MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Ja, extra workout :wanker:

Vandaag stiekem een rustdag genomen. Gister de hele dag staan feesten op Lakedance en had vanmorgen niet de energie om te gaan sporten. De training haal ik later deze week in.
Toch nog wat stats (aangezien ik op zondag altijd mijn gewicht post).

gewicht:
85 kilo (6,2 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)

voeding
Totaal 2.000
KVE 178/69/171

Nou lakedance is een cardio workout op zich he! Dus dat heb je er wel op zitten!
Je gaat goed met je gewicht! Train ze vandaag.

Nou lakedance is een cardio workout op zich he! Dus dat heb je er wel op zitten!
Je gaat goed met je gewicht! Train ze vandaag.

Morgen mogen we weer aan de bak! Vanmorgen was mijn gewicht weer 85,2 maar daar is niets mis mee :)
Gewicht gaat zeker lekker. Op naar de 80 kilo :)

Ligt er wel aan hoe je dat feest door brengt..

Drank & drugs...of drank & snacks..anders..

Enkel drank! Had 12 biertjes op (0,2 cl per biertje) en een boerenbruin broodje met een hamburger die tevens niet eens heel erg vet was. Schade was dus beperkt :cool:
Ik kreeg ook direct 2 whatsappjes nadat mensen mijn foto's van Lakedance hadden gezien op Facebook. Feit dat ik 6 kilo ben afgevallen is blijkbaar goed zichtbaar :D

Meeste vet zit alleen jammer genoeg bij de buik, dus ik heb nog een aardige weg te gaan. Buikomtrek is nog steeds 93cm en dat is veel te veel natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Gaat goed hier.
In !

Heb wel eens een stappenteller meegenomen naar festivals, je haalt makkelijk 30.000 stappen. Lijkt me een flinke workout! Ik was zaterdag ook op Lakedance, was weer een mooi feestje!

Ik volg je log al een tijdje, keep up the good work! Ben zelf ook pas begonnen met krachttraining ;)

Mn vriendin had ook stappenteller aan, die zat op ruim 24000.

Zo'n stappenteller had ik op Dominator wel willen hebben:roflol:

Welkom! :D

Heb wel eens een stappenteller meegenomen naar festivals, je haalt makkelijk 30.000 stappen. Lijkt me een flinke workout! Ik was zaterdag ook op Lakedance, was weer een mooi feestje!

Ik volg je log al een tijdje, keep up the good work! Ben zelf ook pas begonnen met krachttraining ;)

Lakedance was super gezellig! We hebben inderdaaf flink rondgeslenterd in het zand daar. Leuk dat je me volgt, welkom! Leuk om te zien dat je zelf ook bezig bent met krachttraining.
Ik zal ook eens in jouw logje spieken.

Mn vriendin had ook stappenteller aan, die zat op ruim 24000.

Gelukkig was ik op de fiets! Lopen van achtse barrier was nog een aardig stuk.

Haha, ging je hardddddddddddd? :D

dinsdag 11-08-2015 (UB1)

voeding
Totaal 2.004
KVE 155/74/188

warmup
crosstrainer: 10 minuten, 0.62km, 82kcal

benchpress
10x20kg
10x30kg
4x47,5kg
4x47,5kg
3x47,5kg
3x47,5kg
3x47,5kg

Benchpress ging erg matig. Ik heb voor het eerst een PWO gepakt (sample van bodylab) voor de training, maar ik merkte er vrij weinig tot niets van. Ik ben denk ik bij het gewicht beland wat op dit moment mijn max is. Tot op heden ging elke week 2,5 kilo erbij redelijk tot goed, maar voor dit moment is dit voor mij het "eindstation". Tot 3x ging het nog wel goed, maar dan stort alles in elkaar lijkt het wel. Volgende week ga ik het nog een keer proberen en als ik dan nog moeite heb gaan we het gewicht verlagen.

