snel afvallen is keigoed! :D

Eindhoven de gekste! :D

Gaat lekker hier! Vet snel afvallen is keigoed! :D
Haha ja. Weegschaal gaf vanmorgen alweer 73.4 kg aan. Snel gegaan aangezien ik 3 januari nog 75.5kg woog.

Gister stond een lb-training op de planning, maar de laatste dagen erg weinig geslapen. Gisteravond na het eten in slaap gevallen en toen schoot ik 22:00 pas weer wakker. Vanavond mannenavond samen met @flexx123. Uit eten bij Ribsfactory (twijfel nog heel erg wat ik ga nemen, normaal is het friet met 2 spareribs :lick:) en daarna bios. Zaterdag/zondag weer aan de bak in de sportschool.

Ribsfactory, dat klinkt nice!! :D
Ik ga vanavond voor de mexicaan :rolleyes:

Veel plezier vanavond!

Ribsfactory, dat klinkt nice!! :D
Ik ga vanavond voor de mexicaan :rolleyes:

Veel plezier vanavond!
Het klinkt niet alleen nice, het eten was ook weer erg nice. Portie friet met 2 spareribs (hot + jack daniels) en een 3tal wings. Twee biertjes (desperados) om het af te maken. Schade was vanmorgen beperkt (halve kilo zwaarder).

zaterdag 09-01-2016 (UB1)

crosstrainer (warming up)

5 minuten

benchpress
10x20kg
8x35kg
5x52.5kg
5x52.5kg
5x52.5kg
5x52.5kg
5x52.5kg VPR
12x40kg

Yes, eindelijk weer een VPR te pakken. Ik schommel al een paar weken rond de 50 kilo. Voelde goed om eindelijk weer progressie te boeken.

pure strength plate loaded row (wide grip)
10x50kg
8x80kg PR
8x80kg
8x80kg

incline benchpress
10x30kg
7x42.5kg
5x40kg
6x40kg

Niet mijn oefening de laatste tijd.

pull-ups (hammer grip)
5x +bw
3x +bw (had hiervoor 3 negatives gedaan om te kijken hoe het ook alweer aanvoelde, was niet zo heel erg slim).
5x +bw
4x +bw

negative pullups
3x
3x
3x
3x

dumbbell side lateral raise
10x5kg
10x5kg
10x5kg

triceps rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg

one-arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Laatste setje weer nipt!

stairmachine
10 minuten

fitbit

4myI12c.png

rating

Lekkere training. Blij met de progressie bij de benchpress. Op het eindje beetje los gegaan op de stairmachine en toen ging mijn hartslag ook aardig omhoog.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Lekker eten en meteen de volgende dag knallen! Spare ribs gainzzzzzz :D
Gaat lekker! en super van je BP!

Lekker door de 50 kg bench heen gedrukt :thumb:
Zo'n fitbitch met HR moet ik toch ook hebben :)

Terug
Naar boven