- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Gecorrigeerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gecorrigeerd
Hé, jij met je planks, heb een nieuwe uitdaging voor je gevonden!

Lol, I stand corrected.
Hé, jij met je planks, heb een nieuwe uitdaging voor je gevonden!

Nogal!
Liever jij dan ik..Dit doe ik elke dag even voor het slapen gaan. Lekker!

Welkom! Grappig om je nu ook hier te zien

Thanks mate!
Ik wil nog meer PR's haha!Een lekkere training met (V)PR's en een goed gevoel! Nou wat wil je nog meer he!
Kan best wel wat bedenken.. hahahaha... maar gewoon een lekkere training in ieder geval!

Het heeft wel errug lang geduurd, maar ik ben blij dat ik de squat nu eindelijk een beetje onder de knie heb.. Ik denk dat ik het vandaag een goed vervolg heb gegevenZie je.. Geduld loont, die SQ had gewoon even wat tijd nodig.
Lekkere training om het weekend mee in te luiden!

Yeah buddy!En de gain-train raast maar door!!Goed weekend gozer!
![]()
Jij ook goed weekend ^^

Goede vraag...veel meer als PR's en VPR's kun je je toch niet wensen?Wat moet er eigenlijk gebeuren om aan 5 samba chicks te komen?
Wat moet er eigenlijk gebeuren om aan 5 samba chicks te komen?
Lekkere training met (V)PR's! Ziet er weer goed uit!
en die pull ups.. ik pak ze ook altijd aan het eind van mijn training. Dat valt dan wel enorm zwaar maar geeft ook een lekker gevoel als je er nog een aantal uithaalt!

Kom de volgende keer mee trainen en ga als 5de in de rij staan zou ik zeggen!Wat moet er eigenlijk gebeuren om aan 5 samba chicks te komen?
Haha, nee serieus. Ik denk dat een 5 sterren rating voor mij een training moet zijn waar alles gewoon super gaat en waar ik echt met een mega voldaan gevoel de gym uit stap.
Zie comment hierboven. Misschien moet ik mijn rating verfijnen, maar een halve samba chick zal er ook niet echt smakelijk uitzienGoede vraag...veel meer als PR's en VPR's kun je je toch niet wensen?
Of zal het dan toch het totale gevoel zijn waarmee je in de gym loopt en ook de gym weer verlaat..?

Precies dit.Dan moet er een echte samba chick mee gaan doen. Altijd ruimte over laten voor perfectie en anders voor die magische momenten zoals sommige lifts op BW of boven de 100kg.
All aboard the gain train!