XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

zo zie je maar dat een "niet fitte" training nog aardig goed uit kan pakken!
Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker om dan in ieder geval toch weer een beetje aan de slag te kunnen, en dan nog een PR neerzetten is helemaal mooi! ^^
Yeah. Was ook wel weer fijn. Is ook weer fijn om je eetpatroon op te pakken. Afgelopen week door het weinig eetlust ook niet helemaal goed gegeten.

Kijk aan! Toch getraind ondanks je niet helemaal fit bent!

Ben benieuwd hoe die 8x3 voor bench je gaat helpen om plateaus te doorbreken!:thumb:
Ja, op een gegeven moment gewoon ff knallen. Op dit moment ben ik bijna beter. Nog lekkeren snotteren en hoesten, maar dat weerhoudt me nu niet om te gaan trainen. De hoofdpijn is in ieder geval weg.
Ik ben ook benieuwd hoe de benchpresses nu zullen gaan. En nog spannender, morgen ga ik beginnen met mijn (kleine) bulk :eek:

Gelukkig, weer aan het trainen. Met setjes van 3 kan je vast flink omhoog met het gewicht. Ken je deze calculator? Kan je ongeveer uitrekenen hoeveel: http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html

Ik had wel eens van de calculator gehoord, maar nog nooit gebruikt. Vrij recent 5x5x52.5kg gedaan, dus volgens mij kom je dan op rond de 57kg uit wanneer ik 3 reps zou doen.

zo zie je maar dat een "niet fitte" training nog aardig goed uit kan pakken!
Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude.

Ik hoop het ook! Ik denk dat ik binnen 2 a 3 dagen weer helemaal ben opgeknapt :)

zondag 17-01-2016 (LB2)

Morgen ga ik beginnen met mijn eerste (kleine) bulk. Ik ga denk ik eerst 6kg proberen te bulken. Ik ga uit van een startgewicht van 74 kilo en hoop te gaan bulken tot 80 kilo.
Geen idee hoeveel tijd ik nodig heb voor deze bulk, maar laten we het houden op 5 a 6 maanden. (Er vanuit gaande dat de bulk ook clean gebeurt en dat ik 1 kilo per maand aankom). Nogmaals, geen idee hoe snel het bij mij gaat, misschien kom ik wel 2 kilo per maand aan. We gaan het in ieder geval zien :)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

warm-up squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extensions

squat
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Neen. Nog steeds last van naar binnen knikkende knieën. Misschien toch eens praten met een fysiotherapeut op mijn werk wat ik kan doen om mijn mobiliteit te verbeteren. @flexx123 heeft de moed opgegeven :D

pure strength plate loaded leg press
12x100kg
8x140kg
8x140kg
8x140kg

romanian deadlift
10x32.5kg
8x45kg PR
8x45kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

seated leg curl
12x47.5kg
10x52.5kg
8x57.5kg
6x65kg

pure strength plate loaded calf raises
15x80kg
15x90kg PR
15x90kg
15x90kg

Godver wat branden deze als een malle! Morgen gegarandeerd weer spierpijn :)

ball crunches
15x
15x
15x

planks
35s
35s
35s

Planks waren waardeloos. Veel last van de buikspieren. Volgende keer eerst planks doen, dan de crunches. :P

fitbit

3OczVKr.png

rating

Vanaf morgen dus beginnen met mijn bulk. Stiekem toch best wel spannend. Ben benieuwd wat het me gaat brengen!
Squat ging weer niet toppie, rest ging eigenlijk wel lekker.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Oeh... Morgen is het dus zover.. Let the gains begin! :D

Ben benieuwd naar die bulk!

Op naar de bulk dus! :D
gewoon rustig aan starten en zien hoe het gaat. Komt vast goed!
En ach... Flexx geeft op maar jij niet! ;) daar gaat t om he!

Heb dit log eens een beetje teruggelezen, maar erg knappe prestatie al wat je tot nu toe heb neer gezet! Ben erg benieuwd hoe je kleine bulk gaat zijn de komende tijd, blijf iig volgen!

Hoe goor ga je bulken?

Oeh... Morgen is het dus zover.. Let the gains begin! :D
Yeah, kom maar op! Lekker meer eten haha! Ben benieuwd hoe het gaat..

Anders ik wel! Ben benieuwd hoe snel ik progressie maak en spiermassa ga creeeren.

