Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Hé, jij met je planks, heb een nieuwe uitdaging voor je gevonden!

Dit doe ik elke dag even voor het slapen gaan. Lekker!

Even volgen. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Lol, I stand corrected.

Hé, jij met je planks, heb een nieuwe uitdaging voor je gevonden!

Haha, doe eens niet zo gek jij! :D

Nogal!

Dit doe ik elke dag even voor het slapen gaan. Lekker!
Liever jij dan ik.. :roflol:

Welkom! Grappig om je nu ook hier te zien :D

Vanavond UB-training, ik mocht gisteravond weer eens overwerken en was vrij laat thuis.

Laatst bewerkt:
training 26-02-2016 (LB2)

voeding

Totaal 2.944
KVE 352/63/216 (292 complexe carbs)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl

squat
10x20kg
8x40kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg VPR

Ging weer goed! Tijdens het unracken van de 2de set (40kg) kreeg ik ineens een vreemde pijnscheut die uitstraalde over mijn gehele rug, geen idee wat er aan de hand was. Barbell terug in het rack gehangen en binnen paar tellen was het ook weer weg. Wellicht iets te weinig de boel aangespannen tijdens het unracken.

pure strength plate loaded leg press
10x120kg
8x170kg PR
8x170kg
8x170kg

Kreeg het er goed warm van! Vrij langzame. gecontroleerde reps. Voelde ook heel lekker, maar zwaar was het zeker :D

single seated leg curl
10x25kg
8x37.5kg PR
8x35kg
8x35kg

weighted hyperextensions
10x10kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Vorige week had ik wat troubles met 24kg, dus nu kleine reset gedaan naar 20kg (2 schijven van 10kg). Voelde best lekker weer wat lichter. Lichte pomp in onderrug ook na 3de setje.

pure strength plate loaded calf
15x80kg
15x110kg
15x110kg
15x110kg

Het brandde weer lekker de laatste 2 setjes. Was weer even moeilijk lopen haha! :D

ball crunches
15x
15x
15x

fitbit

Still no cable. ~ 70 min workout.

rating
Squats gaat nog steeds goed. Voelt goed om nu al een paar weken niet meer te sukkelen met de squat. Leg press en calves waren weer lekkah.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

2vprs en een pr netjes 4 sambagirls approved

Een lekkere training met (V)PR's en een goed gevoel! Nou wat wil je nog meer he! :D
Kan best wel wat bedenken ;) .. hahahaha... maar gewoon een lekkere training in ieder geval!

Zie je.. Geduld loont, die SQ had gewoon even wat tijd nodig ;).
Lekkere training om het weekend mee in te luiden!

En de gain-train raast maar door!!:D Goed weekend gozer!:D

2vprs en een pr netjes 4 sambagirls approved
Thanks mate!

Een lekkere training met (V)PR's en een goed gevoel! Nou wat wil je nog meer he! :D
Kan best wel wat bedenken ;) .. hahahaha... maar gewoon een lekkere training in ieder geval!
Ik wil nog meer PR's haha! :D

Zie je.. Geduld loont, die SQ had gewoon even wat tijd nodig ;).
Lekkere training om het weekend mee in te luiden!
Het heeft wel errug lang geduurd, maar ik ben blij dat ik de squat nu eindelijk een beetje onder de knie heb.. Ik denk dat ik het vandaag een goed vervolg heb gegeven :)

En de gain-train raast maar door!!:D Goed weekend gozer!:D
Yeah buddy! :D Jij ook goed weekend ^^

zondag 28-02-2016 (UB1)

Dagje later dan normaal UB1. Flexx moest gister werken, dus ik was zo lief om mijn UB een dagje te verzetten zodat we samen konden trainen :D

crosstrainer (warming up)
5 minuten

benchpress
10x20kg
5x40kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg
3x55kg VPR

Ik merk wel dat het al zwaarder wordt, maar nog niet hoeven grinden. :D

one-arm dumbbell row
10x14kg
8x26kg
8x26kg
8x26kg

smith machine incline benchpress
10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Nieuwe oefening, gewicht is exclusief stang.

hammer grip pullups
7x
6x
6x
4x

Gingen niet zo heel erg goed, maar moet wel zeggen dat ik de laatste 2 weken hogere pullups doe (probeer zo ver mogelijk omhoog te komen). Speelt natuurlijk ook al mee dat ik row had gedaan.

delts machine
10x20kg
10x35kg
10x35kg
10x35kg VPR

Laatste 3 reps in de laatste set waren telkens met een ietwat langere pauze, ik had het zwaar :D

dumbbell bicep curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

triceps rope pushdown
10x25kg
10x25kg
10x25kg

hammer curl
8x14kg PR
8x14kg
8x14kg

fitbit
Kabel nog steeds foetsie. Twee uur getraind.

rating
Jup jup! Vanaf volgende week een aantal oefeningen waar ik al een tijdje op hetzelfde gewicht blijf steken (bijv rope pushdown) proberen meer reps te doen, of toch verzwaren en dan wat minder reps. No pain = no gain!
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Lekkere training met (V)PR's! Ziet er weer goed uit!
en die pull ups.. ik pak ze ook altijd aan het eind van mijn training. Dat valt dan wel enorm zwaar maar geeft ook een lekker gevoel als je er nog een aantal uithaalt!

Wat moet er eigenlijk gebeuren om aan 5 samba chicks te komen?

Zei toch dat die bench een eitje zou zijn! :cool:

Gaat nog altijd prima met die PR trein :thumbs:

Lekkere training met (V)PR's! Ziet er weer goed uit!
en die pull ups.. ik pak ze ook altijd aan het eind van mijn training. Dat valt dan wel enorm zwaar maar geeft ook een lekker gevoel als je er nog een aantal uithaalt!

Ik hou altijd wel een beetje dezelfde volgorde aan tijdens mijn training. Ik moet er maar gewoon genoegen mee nemen, dat het soms wat minder is na een andere oefening. Wordt vanzelf beter. PS. Goede nieuwe avatar ;)

Wat moet er eigenlijk gebeuren om aan 5 samba chicks te komen?
Kom de volgende keer mee trainen en ga als 5de in de rij staan zou ik zeggen! :D Haha, nee serieus. Ik denk dat een 5 sterren rating voor mij een training moet zijn waar alles gewoon super gaat en waar ik echt met een mega voldaan gevoel de gym uit stap.
De training moet ook een soort van magisch moment bevatten, precies zoals Starx eigenlijk al zegt. Misschien bij een 60kg benchpress of een dikke squat in de toekomst :)

Zei toch dat die bench een eitje zou zijn! :cool:

Haha, inderdaad! Ben benieuwd naar dinsdag dan moet ik alweer 4x6x55, maar misschien zit dat iets te dicht op elkaar. Slechts een paar dagen tussen 8x3x55kg en 4x6x55 is eigenlijk haast onmogelijk in een opbouwende fase.

Goede vraag...veel meer als PR's en VPR's kun je je toch niet wensen?

Of zal het dan toch het totale gevoel zijn waarmee je in de gym loopt en ook de gym weer verlaat..?
Zie comment hierboven. Misschien moet ik mijn rating verfijnen, maar een halve samba chick zal er ook niet echt smakelijk uitzien :D

Dan moet er een echte samba chick mee gaan doen. Altijd ruimte over laten voor perfectie en anders voor die magische momenten zoals sommige lifts op BW of boven de 100kg.
Precies dit.

Gaat nog altijd prima met die PR trein :thumbs:
All aboard the gain train! :D

Laatst bewerkt:
Eww.... halve chicks. Da's niks idd.

Terug
Naar boven