Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moest eens weten

Ik denk dat ik uit voorzorg toch nog een dagje oversla. Ik ben rond 13:00 thuis van het werk en word om 15:00 weer opgehaald. Ik zie het niet zitten om te overhaast gaan trainen, want dat vergroot ook juist de kans dat ik een verkeerde beweging maak en het er weer in schiet ofzo. Liever een dagje extra rust. Moet nog mealpreppen (blijf bij vriendin slapen) en moet nog op mijn gemak douchen aangezien ik ook netjes voor de dag moet komen. Na de uitreiking inderdaad nog lekker uit eten met zijn allen.ik duim dat het morgen lukt met de korte UB!
en veel plezier bij de diploma-uitreiking. Borrel met hapjes erna denk ik zo?![]()
Ik doe mee met het dagje rust.... morgen lekker knallen dus he!
Hoop dat het uit eten lekker was!![]()

Gister eigenlijk de hele dag pijnvrij geweest. Ik hoop ook echt dat dat zo blijft..Oooh nice! Vandaag weer knallen Freak!
Voelt alles weer wat beter vandaag?
Heerlijk! Carpaccio vooraf, american steakburger als hoofdgerecht en peanut butter cheesecake als dessert. Je hoort mij niet klagen

Haha, inderdaad! Voelde goed om weer in de sportschool te staan!Knalse vanavond, je zult wel zowat staan te springen!![]()

Ja het ging goed! In het begin was het toch wel even schrikken, je bent toch wat terughoudend soms vanwege je eerdere pijntje..

Haha thanks mate!Goeie training maat, mooie pr's! Gaat de goeie kant op beast!
Naja, ze dacht dus dat ik nog steeds bezig was met afvallen (met ik kan door je heen kijken bedoelde ze eerder dat er bijna niks meer van me overbleef). Uiteindelijk weten andere mensen het altijd beter.Goeie training! En die bulk gaat dus goed, als anderen denken dat ze door je heen kunnen kijkenAchja, ze zijn gewoon jaloers wrs.
Thanks Rambo!
Thanks Marv. Het was dus eigenlijk geen compliment, eerder een negatieve opmerking omdat ze dacht dat ik nog bezig was met afvallen (zie opmerking bij Anouk).Goede training, goede complimenten!
3kg op 2 maanden is prima! Je moet niet te snel willen gaan![]()
Nop, deed express de shoulder press ipv de overheadpress en had geen pijntjes!Geen last van je rug tijdens het shoulder pressen dan?
Thanks.Lekker getraind, weer lekker verder waar je was!
Het gaat helemaal mooi worden wanneer mensen opmerken dat je goede bent afgevallen en ze totaal verbijsterd kijken dat je weer bezig bent om juist aan te komen.
Dat kan ook nog, vriendin vond me ook al wat breder ogen. Ik draag nu de laatste tijd ook wat strakkere kleding (skinny jeans), dus dat valt natuurlijk ook op.Blijkbaar heb je een goede recompompositie ondergaan. Je oogt slanker en bent dus mogelijk gespierder..
Nuance is bij veel mensen vaak ver te zoeken![]()
Als je straks echt shredded bent, gaan ze dat echt wel merken