MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Wow! Lekker hoor Freak!! Mooie bench VPR en daarna nog even een PR op die rug oefening:D

Man, man...die marinades klinken goed zeg op die ribs!!:meal:

Nice, je bench gaat er dus weer op vooruit! Frustrerend als je daar op blijft 'hangen', maar het geeft dan wel een enorme boost als je er ineens voorbij knalt! ^^

Trainingen gaan top, met dat extra voer zal het nog beter gaan ;) Op welk vetpercentage schat jij jezelf nu?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker eten en meteen de volgende dag knallen! Spare ribs gainzzzzzz :D
Gaat lekker! en super van je BP!
Ja, super blij mee! Goed eten doet een mens goed blijkt maar weer :)

OFWA!
Gisteren nog zo'n muffe speurtocht door Eindhoven gehad, gevolgd door een avondje drinken (cola, ikke) in Eindje
Haha, stratum onveilig gemaakt? Liep er nog wat leuk grut rond of viel het tegen? :D

Lekker door de 50 kg bench heen gedrukt :thumb:
Zo'n fitbitch met HR moet ik toch ook hebben :)
Ja, stiekem best wel een leuk hebbeding. Wellicht daalt de HR in prijs wanneer het nieuwe model officieel wordt uitgebracht. Ik had hem destijds op fonq.nl (je raad het niet) besteld met een code van 10 euro korting.

Wow! Lekker hoor Freak!! Mooie bench VPR en daarna nog even een PR op die rug oefening:D

Man, man...die marinades klinken goed zeg op die ribs!!:meal:
Ja, was erg blij dat ik eindelijk boven de 50kg heb gebenched. Was een soort van drempel waar ik al een tijdje tegen aan hikte.
Ja, ze hebben vet lekkere marines bij Ribs Factory (ook sweet honey). Sowieso een aanrader om daar te eten. Vlees is lekker mals en glijdt van het bot :D

Nice, je bench gaat er dus weer op vooruit! Frustrerend als je daar op blijft 'hangen', maar het geeft dan wel een enorme boost als je er ineens voorbij knalt! ^^
Precies dit! Letterlijk een soort van drempel waar ik overheen moest :)

Trainingen gaan top, met dat extra voer zal het nog beter gaan ;) Op welk vetpercentage schat jij jezelf nu?
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wanneer ik de online calculators moet geloven zit ik op dit moment op een VP van rond de 16% (lengte 178cm, middelomtrek 81cm, gewicht ~74kg, nekomtrek 35cm). Ik gok zelf dat ik ietsje hoger zit op de 17 a 18% Ik zie er naar mijn mening nog ongeveer hetzelfde uit als op deze foto: https://forum.bodybuilding.nl/topics/freakjam-from-zero-to-hero.387083/page-27#post-9329474

Ik zou oorspronkelijk deze week beginnen met mijn bulk, maar sinds het weekend heb ik een klein griepje/verkoudheid te pakken. Veel hoofdpijn, last van opgezette/droge keel en ik voel me erg futloos en ik slaap erg veel. Afgelopen zondag en vandaag ook niet wezen trainen. Deze middag had ik vrij van mijn werk en de afgelopen uren heb ik eigenlijk alleen maar in mijn bed doorgebracht. Hopelijk snel weer fit!

Pff... lastig he dat ziekig zijn. Het heerst wel..
Snel beter worden hoor.
Beterschap.

Beterschap bro! Ff uitzieken en dan weer knallen!

Pff... half Nederland lijkt wel ziekig. Beterschap!

Ughhh, beterschap :(

Beterschap kerel!!:thumb:

Pff... lastig he dat ziekig zijn. Het heerst wel..
Snel beter worden hoor.
Beterschap.
Thanks, helaas nog niet helemaal beter. Het is inmiddels omgeslagen in een fikse verkoudheid. Hoofdpijn, droge keel, hele dag hoesten en snotteren en hierdoor ook weinig kunnen slapen.

Beterschap bro! Ff uitzieken en dan weer knallen!
Thanks bro! :thumbs:

Pff... half Nederland lijkt wel ziekig. Beterschap!
Thanks Neet. Nog even doorbijten..

We waren al super vroeg op stratum, dus er was geen hond. Helaas.

Bizar he... Het heerst echt. Op m'n werk is ook iedereen verkouden (moi incluis)
Ja, iedereen is ziek, zwak en misselijk het lijkt!

Thanks Sanne!

Thanks Marv!

Gister ook niet wezen trainen omdat ik ook nog eens moest overwerken. Update van ons intranet en de applicatie die onze salarisadministratie en inkoop en dergelijke regelt (Afas). We waren pas om 22.30 klaar (ik was om 8.30 al begonnen met werken) en als bonus was natuurlijk het een en ander stuk. Thuis nog doorgewerkt tot 0:00 en vanmorgen om 7.30 was ik al weer bezig om de laatste problemen op te lossen. Altijd fijn als je er in de testomgeving niet tegenaan loopt en in productie wel :( Als extra bonus ook nog amper geslapen omdat ik continue last had van droge keel en de hele tijd moest hoesten.

Niet echt heel erg fijn! Dan dinsdag ook nog eens een Microsoft examen die erg belangrijk is. De komende dagen ook nog eens flink leren dus.

edit:
Zag dat ik mijn examen mocht verplaatsen. Weekje uitstel gedaan. Liever fit zijn en goed kunnen leren voor mijn examen.