Op naar de bulk dus! :D
gewoon rustig aan starten en zien hoe het gaat. Komt vast goed!
En ach... Flexx geeft op maar jij niet! ;) daar gaat t om he!
Yep, eerst op onderhoud eten in het begin en kijken hoe dat zijn gang gaat!

Heb dit log eens een beetje teruggelezen, maar erg knappe prestatie al wat je tot nu toe heb neer gezet! Ben erg benieuwd hoe je kleine bulk gaat zijn de komende tijd, blijf iig volgen!
Welkom! Dank voor je compliment, leuk om te horen! Ik ben erg benieuwd wat mijn eerste mini-bulk mij gaat brengen :)

Vrij beschaafd. Ik woog vanmorgen 74kg en wil eerst bulken tot 80kg. Naar verhouding heb ik nog redelijk wat vet (ik schat dat ik een vp heb van 17%), dus ik wil niet meteen als een malle bulken. Eerst afwachten hoe ik erbij sta op 80kg. Ik heb er bewust voor gekozen om niet door te cutten omdat ik al ~18kg ben afgevallen en al 7 maanden aan het cutten ben (laatste maand niet zo heel erg strict, ook vanwege de feestdagen etc). Als ik nog meer zou afvallen blijft er wel heel weinig over denk ik. Buikje wegwerken komt bij de volgende cut :D

stats 18-01-2016
gewicht: 74kg
buikomtrek: 81cm
vp: geen idee, ik schat rond de 17 %

Zal morgenvroeg even een foto maken, zodat we de progressie kunnen bijhouden.

KVE 18-01-2016 (rustdag)
2.390 325 (waarvan ~200 complex) 54 155

voedingschema op rustdagen:

ontbijt: (459 39/19/32)
250ml volle melk
25gr bulkpowders whey (witte chocolade)
5gr bulkpowders creatine monohydraat
5ml tradionele olijfolie
40gr ultra fine oats

10.30 (358 70/5/22)
50gr tonijn uit blik (waterbasis)
50gr cherrytomaatjes
100gr komkommer
75gr volkoren macaroni (ongekookt)
20gr zilveruitjes
15ml dressing

Best goed te pruimen. Koude macaroni-salade is best goed te doen :D

12.30 (344 54/7/16 )
3x volkoren boterham
10gr bulkpowders roasted peanutbutter
15gr kalkoenfilet

15.00 (468 84/7/17)
3x volkoren boterham
10gr bulkpowders roasted peanutbutter
15gr kalkoenfilet
1x banaan

18.00 (552 72/6/44)
200gr brocolli
100gr zilvervliesrijst (ongekookt)
125gr kip

avond (209 7/9/25)
25gr XXL nightproteine
20gr cashew ongezouten

Laatst bewerkt:
Ik kom je wel helpen met je knieën... telkens je ermee rammelt, mep ik erop met een baseball bat :p Hoe klinkt dat? :p

Succes met de bulk. Ik zou toch goed je buikomtrek in de gaten blijven houden, hoe meer spekjes daar, he meer je ook weer moet afvallen later.

Ik kom je wel helpen met je knieën... telkens je ermee rammelt, mep ik erop met een baseball bat :p Hoe klinkt dat? :p

Ik geloof ook meer in een beetje discipline dan dat half-zachte gedoe :p

Ben benieuwd hoe de bulk gaat uitpakken! Zou zelf niet gaan bulken @ 17%, maar ja wie ben ik:o Snap ook wel dat je het cutten zat bent!

Voeding ziet er prima uit! Lekker gevarieerd!:D

Eet je nooit samen met je gf?

Oeh, rawr! :D

Succes met de bulk. Ik zou toch goed je buikomtrek in de gaten blijven houden, hoe meer spekjes daar, he meer je ook weer moet afvallen later.

Thanks Neet. Ik ga het ook zeker in de gaten houden. Ik probeer ook zo clean mogelijk te bulken op dit moment.
Ben benieuwd hoe de bulk gaat uitpakken! Zou zelf niet gaan bulken @ 17%, maar ja wie ben ik:o Snap ook wel dat je het cutten zat bent!

Voeding ziet er prima uit! Lekker gevarieerd!:D

Eet je nooit samen met je gf?
Ja, ik heb heel lang getwijfeld. Maar er vanuit gaande dat ik amper spiermassa heb en kom van waarschijnlijk een vp van 30% en het cutten na 7 maanden ook wel beu ben is een minibulk denk ik wel verstandig. Als ik nog langer door ga cutten en blijft er denk ik vrij weinig van me over. 70 kilo @ 178cm zit ik ook niet echt op te wachten. Kreeg ook al kritiek van mensen om me heen dat het nu wel goed zo was en dat ik niet verder moest afvallen. Magoed, die kritiek krijg je natuurlijk altijd.

