MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Neet! Voelde ook goed om 4 setjes vol te maken.

Thanks Kevv!

Training gaat wel gelijk super op zoveel brandstof!:thumbs:
En ik ben nog maar net onderweg! Ben benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet.

Lookin good mate !!!

Niet alleen je glutes aanspannen bij je MP's ;) Licht buiging in de knieën. Quads opspannen alsof je je voeten door de grond wilt duwen.
Bar op de schouders en je lats naar beneden en tegen mekaar squeezen. En dan explosief uitstoten. Het zal een pak makkelijker zijn zo ;)

Thanks Robke. Bedankt voor je zoveelste handige tips. Ik neem het mee voor de volgende training!

Het valt trouwens nog steeds tegen om "meer" te eten. Ik woog vanmorgen namelijk 73.7 kilo, wat betekent dat ik nog steeds aan het afvallen ben (0,4kg sinds maandag).
Maar als ik mijn Fitbit en mijn ingevoerde data van Myfitnesspall moet geloven klopt dat ook wel:

maandag: 2359kcal in / 2679kcal out (rustdag)
dinsdag: 2900kcal in / 3248kcal out (ub training)
woensdag: 2406kcal in / 2922kcal out (rustdag, maar wel meer gelopen als normaal op het werk)

Nog even een tijdje aankijken en als ik nog steeds niet aankom kcal verhogen dan maar!

Het valt trouwens nog steeds tegen om "meer" te eten. Ik woog vanmorgen namelijk 73.7 kilo, wat betekent dat ik nog steeds aan het afvallen ben (0,4kg sinds maandag).
Erg herkenbaar! Mijn eigen bevinding tot nu toe is dat je werkelijk waar flink veel moet eten om langzaam aan te komen.. Niets mis met kleine stapjes en voorzichtige ophogingen van kcal: daarmee voorkom je dat je nutteloze fatgains maakt..
Iedere keer dat je voeding weer kunt ophogen is mooi meegenomen.. En of dit broscience is of niet maakt mij niet uit: maar ik heb het idee door juist heel kleine stapjes te nemen mijn lichaam als het ware steeds blijft aanpassen en een hoger onderhoudsniveau krijgt. .. Waardoor ik op lange termijn hoger in kcal uitkom dan wanneer ik snel had opgehoogd.

apart is dat he.. meer eten en toch afvallen! :D Zo zie je maar... op naar nog meer eten en gainzzzzzzzzzzzz!

Erg herkenbaar! Mijn eigen bevinding tot nu toe is dat je werkelijk waar flink veel moet eten om langzaam aan te komen.. Niets mis met kleine stapjes en voorzichtige ophogingen van kcal: daarmee voorkom je dat je nutteloze fatgains maakt..
Iedere keer dat je voeding weer kunt ophogen is mooi meegenomen.. En of dit broscience is of niet maakt mij niet uit: maar ik heb het idee door juist heel kleine stapjes te nemen mijn lichaam als het ware steeds blijft aanpassen en een hoger onderhoudsniveau krijgt. .. Waardoor ik op lange termijn hoger in kcal uitkom dan wanneer ik snel had opgehoogd.
Volgens mij is een zich aanpassend onderhoudsnivo bro-science. Maar als de spiegel en de weegschaal gunstige dingen laten zien, zou ik er gewoon mee door gaan.

ik zie nog steeds pr's en samba girls dus gaat hier vast prima

Bijna tijd voor weighted pull ups:)

Gewoon elke week 200kcal ofzo verhogen maat, dan komt dat aankomen vanzelf.
Ik denk dat het nog net iets te vroeg is voor weighted pullups. Eerst normale pullups denk ik ipv hammer pullups.
Maandag even zien hoe ik ervoor sta qua gewicht. Denk dat ik nu al moet gaan verhogen.

Ik ben benieuwd of dat bij mij ook het geval is. Mijn lichaam heeft natuurlijk al een hele aanpassing gedaan omdat ik 7 maanden lang heb gecut. Als ik mijn fitbit moet geloven eet ik nu eigenlijk nog steeds onder onderhoud.
Even aftasten in ieder geval hoe en wat. Ik wil ook weer niet te snel mijn kcal verhogen en mijn lichaam ook de tijd geven om aan te passen. Haastige spoed is zelden goed :D

apart is dat he.. meer eten en toch afvallen! :D Zo zie je maar... op naar nog meer eten en gainzzzzzzzzzzzz!
Misschien nog beetje voorbarig aangezien ik net pas onderweg ben. Over een paar weken weten we meer :)

