SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training! de bulk gain train is van start gegaan.
Lekker dat je pijntje over is en je nu een goede stance hebt gevonden voor Squat. Het is even zoeken maar je ziet het is de moeite waard!
Anders ik wel

Ja, nu lekker bouwen!
Ja, met een smalle stance lukt het me ook! Ja, achteraf gezien waren me kcals denk ik ook te hoog, ik kom nu in ieder geval veels te snel aan. Datgeen wat neet zegt is nog wel het meest logisch; de laatste weken van mijn cut kwam ik niet meer aan, dus kunt eigenlijk stellen dat dat mijn onderhoud is (1900/2400). In mijn cut ben ik ook uitgegaan van de Harris Benedict formule, dus nu ga ik deze ook maar hanteren. Ik vertrouwde iets teveel op de metingen van mijn fitbit, die aangeeft wat ik per dag zou verbranden, maar echt betrouwbaar is het dus niet.Lukt het je met smalle stance ook gewoon om goed diep te gaan?
Ik vond je kcals ook wat aan de hoge kant, vooral zo net na een cut. Maar goed, blijft altijd spelen natuurlijkBenieuwd wat je aanpassing gaat brengen!
Ik denk ook altijd veels te moeilijk, maar daar sta ik ook om bekend. Ik geloof nooit in simpele oplossingen, maar erg logisch is het natuurlijk wel wat je zegt.Je viel toch al niet meer af de laatste weken van de cut? Dan zou ik daar 500 kCal of zo boven gaan zitten, nu zit je er zeker het dubbele boven denk ik.
Haha! Ik geloof niet dat jij een vreetzakje bent. Ik ben ook erg benieuwd of dit plan beter gaat werken. Nu ging het veel te snel..Je plan klinkt goed. Beter nu even ingrijpen en zien wat je lichaam doet.voeltzicheenvreetzak
![]()
Ja klopt, maar als je 1,4kg aankomt in slechts 8 dagen tijd gaat het voor mijn gevoel echt veel te snel! De laatste week van januari zat ik op 2400/2900. Ik woog op 21 januari nog 73,7kg en vanmorgen woog ik al 76,8kg. Dat betekent dat ik iets meer dan 3kg ben aangekomen in 19 dagen tijd, en dat is echt veel te veel! Even gas terug dusVergeet ook niet over de langere termijn te kijken hè.. Wellicht kom je in het begin vrij snel aan, maar het gewicht kan na een aantal weken alsnog stabiliseren.

Daar vergis je je aardig in... eet elke dag 3600 kcal weg..Haha! Ik geloof niet dat jij een vreetzakje bent. Ik ben ook erg benieuwd of dit plan beter gaat werken. Nu ging het veel te snel..
Dus ben wel een aardige vreetzak zou ik zeggen. 

Ja sws vanuit je cut terug met 100 kcal verhogen ofzo.. Tot je onderhoud hebt gevonden + 300 - 500 kcal.Je viel toch al niet meer af de laatste weken van de cut? Dan zou ik daar 500 kCal of zo boven gaan zitten, nu zit je er zeker het dubbele boven denk ik.
Thanks mate!
Haha, nou een klein vreetzakje dan! Ja, heerlijk als het rustig isDaar vergis je je aardig in... eet elke dag 3600 kcal weg..Dus ben wel een aardige vreetzak zou ik zeggen.
Fijn dat het nu beter voegt. Training ziet er goed uit. Lekker he als het rustig is![]()

Jup, dat is ook een idee! Ik hanteer nu iig Harris Benedict +300kcal. Even zien hoe dat gaatJa sws vanuit je cut terug met 100 kcal verhogen ofzo.. Tot je onderhoud hebt gevonden + 300 - 500 kcal.

Ja, liever geen gejojo! Even aankijken hoe het nu gaatJa, dit klinkt beter. Het moet weer even stabiliseren natuurlijk, dat jojo-en is wel verklaarbaar![]()

Ik weeg me altijd in de ochtend op een nuchtere maag, nadat ik eerst tegen mijn eigen gezeik heb moeten luisterenHeb je ook verschillende weegmomenten aangehouden, bijv. ' s ochtends en 's avonds..kan ook wel een kilootje schelen natuurlijk.

Ja, best wel lekker om nu wat meer kleine setjes te doen. Ben benieuwd of ik er ook profijt van ga krijgen en meer ga benchen!Oehh, nice die bench, houd zelf wel van dat soort setjes! ^^
Ja, sterker worden doet me goed! Misschien moet je ook maar eens 3 reppers invoeren inderdaad, je weet nooit!Lekkere training en goed te horen dat je merkt sterker te worden! Dat is een lekker gevoel!
Hmm... als ik weer voluit kan gaan ook maar eens 3 reppers invoeren om weer wat kracht op te bouwen denk ik.![]()

Thanks mate!
Yes Yes!
Benches gaan inderdaad goed! Curls gaan ook steeds beter inderdaad.Die training was weer nice hoor!Beches gaan ook goed en nog mooie curls op het einde!
Hoe was Deadpool?
(of je kan hem ook niet kijken, ik bedoel in een trailer kun je altijd spoilers verwachten, of je wil juist NIET weten wat je te wachten staat).
. Ik wilde eigenlijk al opgeven bij 50s in het laatste setje, maar er toch maar voor gekozen om even door te bijten