MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Voel je je vies? :eyebrow:

ik duim dat het morgen lukt met de korte UB!
en veel plezier bij de diploma-uitreiking. Borrel met hapjes erna denk ik zo? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Je moest eens weten :D

ik duim dat het morgen lukt met de korte UB!
en veel plezier bij de diploma-uitreiking. Borrel met hapjes erna denk ik zo? :D
Ik denk dat ik uit voorzorg toch nog een dagje oversla. Ik ben rond 13:00 thuis van het werk en word om 15:00 weer opgehaald. Ik zie het niet zitten om te overhaast gaan trainen, want dat vergroot ook juist de kans dat ik een verkeerde beweging maak en het er weer in schiet ofzo. Liever een dagje extra rust. Moet nog mealpreppen (blijf bij vriendin slapen) en moet nog op mijn gemak douchen aangezien ik ook netjes voor de dag moet komen. Na de uitreiking inderdaad nog lekker uit eten met zijn allen.

Morgenavond wel UB!

Ik doe mee met het dagje rust.... morgen lekker knallen dus he!
Hoop dat het uit eten lekker was! :D

Oooh nice! Vandaag weer knallen Freak!

Voelt alles weer wat beter vandaag?

En lekker gegeten? :meal:

• #1.027
Ik doe mee met het dagje rust.... morgen lekker knallen dus he!
Hoop dat het uit eten lekker was! :D

Verstandig! Vanavond lekker knallen inderdaad! Etentje was zeker lekker! :D
Oooh nice! Vandaag weer knallen Freak!

Voelt alles weer wat beter vandaag?
Gister eigenlijk de hele dag pijnvrij geweest. Ik hoop ook echt dat dat zo blijft..
Heerlijk! Carpaccio vooraf, american steakburger als hoofdgerecht en peanut butter cheesecake als dessert. Je hoort mij niet klagen :D

Knalse vanavond, je zult wel zowat staan te springen! :p

Ben benieuwd naar je training! Ging het lekker?

• #1.030
Knalse vanavond, je zult wel zowat staan te springen! :p
Haha, inderdaad! Voelde goed om weer in de sportschool te staan! :D

Ben benieuwd naar je training! Ging het lekker?
Ja het ging goed! In het begin was het toch wel even schrikken, je bent toch wat terughoudend soms vanwege je eerdere pijntje..

woensdag 16-03-2016 (UB2)

voeding

Totaal 3.007
KVE 371/70/220 (324 complexe carbs)

crosstrainer (warming up)
5 minuten

benchpress
10x20kg
10x40kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg

Moest eigenlijk 55kg pressen, maar wilde toch eerst voorzichtig doen vanwege mijn rug. Bij het 2de setje leek het weer te gaan zeuren, maar misschien was het ook wel schijn. Je bent onbewust toch wel bang dat het er weer inschiet.

pullups
6x bw
6x bw
4x bw
4x bw

Ietsje breder dan de hammer grip, toch net iets lastiger.

seated dumbbell shoulder press
12x9kg (10kg was in gebruik)
10x12kg
10x12kg
10x14kg PR

upper back

10x25kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Lekker vasthouden achterin en wat bredere grip zorgt voor een beter gevoel in de schouderbladen.. Nice!

pure strength plate loaded row
10x60kg
10x60kg
10x60kg

dumbbell bicep curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Ipv barbell curl.

dips
10x bw
10x bw
8x bw
8x bw VPR

Paar repjes meer dan normaal (doe altijd 4x8) dus VPR!

hammer curl
10x12kg
12x12kg
14x12kg VPR

Ik probeer wat meer reps te doen op de isolatie-oefeningen. Goeie pomp na het 3de setje!