Dumbell row
10x10kg
5x20kg PR
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg

barbell incline bench press
10x20kg
10x30kg
9x35kg
8x35kg

Machine pulldown
10x57,5kg PR
10x57,5kg
10x57,5kg

Db side raise
10x5kg
10x5kg
10x5kg

Side raises gingen goed!

rope pushdown
10x20kg PR (bibberde veel en gebruikte mijn armen teveel, terug naar 17,5)
10x17,5kg
10x17,5kg

barbell curl
10x17,5kg
10x22,5kg
7x22,5kg

Wederom pomp in de linkerbicep. Voelt toch wel lekker alleen het wordt tijd dat mijn rechterbicep ook mee doet. Ik merk sowieso bij heel veel oefeningen dat ik met links veel sterker ben

crosstrainer hiit
15 minuten, 131kcal, 1,03km

Eerste keer dat ik echt hiit heb gedaan. ~135rpm op een wat zwaardere stand, ~170 rpm op een lichtere stand. Geen hoge score qua kcal, kan beter denk ik.
Hartslag was soms ook iets te hoog als ik 170rpm ging (hartslag van ~ 169).

Niet zo heel erg tevreden over de training. Benchpress ging lastig. Verder wel een paar PR's maar ik vind de compounds toch wel belangrijker.
Heb vannacht ook niet zo heel veel geslapen (6 uurtjes) en moest al de hele dag gapen op het werk. Misschien zat ik nog in een sleur van afgelopen weekend (Lakedance).

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Ziet er goed uit, borst wordt vanzelf wel sterker.
Links Faphand ?

Ziet er goed uit, borst wordt vanzelf wel sterker.
Links Faphand ?

Nee ik ben rechts haha :p
Maar goed, ik ben pas 8 weken bezig met krachttraining. Dat ik nu bij een aantal gewichten vastloop is dan ook logisch, maar ik vind het wel vervelend :D

Nou ik vind het toch een hele nette training! En die BP. Soms zit je op een moment vast. Vergeet niet dat je ook in de cut zit he! Dat scheelt ook al.

De pomp heb ik ook soms wel. Vooral ook links.. dat is het gekke want ik ben rechts.
Laatste tijd helaas niet meer gevoeld Maar kan nog niet optimaal trainen nu ook.

Maar zo een party hakt er ook wel in... En slaap.. 6 uur.. ik droom ervan.. na 4 nachten max 1 uur... :o

Nice dat de saide raises nu beter gaan, geef het de tijd en het verbetert, dat zie je maar weer ;).
Mindere trainingen horen er helaas bij, of je dat nu kunt en wilt accepteren of niet.. Believe me, forgive and forget, de volgende gaat vast weer beter *aai over de bol* ^^.

Nou ik vind het toch een hele nette training! En die BP. Soms zit je op een moment vast. Vergeet niet dat je ook in de cut zit he! Dat scheelt ook al.

De pomp heb ik ook soms wel. Vooral ook links.. dat is het gekke want ik ben rechts.
Laatste tijd helaas niet meer gevoeld Maar kan nog niet optimaal trainen nu ook.

Maar zo een party hakt er ook wel in... En slaap.. 6 uur.. ik droom ervan.. na 4 nachten max 1 uur... :o

Thanks! Hopelijk wordt mijn borst binnenkort sterker. Ik merk nu teveel dat ik met links veel sterker ben en dat is niet altijd even handig.
Zo een party hakt er zeer zeker in! Ik slaap meestal 6 a 7 uur per nacht en dan ga ik voor mijn doen altijd laat slapen (na 0.30 ongeveer).

Nice dat de saide raises nu beter gaan, geef het de tijd en het verbetert, dat zie je maar weer ;).
Mindere trainingen horen er helaas bij, of je dat nu kunt en wilt accepteren of niet.. Believe me, forgive and forget, de volgende gaat vast weer beter *aai over de bol* ^^.

