Wel fijn dat weekje uitstel, maak er wat van. En beterschap met de keel en zo....
Ja, gelukkig kon ik het examen reschedulen. Afgelopen week niet zo heel veel geleerd omdat ik daar echt geen behoefte had. Best pittig examen ook (Hyper-V + VMM). Vandaag gaat het alweer beter. Nog wel de hele tijd gedoe met mijn keel en lekker snotteren, maar in ieder geval weer wezen trainen!
Kloterig joh.. maar zo herkenbaar.. eerst maar eens beter worden. Ziek trainen levert vaak niet veel op.
Wel fijn dat je examen een weekje later kan.
Beterschap
Thanks Marina. Vandaag ging het alweer wat beter. Vandaag ook maar weer eens gaan trainen.
Heftig weekje zo man.. Bah
Heftig is niet helemaal het juiste woord, maar al met al wel vervelend. Vanmorgen maar eens een poging gewaagd in de sportschool. Pas de 5de training dit jaar ook, dus de eerste twee weken al vier trainingen gemist.
Ik woog vanmorgen 73,9kg dus zit nog ongeveer op hetzelfde gewicht. Afgelopen week niet echt aan mijn schema gehouden. Weinig eetlust en niet altijd even goed gegeten, maar wel in ieder geval voldoende carbs en eiwitten gegeten. Wel wat minder kip en brood dan normaal. Gister mezelf verwend met wat Dorito's en M&M's. Ben nog nog begonnen aan mijn bulk. Aangezien ik me niet fit voel en weinig eetlust heb, is het nu niet het juiste moment om te gaan bulken. Hopelijk dinsdag opgeknapt zodat ik kan beginnen. 74 kilo is denk ik een mooi startgewicht om te bulken.
zaterdag 16-01-2016 (UB1)
crosstrainer (warming up)
5 minuten
benchpress
10x20kg
10x30kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
Aangezien ik al bijna 7 maanden 5x5 en 3x8 doe en variatie ook belangrijk is, ga ik op zaterdagen voortaan 8x3 doen. Eens kijken hoe dit uitpakt. Begonnen met 40kg. Nu nog peanuts
one-arm dumbbell row
10x12kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
Aangezien de inclines de laatste weken niet zo heel best gingen vandaag wat meer met de dumbbells aan de slag gegaan.
incline dumbbell bench press
10x12kg
10x16kg
PR
8x16kg
8x16kg
Ik had deze oefening al zeker een half jaar niet meer gedaan, dus was weer even wennen. Uiteindelijk geswitched naar 8 reps op aanraden van flexx. Niet echt noemenswaardige PR gezet trouwens, 6 maanden geleden was ik blijven hangen op 14kg. Ben benieuwd hoe veel ik meer kan op dit moment.
machine pulldown
10x50kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg
dumbbell side lateral raise
10x5kg
10x5kg
10x5kg
barbell curl
8x25kg
8x25kg
8x25kg
Erg zwaar het laatste setje! Op advies van flexx nog stricter gedaan dan normaal, en dat was te merken ook. Zo laag mogelijk beginnen dus, maar ook weer niet reppen tot aan schouderhoogte. Echt de focus houden op de biceps.
triceps rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg
fitbit
rating
Vrij vlotte training voor mijn doen (1,5 uur). Was toch wel fijn om weer in de sportschool te staan. Nog niet helemaal fit, maar hopelijk snel weer opgeknapt.