- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt er wel aan hoe je dat feest door brengt..Nou lakedance is een cardio workout op zich he! Dus dat heb je er wel op zitten!
Je gaat goed met je gewicht! Train ze vandaag.
Nou lakedance is een cardio workout op zich he! Dus dat heb je er wel op zitten!
Je gaat goed met je gewicht! Train ze vandaag.

Ligt er wel aan hoe je dat feest door brengt..
Drank & drugs...of drank & snacks..anders..

Heb wel eens een stappenteller meegenomen naar festivals, je haalt makkelijk 30.000 stappen. Lijkt me een flinke workout! Ik was zaterdag ook op Lakedance, was weer een mooi feestje!
Ik volg je log al een tijdje, keep up the good work! Ben zelf ook pas begonnen met krachttraining![]()
Mn vriendin had ook stappenteller aan, die zat op ruim 24000.
Zo'n stappenteller had ik op Dominator wel willen hebben![]()

Ziet er goed uit, borst wordt vanzelf wel sterker.
Links Faphand ?

Nou ik vind het toch een hele nette training! En die BP. Soms zit je op een moment vast. Vergeet niet dat je ook in de cut zit he! Dat scheelt ook al.
De pomp heb ik ook soms wel. Vooral ook links.. dat is het gekke want ik ben rechts.
Laatste tijd helaas niet meer gevoeld Maar kan nog niet optimaal trainen nu ook.
Maar zo een party hakt er ook wel in... En slaap.. 6 uur.. ik droom ervan.. na 4 nachten max 1 uur...![]()
Nice dat de saide raises nu beter gaan, geef het de tijd en het verbetert, dat zie je maar weer.
Mindere trainingen horen er helaas bij, of je dat nu kunt en wilt accepteren of niet.. Believe me, forgive and forget, de volgende gaat vast weer beter *aai over de bol* ^^.
Deze week gaat het echter supergoed met mijn gewicht en ben ik inmiddels al ~ 7 kilo afvallen. Ik moet er ook rekening houden dat beiden ook eigenlijk niet mogelijk is als beginneling (én afvallen én sterker worden). Prioriteit is eerst afvallen (ik wil naar de 75 kilo) en dan ga ik kijken hoe het zit met mijn VP en hoe verder. Ik ben in ieder geval goed op weg.
Haal die gedachte er uit dat je met een High bar Squat met je kont naar achteren moet. Dit hoeft helemaal niet bij een High Bar Squat.
Op festivals tik ik makkelijk de 35 tot 40 km aanZo'n stappenteller had ik op Dominator wel willen hebben![]()
Lekker rondjes lopen! Morgen weer NK rondjeslopen @ Decibel. Jij ook, Marv?