Ja, had ik niet gedacht! Een maand geleden had ik al superveel moeite met 4 kilo en had ik een hekel aan deze oefening en nu ging 5 kilo gewoon goed!
Ja een mindere training vind ik niet zo relax en zorgt bij mij snel voor een mindfuck, maar je kunt moeilijk verwachten dat je elke week 2,5 kilo extra erbij doet. Hetzelfde als ik voor mijn gevoel te lang stil sta qua gewicht, niet tof. :D Deze week gaat het echter supergoed met mijn gewicht en ben ik inmiddels al ~ 7 kilo afvallen. Ik moet er ook rekening houden dat beiden ook eigenlijk niet mogelijk is als beginneling (én afvallen én sterker worden). Prioriteit is eerst afvallen (ik wil naar de 75 kilo) en dan ga ik kijken hoe het zit met mijn VP en hoe verder. Ik ben in ieder geval goed op weg.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

training 13-08-2015 (LB2)

voeding
Totaal 2.004
KVE 164/72/185

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.62 km, 82kcal

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

squat
8x20kg
8x20kg
8x32,5kg PR
8x32,5kg
8x32,5kg

Squat gaat nog steeds matig qua houding (kont nog steeds niet te ver naar achter en ga niet diep genoeg). Ondanks dat toch het gewicht verhoogd. Tussen de squats door veel geoefend zonder barbell (squat stretch en in de spiegel mijn vorm gecontroleerd en dat gaat eigenlijk best goed. Mijn knieën gaan niet te ver naar voren en ik ga goed naar de grond. Bovendien voel ik ook dat ik andere spieren belast ten opzichte van de daadwerkelijk squat inclusief barbell ). Op het moment dat er een barbell in mijn nek ligt gaat het gewoon veel minder. Ik liet me er nu alleen niet zo gek door maken net als de vorige keer (toen raakte ik geirriteerd, wat ten koste ging van de training). De rest van de training ging dan ook eigenlijk lekker, veel PR's.

single leg extensions
10x20kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg

machine back extension
10x37,5kg PR
10x37,5kg
10x37,5kg

seated single leg curl
10x30kg
10x30kg
10x30kg

calves on leg press
15x90kg
15x100kg
15x110kg
15x120kg PR (voelde goedddddddddddddddddddd)

dumbbell shrugs
10x16kg PR
10x16kg
10x16kg
10x16kg

Weighted decline situps
15xbw +18kg PR
15xbw +18kg
15xbw +18kg
15xbw +18kg

planks
44s
47s
42s

crosstrainer HIIT
20 min, ~185 kcal, ~1.4km

Het was benauwd in de sportschool en flink staan zweten. Nogmaals ontevreden over de squat, de rest ging best lekker!

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Maar toch ga je wel vooruit met je squat.

Squat zonder barbell ... hou je je armen dan gestrekt naar voren? Dat geeft nl wel extra balans en daardoor kan je wel vaak dieper komen met betere houding

Je zou eens front squat kunnen proberen. Mijn ervaring is dat omdat je de barbell voor je houdt dat het zwaartepunt net zo ligt dat je beter en dieper kan zakken. Kan ook persoonlijk zijn.

Het is gewoon veel oefenen. Je komt er echt wel. :)

verder een lekkere training en genoeg PR's! Top!

Haal die gedachte er uit dat je met een High bar Squat met je kont naar achteren moet. Dit hoeft helemaal niet bij een High Bar Squat.

Op festivals tik ik makkelijk de 35 tot 40 km aan :roflol: Lekker rondjes lopen! Morgen weer NK rondjeslopen @ Decibel. Jij ook, Marv?

Zo te zien ga je al best lekker Freaky! Even vluchtig door je log heen gelezen en in een korte periode al 6kg kwijt dacht ik te lezen? Dat gaat goed..
Hoe gaat het aanleren van de technieken je af? Voornamelijk op de squat en deadlift, veel moeit mee om aan te leren of valt het mee?

Terug
Naar boven