Ik eet elke woensdag bij mijn vriendin en in het weekend eet ze bij mij (we wonen nog niet samen). Ze past zich eigenlijk altijd aan, maar als ze bij mij is eten we ook wel eens wat lekkers bij het avondeten. Ik hanteer dan gewoon IIFYM.

lang leve IIFYM ;)

Schema ziet er goed uit. Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

lang leve IIFYM ;)

Schema ziet er goed uit. Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Thanks! Is nog wel best lastig hoor, om goed aan het aantal (complexe) carbs te komen. Mijn vetten heb ik bewust ietsje lager en mijn eiwitten ongeveer gelijk als in de cut.

dinsdag 19-01-2016 (UB2)

voeding
Totaal 2.893
KVE 380/64/196

ontbijt: 250ml volle melk + 75gr oats + 5ml olijfolie + 30gr whey. (613kcal 61/22/40)
10:30 koude macaronisalade (358kcal 70/5/22)
12:30 4x snee volkoren brood + 73gr forellen filet + 15gr bulkpowders peanutbutter (529kcal 71/13/31)
15:30 (uur voor training) 4x snee volkoren brood + 24gr kipfilet + 20gr bulkpowders peanutbutter + banaan (630kcal 104/13/24)
18:30 (direct na training) 85gr bulkpowders complete lean mass (whey + complexe carbs mix) + 5gr creatine monohydraat (338kcal 34/5/34)
20:00 200gr brocolli + 150gr kip + 55gr zilvervliesrijst (ongekookt) (425kcal 41/6/45)

Ik had best veel moeite om zoveel brood en macaroni overdag naar binnen te "proppen". Normaal at ik om 10.30 een halve avocado en wat stukjes kip en verder overdag 3 boterhammen en rond 15.30 nog twee eitjes met wat tonijn.
Nu heb ik omstreeks 15:30 al net zoveel kcal gegeten (2100kcal) als wat ik normaal at op een rustdag. (1900kcal). Even flink wennen dus. Complexe koolhydraten vullen goed in ieder geval :)

crosstrainer (warmup)
5 minuten

standing military press

10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Laatste setje nipt! Moet de boel ook beter aanspannen, vergeet ook steeds mijn glutes aan te spannen. Merk dat ik soms naar achter ga hangen met mijn rug, wat natuurlijk niet de bedoeling mag zijn.

hammer grip pullups
5x +bw
5x +bw
5x +bw
5x +bw VPR

Eerste keer dat ik 4 complete setjes weet te behalen.

negative pullups
3x
3x
3x

benchpress
10x20kg (pomp in beiden biceps van de pullups)
10x30kg
6x40kg
6x40kg
6x40kg
6x40kg (laatste setje langzaam en gecontroleerd barbell laten zakken)

Op de UB2 dagen ook maar een andere variant erin gegooid. (4x6 ipv 3x8). Begonnen met 40kg.

pure strength plate loaded row
10x50kg
8x80kg (laatste rep was lelijk en het voelde ook te zwaar)
8x70kg
8x70kg

reverse flyes
10x40kg
10x42.5kg PR
10x42.5kg

dips
8x +bw
8x +bw
8x +bw
8x +bw

barbell curl
8x25kg
8x25kg
8x25kg

hammer curl
10x10kg
10x10kg

Flexx was nog bezig met de barbell curl, dus even 2 setjes hammer curls gedaan. Was hele tijd geleden dat ik deze alweer gedaan had.

fitbit

YYBLH11.png

rating

Best lekkere training! Het was wederom ontzettend druk, maar gelukkig waren de apparaten niet lang bezet.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Netjes die pullups!

Gaat goed

Training gaat wel gelijk super op zoveel brandstof!:thumbs:

Lookin good mate !!!

Niet alleen je glutes aanspannen bij je MP's ;) Licht buiging in de knieën. Quads opspannen alsof je je voeten door de grond wilt duwen.
Bar op de schouders en je lats naar beneden en tegen mekaar squeezen. En dan explosief uitstoten. Het zal een pak makkelijker zijn zo ;)

Terug
Naar boven