Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Die 3 reppers moet ik nog even mee wachten tot mijn lijf wat meewerkt. ;)

Maar lekker getraind en super dat squats ook steeds beter gaan! Oefening baart kunst! Mooie PR's!

• Topic Starter Topic Starter
Die 3 reppers moet ik nog even mee wachten tot mijn lijf wat meewerkt. ;)

Maar lekker getraind en super dat squats ook steeds beter gaan! Oefening baart kunst! Mooie PR's!

Komt vanzelf! Ja, fijn dat de squats eindelijk beter gaan, nu echt bouwen!

dinsdag 16-02-2016 (UB2)

voeding

Totaal 3.024
KVE 387/69/215 (312 complexe carbs)

crosstrainer (warming up)
2 minuten

Het leek vrij druk in het begin en het powerrack was vrij, dus niet zo heel lang een warmup gedaan!

standing military press
10x20kg
5x30kg
3x37.5kg
2x37.5kg
3x37.5kg

37.5kg zit er voorlopig nog echt niet in :(

hammer grip pullups
6x bw
6x bw
6x bw
6x bw
5x bw VPR

Extra setje gedaan omdat bp bezet was, dus werd automatisch een VPR. Laatste rep was jammer genoeg net iets teveel van het goede. De pullups gaan wel steeds beter/makkelijker. Binnenkort aan de wide grip beginnen!

pure strength plate loaded press
10x40kg
10x50kg

Benchpress eindelijk vrij, dus gestopt met deze oefening

benchpress
10x40kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg VPR

Benchpress gaat nog steeds goed!

pure strength plate loaded row
10x60kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

reverse flyes
10x35kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

dips
8x bw
8x bw
8x bw
8x bw

barbell curl
4x30kg
5x27.5kg
5x27.5kg
4x27.5kg

Oefening ging vorige week dusdanig goed (3x8x27.5kg) dus dacht ik nu wel even met 30kg te beginnen. Niet dus.. vervolgens ook te weinig rust tussen de eerste en tweede set, waardoor de rest vrij belabberd was.

hammer curl
10x12kg
10x12kg

fitbit

oN69vUU.png

rating

Beetje balen dat ik blijf steken bij de MP, maar ik merk wel dat de benchpress nog steeds goed gaat en dat de pullups ook beter gaan. Dips gingen ook vrij goed!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit die train. Geen 4 samba meisjes verdiend?

Ik vind het een zeer nette training. Die 37,5 kg op MP komt echt wel. De volhouder wint he!

Ziet er mooi uit die train. Geen 4 samba meisjes verdiend?
Ik was een klein beetje teleurgesteld over de curl en MP, maar verder toch wel een nette training inderdaad!

Ik vind het een zeer nette training. Die 37,5 kg op MP komt echt wel. De volhouder wint he!
Ja, komt wel! Zeker nu Starx heeft bevestigd dat ik gewoon goed op schema lig. Ik wil te graag ;)

Inderdaad, MP is doorgaans 2/3 van je bench, dus ligt prima op schema.
Good to know! Toch weer een beetje geruststellend haha! :D

Ik herken dat wel.. zou ook maar al te graag meer willen. Maar soms moet je het nemen zoals het komt en je ligt op schema. Dusssss... gewoon een prima training he! ;)

Goede training.. Meer komt vanzelf :)

Even rest pauze proberen op je MP's anders? Dat je toch wat reps pakt met weinig rust.

Ik herken dat wel.. zou ook maar al te graag meer willen. Maar soms moet je het nemen zoals het komt en je ligt op schema. Dusssss... gewoon een prima training he! ;)

Misschien toch wel een 4de samba waard! :)

Goede training.. Meer komt vanzelf :)
Yes, geduld is een schone zaak! :D

Even rest pauze proberen op je MP's anders? Dat je toch wat reps pakt met weinig rust.
Ik zal het eens proberen met een rest pauze ipv een normale (langere pauze). Geen idee in hoeverre dit gaat helpen aangezien ik mijn eerste set van 5 reps al niet weet te behalen.

