Hoppa, weer een paar PR's....
Weighted planks.... best een goed idee. Kan tijd sparen.
Ja, waarom niet? Planks gingen de laatste weken dusdanig goed dat ik het tijd vond om weighted te gaan doen. Het ging nog goed ook!
Hehehe, weet je waar je pas niet vrolijk van wordt? Deze oefening:
Toevallig, afgelopen zondag stond (naja hing) een gast de "window wiper' nog te doen in het powerrack bij ons in de sportschool. een soorgelijke oefening. Ziet er van een afstand wel raar uit ghehe!
sushi.. samba.. life's good
Yeah buddy!
.. Die spoort niet hoor .. Issie levensmoe?!
Hoppa, wel leuk trainen zo.. elke dag een pr zetten..

Hoezo motiverend!
Yeah, trainingen zijn op deze manier extra leuk!
dinsdag 23-02-2016 (UB2)
voeding
Totaal 2.968
KVE 388/59/178 (311 complexe carbs)
crosstrainer (warming up)
-
Het was weer mega-druk in de sportschool helaas. We wilde beginnen met MP maar alle twee de racks waren bezet. Benchpress was gelukkig vrij, dus daar maar mee begonnen.
benchpress
10x20kg
8x40kg
6x52.5kg
6x52.5kg
6x52.5kg
6x52.5kg
VPR
Gaat nog steeds de goede kant op. Hopelijk volgende week weer een PR! (55kg).
hammer grip pullups
7x bw
7x bw
5x bw
5x bw
Wilde voor 4x7 gaan, maar helaas nog net iets te veel van het goede.
standing military press
10x18kg
6x30.5kg
6x30.5kg
6x30.5kg
6x30.5kg
VPR
Omdat ik al benchpress en pullups had gedaan heb ik geen 3x5x37.5kg gedaan. Ik wist deze sowieso vorige week al niet te halen, plus omdat ik al benchpress en pullups had gedaan, was dat sowieso te zwaar geweest.
In plaats daarvan een extra set gedaan, plus een extra rep per setje, dus toch een VPR op deze manier

Setjes gingen eigenlijk ook best lekker!
pure strength plate loaded row
10x60kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg
reverse flyes
10x35kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
barbell curl
8x27.5kg
8x27.5kg
6x27.5kg
Hmm, barbell curl gaat ietsje minder laatste twee weken. Komt wel weer goed
dips
8x bw
8x bw
8x bw
8x bw
hammer curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg
Hammer curl gaat ook aardig de laatste weken en ik vind het eerlijk gezegd ook een fijne oefening. 14kg is voorlopig nog te zwaar, dus nog even doorbikkelen met 12kg.
fitbit
Stom kabeltje inmiddels ook kwijt geraakt. Geen idee waar het kreng ligt (mega kort kabeltje). Een losse kabel kost zelfs 15 euro. Morgen nog eens op mijn gemak zoeken waar dat ding ligt..
Workout duurde ongeveer ~100 minuten.
rating
Blij met de VPR op de benchpress. Ben heel erg benieuwd naar zaterdag, dan ga ik voor het eerst 55kg pressen!