Vond deze deadpool best soft in verhouding tot de comics. Hier was hij eigenlijk de hele film Wade Wilson.
Ik heb de comics nooit gelezen, maar als ik mag geloven wat ik gelezen heb schijnt dit een van de beste authenticatie verfilmingen ooit te zijn. Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval.
WTF zijn chimi changas?
sorry... found it:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chimichanga
Haha, het is een quote uit de film Deadpool die ik vrij recent heb gezien.
Om er een beetje een beeld bij te krijgen:
BIGGER IS BETTER!
hahaha.. die logtitel laat wel horen dat je aan het bulken bent!

Bouwen die hap!
Haha inderdaad! Niet alleen een quote uit de film, maar laat inderdaad ook zien dat ik bezig ben met mijn bulk!
training 18-02-2016 (LB2)
voeding
Totaal 2.958
KVE 383/63/207 (291 complexe carbs)
crosstrainer (warming up)
5 minuten
warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension
squat
10x18kg
8x38kg
8x48kg
8x48kg
8x48kg
VPR
38kg voelde nog vrij licht tijdens de warmup. 48kg ging dus ook eigenlijk vrij netjes. In het laatste setje bij de laatste rep ging het uitstoten wat langzamer, maar verder ging alles gewoon goed!
single seated leg curl
10x25kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg
weighted hyperextensions
10x10kg
8x24kg
5x24kg
6x24kg
Twee weken geleden kreeg ik nogal last bij onderrug tijdens de hyperextenions en vorige week geen LB2 gedaan, dus tandje terug geschakeld. Na het eerste setje voelde ik aan het eind gelijk dat mijn onderrug het zwaar zou krijgen, wat ook duidelijk te merken was in de laatste twee setjes. Misschien weer even een reset doen en even terug naar 20kg.
pure strength plate loaded leg press
10x120kg
8x165kg
PR
8x165kg
8x165kg
pure strength plate loaded calf
15x80kg
15x110kg
15x110kg
15x110kg
Burn baby burn! Had even moeite met lopen na het laatste setje haha!
ball crunches
15x
15x
15x
fitbit
rating
Beetje jammer van de hyperextensions, maar verder niet te klagen. Squat, leg curls, leg press en calfs gingen eigenlijk allemaal best lekker!

Ik heb ook het idee dat ik nu echt verder kan met deze stance en verder kan bouwen aan de squat. Heeft me zeker 5 maanden gekost, maar gelukkig het wachten waard geweest