XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Sambagurlz <3

En is er nog getraind hier!!

• Topic Starter Topic Starter
Eww.... halve chicks. Da's niks idd.

Ziet er ook zo onsmakelijk uit :D

Yeah!

En is er nog getraind hier!!
Haha, don't worry! Ik zou oorspronkelijk afgelopen dinsdag heel laat in de avond UB trainen samen met @flexx123 in een BF die 24/7 open is. Ik had voorgesteld om samen met hem te gaan trainen zodat hij er even lekker tussenuit kon na die spannende dag en vervolgens ook iemand had om tegen aan te ouwehoeren, maar omdat helaas de operatie van zijn vriendin niet gunstig was uitgepakt hebben we er voor gekozen om niet meer te gaan trainen. Flexx is vervolgens woensdagmiddag gaan trainen en ik zojuist. Onze lb-training hebben we verzet naar morgen.

donderdag 03-03-2016 (UB2)

voeding

Totaal 2.874
KVE 326/81/182 (283 complexe carbs)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

benchpress
10x20kg
8x40kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg

Gekozen om niet voor 4x6x55kg te gaan, omdat dit wel heel kort (4 dagen) na mijn 8x3x55kg is. Denk dat daar te weinig tijd tussen zit om dan al 4x6x55kg aan te tikken. Ik ga zaterdag wel gewoon voor de 8x3x57.5kg.

pullups
6x bw
6x bw
6x bw
5x bw

Heb met deze variant (eerste plaatje) nog wat meer moeite dan de hammer grip (tweede plaatje). In ons rack is de grip ook nog net iets wat smaller (dus minder dan schouderbreedte) ten opzichte van het tweede plaatje.

1.png
3.png

standing military press
10x20kg
8x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg
6x25kg (dropset)

Had stiekem op meer reps gehoopt bij de dropset, maar eigenlijk viel het ook wel vies tegen. De 3x5x35kg gingen eigenlijk best goed, dus volgende week weer een poging wagen om 3x5x37.5kg te halen. Houding moet trouwens ook beter; wanneer ik press leun ik eigenlijk al iets teveel naar achter met mijn lichaam, aangezien ik amper met mijn hoofd naar achter ga tijdens het pressen. Ik moet meer recht gaan staan en beter knikken met het koppie :D

pure strength plate loaded row
10x60kg
8x82.5kg PR
8x82.5kg
8x82.5kg

Laatste 3 reps in het laatste setje waren niet heel erg blits..

upper back
10x35kg
6x52.5kg
6x52.5kg
8x52.5kg PR

dips

10x bw
9x bw
6x bw
7x bw

Ik dacht even 4x10 te gaan doen, maar dat viel nog vies tegen. Houding moet eigenlijk ook beter (armen meer naar achter).

barbell curl

8x27.5kg
8x27.5kg
8x27.5kg

Jeuj, 3x8 weer gehaald. Laatste rep in laatste setje moest wel van heel ver komen.

hammer curl
8x14kg
8x14kg
8x14kg

Eerste setje had ik het nog het zwaarst omdat de biceps nog goed vol stonden van de curls. Voldoende rust genomen tussen de volgende sets en toen ging het al wat beter.

fitbit

Ik heb toch maar een nieuw kabeltje aangeschaft omdat ik de huidige niet meer kon vinden. Nog ergens gevonden in een webshop voor 8.95, toch weer iets goedkoper dan 15 euro.

vwijssJ.png

rating
Fijne ub-training. Biceps stonden ook aardig vol, voelde het denk ik nog wel een kwartiertje na de training. Morgen weer lb!
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Goeie samba!
Dropset zou ik zelf lager doen, 15-20 kg

Denk dat je benchen best had kunnen wagen, hoor, na 4 dagen zijn je spieren wel aardig hersteld.:) Nette OH presses, 37,5 kg moet zeker goed te doen zijn als dit goed ging.

Je gaat best hard vooruit.
Die reverse flyes snap ik niet helemaal. dat is een machine zeker? In het echt zijn 6-8 kg dumbells al een redelijk gewicht voor reverse flyes.

Goeie samba!
Dropset zou ik zelf lager doen, 15-20 kg

Thanks voor de tip!