fitbit

kso13q9.png

rating

In het begin toch even schrikken omdat ik bang was dat het pijntje er weer zou in schieten, maar gelukkig verder geen last meer gehad. LB ook een dagje verplaatst zodat mijn rug toch nog wat extra rust krijgt. Morgen weer een meting aangezien ik morgen 2 maanden aan het bulken ben. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ~3kg aangekomen in 2 maanden tijd (ik woog 77.1kg vanmorgen). Wat ook opvalt is dat ik volgens mij niks extra ben aangekomen van het etentje 2 dagen gelezen en dat heb ik wel vaker de laatste periode. In de cut (logisch) was je gelijk een kilo zwaarder de volgende dag. Kreeg gister nog wel een prachtig "compliment" van een collega van een andere afdeling:

collega: Volgens mij kunnen we binnenkort door je heen kijken is het niet?
ik: uhh hoezo?
collega: ja, volgens mij ben je nog steeds bezig met afvallen
ik: ja, daarom weeg ik inmiddels al weer 3 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden :roflol:
collega: ow.. (en toen liep ze maar weg)

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Goeie training maat, mooie pr's! Gaat de goeie kant op beast!

Goeie training! En die bulk gaat dus goed, als anderen denken dat ze door je heen kunnen kijken :o Achja, ze zijn gewoon jaloers wrs.

Lekker weer man!

Goede training, goede complimenten!:thumbs:

3kg op 2 maanden is prima! Je moet niet te snel willen gaan:D

Geen last van je rug tijdens het shoulder pressen dan?

Lekker getraind, weer lekker verder waar je was!
Het gaat helemaal mooi worden wanneer mensen opmerken dat je goede bent afgevallen en ze totaal verbijsterd kijken dat je weer bezig bent om juist aan te komen :o.

• #1.037
Goeie training maat, mooie pr's! Gaat de goeie kant op beast!
Haha thanks mate!

Goeie training! En die bulk gaat dus goed, als anderen denken dat ze door je heen kunnen kijken :o Achja, ze zijn gewoon jaloers wrs.
Naja, ze dacht dus dat ik nog steeds bezig was met afvallen (met ik kan door je heen kijken bedoelde ze eerder dat er bijna niks meer van me overbleef). Uiteindelijk weten andere mensen het altijd beter.

Thanks Rambo!

Goede training, goede complimenten!:thumbs:

3kg op 2 maanden is prima! Je moet niet te snel willen gaan:D
Thanks Marv. Het was dus eigenlijk geen compliment, eerder een negatieve opmerking omdat ze dacht dat ik nog bezig was met afvallen (zie opmerking bij Anouk).
Ik vind 3 kilo in 2 maanden ook netjes. Nog zeker 4 maanden doorbulken in ieder geval als ik dit tempo aanhoud.

Geen last van je rug tijdens het shoulder pressen dan?
Nop, deed express de shoulder press ipv de overheadpress en had geen pijntjes!

Lekker getraind, weer lekker verder waar je was!
Het gaat helemaal mooi worden wanneer mensen opmerken dat je goede bent afgevallen en ze totaal verbijsterd kijken dat je weer bezig bent om juist aan te komen :o.
Thanks.

Nou, dat was dus exact het geval. En zojuist op de gang weer! Ben je bezig met afvallen, je ziet er zo slank uit? Uhh ja, maar nu ben ik weer bezig met aankomen haha!

Blijkbaar heb je een goede recompompositie ondergaan. Je oogt slanker en bent dus mogelijk gespierder..

Nuance is bij veel mensen vaak ver te zoeken ;)

Bij mij valt het niemand op als ik 10kg afval haha

• #1.040
Blijkbaar heb je een goede recompompositie ondergaan. Je oogt slanker en bent dus mogelijk gespierder..

Nuance is bij veel mensen vaak ver te zoeken ;)
Dat kan ook nog, vriendin vond me ook al wat breder ogen. Ik draag nu de laatste tijd ook wat strakkere kleding (skinny jeans), dus dat valt natuurlijk ook op.
Toen ik veel zwaarder was had ik altijd baggy jeans en blousen aan.

Bij mij valt het niemand op als ik 10kg afval haha
Als je straks echt shredded bent, gaan ze dat echt wel merken :D

Terug
Naar boven