SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet overdrijven he ,het was geen ass tot the grass maar wel onder parallel, vorm wordt steeds beter. Komt helemaal goed met jou
![]()

Leg curls zijn zooooo lekker! Heb je ook een lying leg curl op de gym? Persoonlijk vind ik die nog veeuul lekkerder dan de seated.

Dan kan je niets anders meer dan met Flex eens bij de gym hier te komen trainen..Helaas hebben we geen lying variant, dus ik kan helaas niet ondervinden of die nog heerlijker zijn![]()

Dan kan je niets anders meer dan met Flex eens bij de gym hier te komen trainen..![]()

)

Gefeliciteerd met de 5kg weightloss!
Training ziet er ook goed uit zeg, maar dat geeft de rating ook wel aan!![]()

Yisss, de eerste 5 zijn eraf, dat geeft weer nieuwe kracht om door te knallen!
Overigens train ik bij http://www.facebook.com/First.class.sports?fref=ts, prima naar mijn zin daar!![]()
Papendrecht is trouwens niet echt om de hoek haha 

Whuuut, en na laatste training 25 minuten HIIT..
Jij liever dan ik![]()

We kregen een kleine kersenflap bij binnenkomst, maar ik heb alleen het deeg gegeten en de room/kersen aan mijn vriendin gegeven. Was een flap van de appie van slechts 220kcal per stuk, dus de schade was beperkt. Verder werden er gehakballetjes met sate geserveerd, maar daar ben ik netjes vanaf gebleven. Bij het avondeten had men koude schotel, maar ik heb het beperkt tot de tomaatjes, komkommer, meloen met gerookte ham, een half eitje en nog wat extra stukjes ananas en meloen. Verder nog een sneetje speltbrood op met een plak gerookte ham. Wederom schade dus beperkt!ik lees stilletjes mee.. Als het mag. .
Mooie progressie!![]()
Dank voor je compliment.Respect voor het inhouden op een dergelijk sociaal gebeuren..ik had cuttend of niet alles opgegeten..![]()

Je blijft gestaag afvallen en zo te lezen zit je ook nog eens heerlijk in je vel. Da's toch het belangrijkste: dat je het naar je zin hebt!
Je gaat lekker!![]()
+1
Als je een lichaam exact geeft wat het nodig heeft, krijgt het vanzelf de vorm die het behoort te hebbenje bent helemaal niet aan het afvallen/dieeten, je bent je juist aan het voeden, alleen dan op de juiste manier.
.Moet je alleen wel weten waar en wanneer je lichaam ergens op wil reageren..Als je een lichaam exact geeft wat het nodig heeft, krijgt het vanzelf de vorm die het behoort te hebben.