Laatst bewerkt:
Gister ook niet wezen trainen omdat ik ook nog eens moest overwerken. Update van ons intranet en de applicatie die onze salarisadministratie en inkoop en dergelijke regelt (Afas). We waren pas om 22.30 klaar (ik was om 8.30 al begonnen met werken) en als bonus was natuurlijk het een en ander stuk. Thuis nog doorgewerkt tot 0:00 en vanmorgen om 7.30 was ik al weer bezig om de laatste problemen op te lossen. Altijd fijn als je er in de testomgeving niet tegenaan loopt en in productie wel :( Als extra bonus ook nog amper geslapen omdat ik continue last had van droge keel en de hele tijd moest hoesten.

Niet echt heel erg fijn! Dan dinsdag ook nog eens een Microsoft examen die erg belangrijk is. De komende dagen ook nog eens flink leren dus.

edit:
Zag dat ik mijn examen mocht verplaatsen. Weekje uitstel gedaan. Liever fit zijn en goed kunnen leren voor mijn examen.

Klinkt als een zware week! Toch fijn dat je dat examen dan kan verzetten. Wordt er komend weekend nog wel getraind?

Wel fijn dat weekje uitstel, maak er wat van. En beterschap met de keel en zo....

Kloterig joh.. maar zo herkenbaar.. eerst maar eens beter worden. Ziek trainen levert vaak niet veel op.
Wel fijn dat je examen een weekje later kan.
Beterschap

Heftig weekje zo man.. Bah

Wel fijn dat weekje uitstel, maak er wat van. En beterschap met de keel en zo....
Ja, gelukkig kon ik het examen reschedulen. Afgelopen week niet zo heel veel geleerd omdat ik daar echt geen behoefte had. Best pittig examen ook (Hyper-V + VMM). Vandaag gaat het alweer beter. Nog wel de hele tijd gedoe met mijn keel en lekker snotteren, maar in ieder geval weer wezen trainen! :D

Kloterig joh.. maar zo herkenbaar.. eerst maar eens beter worden. Ziek trainen levert vaak niet veel op.
Wel fijn dat je examen een weekje later kan.
Beterschap
Thanks Marina. Vandaag ging het alweer wat beter. Vandaag ook maar weer eens gaan trainen.

Heftig is niet helemaal het juiste woord, maar al met al wel vervelend. Vanmorgen maar eens een poging gewaagd in de sportschool. Pas de 5de training dit jaar ook, dus de eerste twee weken al vier trainingen gemist.

Ik woog vanmorgen 73,9kg dus zit nog ongeveer op hetzelfde gewicht. Afgelopen week niet echt aan mijn schema gehouden. Weinig eetlust en niet altijd even goed gegeten, maar wel in ieder geval voldoende carbs en eiwitten gegeten. Wel wat minder kip en brood dan normaal. Gister mezelf verwend met wat Dorito's en M&M's. Ben nog nog begonnen aan mijn bulk. Aangezien ik me niet fit voel en weinig eetlust heb, is het nu niet het juiste moment om te gaan bulken. Hopelijk dinsdag opgeknapt zodat ik kan beginnen. 74 kilo is denk ik een mooi startgewicht om te bulken.

zaterdag 16-01-2016 (UB1)

crosstrainer (warming up)

5 minuten

benchpress
10x20kg
10x30kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg

Aangezien ik al bijna 7 maanden 5x5 en 3x8 doe en variatie ook belangrijk is, ga ik op zaterdagen voortaan 8x3 doen. Eens kijken hoe dit uitpakt. Begonnen met 40kg. Nu nog peanuts :)

one-arm dumbbell row
10x12kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Aangezien de inclines de laatste weken niet zo heel best gingen vandaag wat meer met de dumbbells aan de slag gegaan.

incline dumbbell bench press
10x12kg
10x16kg PR
8x16kg
8x16kg

Ik had deze oefening al zeker een half jaar niet meer gedaan, dus was weer even wennen. Uiteindelijk geswitched naar 8 reps op aanraden van flexx. Niet echt noemenswaardige PR gezet trouwens, 6 maanden geleden was ik blijven hangen op 14kg. Ben benieuwd hoe veel ik meer kan op dit moment.

machine pulldown
10x50kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg

dumbbell side lateral raise
10x5kg
10x5kg
10x5kg

barbell curl
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Erg zwaar het laatste setje! Op advies van flexx nog stricter gedaan dan normaal, en dat was te merken ook. Zo laag mogelijk beginnen dus, maar ook weer niet reppen tot aan schouderhoogte. Echt de focus houden op de biceps.

triceps rope pushdown
10x20kg
10x20kg
10x20kg

fitbit

cDkZzJ7.png

rating
Vrij vlotte training voor mijn doen (1,5 uur). Was toch wel fijn om weer in de sportschool te staan. Nog niet helemaal fit, maar hopelijk snel weer opgeknapt.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Lekker om dan in ieder geval toch weer een beetje aan de slag te kunnen, en dan nog een PR neerzetten is helemaal mooi! ^^

Kijk aan! Toch getraind ondanks je niet helemaal fit bent!

Ben benieuwd hoe die 8x3 voor bench je gaat helpen om plateaus te doorbreken!:thumb:

Terug
Naar boven