Wat tussentijdse stats, aangezien ik nu precies aan maandje aan het bulken ben:

18 januari - 18 februari
gewicht: 75.7kg (+1.7kg)
buikomtrek: 83cm (+2cm)
bicep: 35cm (+1cm)

Laatst bewerkt:
Vond deze deadpool best soft in verhouding tot de comics. Hier was hij eigenlijk de hele film Wade Wilson.

hahaha.. die logtitel laat wel horen dat je aan het bulken bent! :D
Bouwen die hap!

Vond deze deadpool best soft in verhouding tot de comics. Hier was hij eigenlijk de hele film Wade Wilson.
Ik heb de comics nooit gelezen, maar als ik mag geloven wat ik gelezen heb schijnt dit een van de beste authenticatie verfilmingen ooit te zijn. Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval.

Haha, het is een quote uit de film Deadpool die ik vrij recent heb gezien.

Om er een beetje een beeld bij te krijgen:

BIGGER IS BETTER! :D

hahaha.. die logtitel laat wel horen dat je aan het bulken bent! :D
Bouwen die hap!

Haha inderdaad! Niet alleen een quote uit de film, maar laat inderdaad ook zien dat ik bezig ben met mijn bulk! :D

training 18-02-2016 (LB2)

voeding

Totaal 2.958
KVE 383/63/207 (291 complexe carbs)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
10x18kg
8x38kg
8x48kg
8x48kg
8x48kg VPR

38kg voelde nog vrij licht tijdens de warmup. 48kg ging dus ook eigenlijk vrij netjes. In het laatste setje bij de laatste rep ging het uitstoten wat langzamer, maar verder ging alles gewoon goed! :D

single seated leg curl
10x25kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

weighted hyperextensions
10x10kg
8x24kg
5x24kg
6x24kg

Twee weken geleden kreeg ik nogal last bij onderrug tijdens de hyperextenions en vorige week geen LB2 gedaan, dus tandje terug geschakeld. Na het eerste setje voelde ik aan het eind gelijk dat mijn onderrug het zwaar zou krijgen, wat ook duidelijk te merken was in de laatste twee setjes. Misschien weer even een reset doen en even terug naar 20kg.

pure strength plate loaded leg press
10x120kg
8x165kg PR
8x165kg
8x165kg

pure strength plate loaded calf
15x80kg
15x110kg
15x110kg
15x110kg

Burn baby burn! Had even moeite met lopen na het laatste setje haha!

ball crunches
15x
15x
15x

fitbit

HVO7fkm.png

rating
Beetje jammer van de hyperextensions, maar verder niet te klagen. Squat, leg curls, leg press en calfs gingen eigenlijk allemaal best lekker! :D
Ik heb ook het idee dat ik nu echt verder kan met deze stance en verder kan bouwen aan de squat. Heeft me zeker 5 maanden gekost, maar gelukkig het wachten waard geweest :)

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Zou maar beginnen met de comics dan :p
Echt een heel ander karakter mede door zijn schizofrenie.

Ziet er weer uit als een goede training! Je ziet progressie op squat.. oefening baart kunst en werpt nu zijn vruchten af he! Mooi!!

Kijk aan! Doorbouwen die squat! De 4 samba chicks zijn welverdiend!:D:D

Een vent in een SM pakje die extra grote chimichangas aanprijst op IMAX.... dat moet ik zien (NOT :D).
Mooie progressie in je training. Ik zou niet te bang zijn voor de rug, tenslotte moet je die spieren na een heel leven zitten en hangen een beetje op hun donder geven.

Een vent in een SM pakje die extra grote chimichangas aanprijst op IMAX.... dat moet ik zien (NOT :D).
Mooie progressie in je training. Ik zou niet te bang zijn voor de rug, tenslotte moet je die spieren na een heel leven zitten en hangen een beetje op hun donder geven.
landscape-1452594620-deadpool-romcom-banner.jpg

Is gewoon een romantische comedy hoor

Terug
Naar boven