Denk dat je benchen best had kunnen wagen, hoor, na 4 dagen zijn je spieren wel aardig hersteld.:) Nette OH presses, 37,5 kg moet zeker goed te doen zijn als dit goed ging.
Mijn spieren zullen inderdaad wel hersteld zijn, maar ik bedoel eerder dat het aantal qua gewicht te dicht op elkaar zit. Het is denk ik beter als er minimaal 5kg in dezelfde week tussen zit. Dus 4x6x52.5kg en 8x3x57.5kg in dezelfde week en niet beiden setjes hetzelfde gewicht in vrijwel dezelfde week.

Je gaat best hard vooruit.
Die reverse flyes snap ik niet helemaal. dat is een machine zeker? In het echt zijn 6-8 kg dumbells al een redelijk gewicht voor reverse flyes.
Ja, de benaming is niet helemaal correct. Het is inderdaad een machine en de upper back (zo heet ie eigenlijk) staat niet in de android app waarin ik log (fitocracy). Het gaat om deze oefening:

Ik ga wel een reset doen van het gewicht en meer aan mijn vorm werken, ik doe bij lange na mijn ellebogen niet zo ver naar achter waardoor ik mijn schouderbladen niet ver genoeg tegen elkaar aandruk.
Mijn armen houd ik wel op de juiste hoogte, maar mijn ellebogen moeten zeker meer naar achter. Ik eindig nu op 90/95 graden zeg maar, terwijl dit zeker nog een stuk verder mag.

Lekkere training met PR's weer!
OP naar de 57,5 kg BP he! Gaat lukken morgen!

goeie berg samba pr's

Damn gozer! Wat moet het lekker zijn om keer op keer goede trainingen neer te zetten!!:D:D

Zeker, maar ik vind kracht eigenlijk steeds minder belangrijk, op isolatie boeit me eigenlijk helemaal niks, na de cut weer proberen wat sterker te worden:)
Zo mag ik het horen..nog even en je lult gezellig met mij mee over TUT en MMC.. ;)

Ja, de benaming is niet helemaal correct. Het is inderdaad een machine en de upper back (zo heet ie eigenlijk) staat niet in de android app waarin ik log (fitocracy). Het gaat om deze oefening:

Ik ga wel een reset doen van het gewicht en meer aan mijn vorm werken, ik doe bij lange na mijn ellebogen niet zo ver naar achter waardoor ik mijn schouderbladen niet ver genoeg tegen elkaar aandruk.
Mijn armen houd ik wel op de juiste hoogte, maar mijn ellebogen moeten zeker meer naar achter. Ik eindig nu op 90/95 graden zeg maar, terwijl dit zeker nog een stuk verder mag.

OK, duidelijk. Wel een mooi apparaat, je kan goed met je schouderbladen werken als je een beetje erop let...
Op sommige oefeningen is hij nu al bijna net zo sterk als mij:eek:
Ja, ik heb ook de indruk dat het hard gaat daar! Mooi, een beetje competitie :D

Mooie training!
Wat bij mij nogal het verschil blijkt uit te maken met MP is puur hoe ik er letterlijk bij sta: core bewust goed gespannen, voeten stevig in de grond gepland en borst 'fier' omhoog. Klinkt overdreven, maar zo krijg je denk ik beetje in een idee.. Kan een wereld van verschil zijn, althans, op die manier krijg ik er veel meer nette reps uit :).

Lekkere training met PR's weer!
OP naar de 57,5 kg BP he! Gaat lukken morgen!
Ik ga mijn best doen! :thumbs:

Ze komen nog steeds :D

Damn gozer! Wat moet het lekker zijn om keer op keer goede trainingen neer te zetten!!:D:D
Haha.. Ik mag echt niet klagen! Ik ga bij een aantal oefeningen nu ook wat werken aan mijn houding. Dips en MP mogen bijvoorbeeld nog wat beter :)

Op sommige oefeningen is hij nu al bijna net zo sterk als mij:eek:
Mwah, alleen barbell curl kom ik stiekem in de buurt nu toch? :D

Uitdaging voor jou ;) Traint ook wel leuker..beetje onderlinge competitie..!
Niet alleen dat, betekent ook minder vaak schijven wisselen. Niet normaal hoe vaak wij altijd lopen te zeulen met die gewichten in de sportschool haha :roflol:

Zeker, maar ik vind kracht eigenlijk steeds minder belangrijk, op isolatie boeit me eigenlijk helemaal niks, na de cut weer proberen wat sterker te worden:)

Word ff beest na de cut :flexbiceps:

Zo mag ik het horen..nog even en je lult gezellig met mij mee over TUT en MMC.. ;)
Doen jullie maar lekker ouwehoeren samen..