Volgens mij is een zich aanpassend onderhoudsnivo bro-science. Maar als de spiegel en de weegschaal gunstige dingen laten zien, zou ik er gewoon mee door gaan.
Ik ga die spiegel inderdaad nauw in de gaten houden. Ik zal dit weekend eens het een en ander opmeten (dus niet alleen de buikomtrek). Hopelijk gaan we in ieder geval gunstige dingen zien :)

ik zie nog steeds pr's en samba girls dus gaat hier vast prima
De samba girls blijven inderdaad nog steeds komen!

training 22-01-2016 (LB2)

voeding

Totaal 2.913
KVE 362/68/198

kcal in/out deze week:
maandag: 2395/2679 (rust)
dinsdag: 2900/3248 (train)
woensdag: 2406/2922 (rust)
donderdag: 2395/2591 (rust)
vrijdag: 2913/3170 (train)

Zit gemiddeld nog zo een 300kcal onder onderhoud, dus waarschijnlijk ga ik al verhogen aanstaande maandag.

crosstrainer (warming up)
5 minuten

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg extension

squat
10x20kg
8x30kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Squat ging voor mijn gevoel best redelijk. Afgelopen week wat hip hinges geoefend. Hiermee oefen je eigenlijk dat je meer via je heupen breukt ipv je knieen. Deze oefening nog wat vaker doen waarmee ik hoop dat mijn heupen in ieder geval beter breken dan nu. Nu heb ik het idee dat ik teveel "breek" door mijn knieen.

pure strength plate loaded leg press
10x100kg
8x140kg
8x140kg
8x140kg

Moet eigenlijk verhogen, maar de vorige week had ik 3 dagen spierpijn in mijn quads dus nu maar even hetzelfde gewicht gehanteerd. Zondag weer licht verhogen.

single seated leg curl
10x25kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg VPR

Lekker!

single seated leg extensions
8x30kg
8x40kg PR
8x40kg
5x40kg (op..)

weighted hyperextensions
10x10kg
8x26kg PR
8x26kg
8x26kg

pure strength plate loaded calf
15x80kg
15x100kg PR
15x100kg
15x100kg

Elk setje flink branden vanaf ongeveer de 11de rep. Burn baby burn!

planks
70s
48s
40s

Iets te overmoedig geworden bij de planks. Omdat de vorige oefeningen zo goed gingen dacht ik wel even 3x70s te gaan doen. Niet dus :D

ball crunches
15x
15x
15x

fitbit

TO3NblA.png

rating

Vrij intensieve workout, 25 minuten van mijn workout wordt gezien als cardio, terwijl ik maar 5 minuten op een crosstrainer had gestaan. Flink gas erop dus! Was aardig warm in de sportschool en was redelijk aan het zweten. Tempo zat er goed in, doch met de juiste hoeveelheid pauze tussen de setjes in (1,5 minuut). Hartslag lag ook gemiddeld 15 hoger dan normaal en redelijk wat kcal verbrand in 1,5 uur tijd ook. Was ook lekker rustig in de sportschool. Tempo er goed in op deze manier en dit vond ik eigenlijk best wel relax. Lekkere training zo in de eerste week van mijn kleine bulk :D

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk verhogen? Gewoon verhogen man! En warm in sportschool? Denk dat aan jou lag,want ik vond het niet warmer dan normaal.

Goeie training verder:). PS eigenlijk kan je het nog geen bulk noemen want je zit nog steeds onder onderhoud:p.

Heel nice weer deze workout Freak!! 4 samba chicks zijn wel verdiend!

Goeie samba training! Daar kwam die hitte vast vandaan! De sambagirls! :D
Gaat lekker! enne.. wat Flexx zegt... je zit nog niet in de bulk.. je zit nog onder onderhoud! ;)

Nice die PR's. En dit tempo is wel lekker toch? Ook een soort cardio workout meteen. Als je er > 2 uur over doet sta je toch eigenlijk te veel te lummelen....

Daar kwam die PR-regen weer, nice! :D

Waarschijnlijk verhogen? Gewoon verhogen man! En warm in sportschool? Denk dat aan jou lag,want ik vond het niet warmer dan normaal.

Goeie training verder:). PS eigenlijk kan je het nog geen bulk noemen want je zit nog steeds onder onderhoud:p.
Misschien lag het inderdaad wel aan mij haha! Vandaag had ik het gelukkig niet zo warm. Het is inderdaad nog geen bulk te noemen zo aan de cijfers te zien!

