Lekkere training! en je ziet het.. meer eten = meer kracht! Dus dat gaat zeker goedkomen met je ophoging.
dat meer eten en meer honger krijgen hoort er ook bij. komt mij in ieder geval wel bekend voor.
Mooie training en congratz met je examen! Een extra papier waar je wat aan hebt is uiteraard super.
Dat soort uitslagen kan soms ook heel positief werken op je training!
Ik ben echt ontzettend blij met het behalen van mijn examen(s). Papiertjes staan gewoon goed op mijn CV en daar is waar het mij om gaat. Mocht ik in de toekomst een nieuwe job willen, dan zijn deze certificaten van vrij grote waarde.
Goed eten zorgt inderdaad voor een betere training naar mijn idee!
Bodyweight is idd best wel belangrijk bij een MP imo
Dan moet ik nog eerst even flink bulken dan
Gefeliciteerd met het behalen van dat microsoft examen! Beste score ook
Die MP's gaan echt al de goede kant op trouwens!!
Yeah, ben er erg blij mee! Over de MP mag ik inderdaad niet klagen. Half jaar geleden begonnen op 25 a 27.5kg tijdens de cut, dus mag niet klagen dat ik nu al tegen de 37.5kg aan zit.
Krijg zelf ook meer en sneller trek wanneer ik voeding omhoog gooi, vreemd is dat..
Kan me echter nog wel herinneren dat ik vorig jaar eind bulk het uiteindelijk maar met moeite naar binnen kreeg, maar dat lijkt alweer eeuwen geleden

Top dat je het examen hebt gehaald, gefeliciteerd!!
... Nog eventjes met wederom een sushi-avondje vieren?
Het begint nu eigenlijk al beetje bij beetje te wennen. Zijn nu al momenten dat ik op het eind van de dag juist honger krijg. Lichaam past zich snel aan blijkt maar weer.
Thanks voor je felicitatie! Gister een etentje gehad met een paar vrienden, telt dat ook?
Same here! Daarom heeft verhogen bij mij geen zin qua voeding vaak..want verhoging zorgt voor vreetdrang en nog meer verhoging..
wie weet wat er komen gaat
Ja, dit dus. Meer eten is niet alleen meer gains, maar ook meer trek..
Afgelopen donderdag helaas LB moeten skippen. Moest woensdag + donderdag in Tilburg werken. Woensdag werk ik standaard in Tilburg en ga ik in de avond naar mijn vriendin, maar donderdag moest ik een extra dagje werken in Tilburg ivm een groot project waar wij als organisatie mee bezig zijn (migratie naar de cloud). Ik was uiteindelijk pas na 21:00 thuis in Eindhoven en had toch ook nog geen avondeten op gehad (naja een paar boterhammen), dus vond het niet echt verstandig om dan nog te gaan sporten. Sportschool was ook nog maar tot 22.30 open. Vrijdag (gister) kon ik helaas de schade niet inhalen omdat ik dus was gaan uit eten met een paar vrienden. (wat enorm lekker was trouwens!).
Weegschaal gaf gister 74,2kg aan, dus de afgelopen 2 weken ben ik ongeveer 0,4kg aangekomen. Ik ben vrij licht aan het gainen dus. Komende week ga ik toch mijn kcal verhogen omdat ik volgens mijn fitbit nog steeds te veel net onder of tegen mijn onderhoud aan zit. Ik verbrand gemiddeld op een rustdag 2700kcal en op een trainingsdag rond de 3200 kcal. Vanaf maandag ga ik 3000/3500 kcal eten dus.
zaterdag 30-01-2016 (UB1)
crosstrainer (warming up)
10 minuten
Iets langere warmup gedaan omdat benchpress direct bezet was. Die 5 minuten extra konden ook geen kwaad trouwens.. (beetje ter compensatie omdat ik gisteravond lekker ben wezen Marvinnen

)
benchpress
10x20kg
10x30kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
3x45kg
Gaat nog steeds goed! Mijn PR is op dit moment 5x5x52.5kg, dus ben wel een beetje benieuwd hoe ik het volgende week ga doen.
one-arm dumbbell row
10x12kg
8x22kg
PR
8x22kg
8x22kg
Na bijna 4 maanden 20kg gedaan te hebben, vond ik het wel eens tijd om 22kg te proberen en dat ging gewoon goed! Bijna 4 maanden geleden deed ik ook 22/24kg, maar toen had ik een vrij slechte houding en was de uitvoering niet best.
Ondanks dat ik 4 maanden geleden zwaarder heb gedaan, vind ik dit toch een noemenswaardige PR. Dit zijn voor mijn gevoel de eerste goed uitgevoerde reps met 22kg.
incline dumbbell bench press
10x12kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg
VPR
Volgende week verhogen naar 18kg.
hammer grip pullups
5x bw
5x bw
5x bw
4x bw
5x bw
VPR
De eerste 4 setjes gedaan in een technogym easy chip/dip machine, maar daar vond ik de grip niet fijn en die is ook iets breder dan bij ons in het squatrek. Toch maar extra setje gedaan in het squatrek nadat die vrij was.
dumbbell side lateral raise
10x5kg
Houding nog steeds niet goed. Delts machine uitgeprobeerd ter compensatie.
Delts machine
10x30kg
10x35kg
10x35kg
Niet zo een heel fijn apparaat. Geen idee in hoeverre deze getallen in verhouding staan met een side lateral raise. Voorlopig oefening toch maar even aanhouden ipv de side lateral.
Dumbbell Bicep curl
10x12kg
PR
10x12kg
10x12kg
In september voor het laatst 3x10x10kg gedaan. Oefening al hele tijd niet meer gedaan dus en 12kg ging goed. Laatste setje, laatste rep had ik het wel lastig
triceps rope pushdown
10x25kg
10x25kg
10x25kg
fitbit
rating
Lekkere lange workout met flink wat oefeningen. Cannot complain