OK, duidelijk. Wel een mooi apparaat, je kan goed met je schouderbladen werken als je een beetje erop let...

Ja, ik heb ook de indruk dat het hard gaat daar! Mooi, een beetje competitie :D
Ja, ik ga zeker beter letten op mijn schouderbladen de komende tijd! Ja, de progressie gaat de goede kant op.. Als ik over een paar weken hopelijk 4x6x60kg weet te behalen op de bench ben ik toch zo een 12.5kg vooruit gegaan op de bench in iets meer dan een half jaar. Eind augustus had ik mijn eerste fail op de benchpress rond de 45 a 47.5kg en toen trainde ik net 2 maanden. Kan me ook nog wel herinneren dat ik in het begin nog moeite had met de rope pushdown op 7.5kg en nu doe ik die ook op 25kg.

Mooie training!
Wat bij mij nogal het verschil blijkt uit te maken met MP is puur hoe ik er letterlijk bij sta: core bewust goed gespannen, voeten stevig in de grond gepland en borst 'fier' omhoog. Klinkt overdreven, maar zo krijg je denk ik beetje in een idee.. Kan een wereld van verschil zijn, althans, op die manier krijg ik er veel meer nette reps uit :).

Ja precies dit. Robke tipte me ook nog het een en ander een tijdje terug. Binnenkort eens aan werken :D

training 04-03-2016 (LB2)

voeding

Totaal 3.158
KVE 360/82/213 (322 complexe carbs)

Voeding al ietwat lichtelijk verhoogd als voorbereiding op volgende week. Ben nu 6 weken aan het bulken en ben "pas" twee kilo aangekomen. Ik heb toch het idee dat het een beetje langzaam gaat. Ik gebruik ook nog eens creatine, dus dat een gedeelte van die 2kg is ook nog eens vocht.

crosstrainer (warming up)
5 minuten

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

squat
10x20kg
8x40kg
8x52.5kg
8x52.5kg
8x52.5kg VPR

6de rep in het eerste werksetje verloor ik heel even de spanning op mijn core, maar gelukkig wist ik nog omhoog te komen. Ik heb het idee dat ik nog iets te snel rep en beter moet letten op mijn spanning en langzamer moet reppen.

pure strength plate loaded calf
15x80kg
15x115kg
15x115kg
15x115kg

pure strength plate loaded leg press
10x120kg
8x160kg
8x160kg
8x160kg

Had het bij de 120kg al redelijk zwaar, dus ben maar niet voor de 170kg gegaan (die had ik vorige week gedaan).

seated leg curl
10x40kg
8x67.5kg
8x67.5kg
8x67.5kg VPR

seated leg extension

10x40kg
8x67.5kg
8x67.5kg
8x67.5kg VPR

weighted hyperextensions

10x10kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Wat tips van flexx gekregen tijdens de oefening. Meer de borst vooruit houden, ook als ik naar beneden zak. Merkte dit overduidelijk in mijn onderrug. Goede tip dus :thumbs:

weighted planks
bw +5kg 50s PR
bw +5kg 50s
bw +5kg 50s

ball crunches
15x
15x
15x

fitbit

ISt4bZM.png

rating
Wederom een dikke (V)PR regen vandaag. Het is dat ik geen halve samba chicks mag uitdelen, maar zeker een 4.5/5 waard deze training :D
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

bonus samba:

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Hahahaha.. lekkere training! en genoeg (V)PR's weer! De bonus is welverdiend!
je ziet hoeveel je kan eten om een beetje aan te komen he! Lekker wat uppen en nog meer PR's scoren! :D

Nice man! Bonus samba erbij, woohoo!

Terug
Naar boven