Heel nice weer deze workout Freak!! 4 samba chicks zijn wel verdiend!
Dat vond ik ook!

Goeie samba training! Daar kwam die hitte vast vandaan! De sambagirls! :D
Gaat lekker! enne.. wat Flexx zegt... je zit nog niet in de bulk.. je zit nog onder onderhoud! ;)
Ja, ik zit inderdaad nog onder onderhoud. Als ik zo terugdenk aan mijn cut en bijna 4 maanden lang op mijn trainingsdagen slechts 1900kcal at en uitgaande van mijn fitbit nu ~3200kcal verbrand heb ik mezelf best wel gepijnigd achteraf!
Anyways, ik voel me door de dag heen wel fitter en energieker in ieder geval. Goed eten doet een mens goed! :)

Nice die PR's. En dit tempo is wel lekker toch? Ook een soort cardio workout meteen. Als je er > 2 uur over doet sta je toch eigenlijk te veel te lummelen....
Ja eens! Scheelde natuurlijk ook omdat ik alleen trainde. Als ik samen met @flexx123 train zijn we ook veel tijd kwijt aan het wisselen van de gewichten.

Daar kwam die PR-regen weer, nice! :D
Let it rain, yeah! :D

zaterdag 23-01-2016 (UB1)

5 minuten

one-arm dumbbell row
10x12kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

benchpress
10x20kg
10x30kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg
3x42.5kg

Ging goed! Steeds een minuut pauze tussen de setjes door en goed gelet op de tijd zodat er continue het juiste tempo in zat!

incline dumbbell bench press
10x12kg
8x16kg
8x16kg
8x16kg

machine pulldown
10x50kg
8x70kg
8x72.5kg
8x75kg PR

dumbbell side lateral raise

10x5kg
10x5kg
10x5kg

one-arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

triceps rope pushdown
10x25kg PR
10x25kg
10x25kg

Twee maanden geleden 10x30kg gedaan, maar dat was bij Fox Gym met voor mijn gevoel een vele lagere weerstand.

fitbit
pw4L6YE.png

rating

Vlotte training weer. Minder intensief dan gister, maar wel lekker. Muziek in de oren en gaan met die banaan. Vanavond lekker sushi eten met mijn vriendin, lekker genieten!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Goed eten doet wonderen! :D
nice training! en lekker genieten van de sushi he! Op naar de sushigainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! ;)

Goed eten doet wonderen! :D
nice training! en lekker genieten van de sushi he! Op naar de sushigainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! ;)
Thanks. De sushi was heerlijk en de gains waren vanmorgen overduidelijk aanwezig haha! (2kg zwaarder).

zondag 24-01-2016 (LB2)

5 minuten

warm-up squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extensions

squat
10x20kg
8x30kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Nog steeds knikkende knietjes. Nog meer de hip hinges oefenen en het kantelen van mijn heupen. Ik kijk ook teveel omhoog tijdens de squat waardoor ik een te holle rug krijg.

leg press
15x100kg
15x150kg
15x150kg
15x150kg

Plate loaded was helaas bezet.

romanian deadlift
10x35kg
8x47.5kg PR
8x47.5kg
8x47.5kg

seated leg curl
12x50kg
10x60kg
8x65kg
6x70kg PR

pure strength plate loaded calf raises
15x80kg
15x100kg
15x100kg
15x100kg

planks
60s
60s
60s

Eindelijk weer eens 3 volle planks. Was weer even geleden.

ball crunches
15x
15x
15x

lying knee raises
10x
10x
10x

fitbit

MwjLJ8P.png

rating

Vrij lange, relaxe training. Mijn hartslag is volgens mij nog niet eerder zo laag geweest. Nomaal heb ik gemiddeld een hartslag van 105 tijdens een training. Contrast met vorige lb training is trouwens vrij groot (toen had ik 120 gemiddeld)
Binnenkort thuis eens wat meer oefeningen doen om mijn houding bij de squat te verbeteren. Ik doe de squat nu al zo lang fout, dat dat inmiddels automatisme is geworden.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Je rug is helemaal nie hol bij squat man.

10kg calf raise?:p

Lekkere training!
Squat is gewoon een kwestie van techniek goed hebben. Liever lager gewicht en goede techniek. Lekker blijven oefenen. Komt zeker wel goed.

Goede sushi gains en trainingen!:D:D

Terug
Naar boven