- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanks! Ik ben veeleisend

Haha, misschien omdat het een beetje een vrouwenoefening is ja. Mijn vriendin moest wel lachen toen ik je post liet zien ghehe!Netjes van die bench PR, het aantal reps krijg je de volgende keer nog wel hoger
Niet goed gelezen idd van de PHULBen benieuwd wat het je brengt.
Waarom niet de glute bridge/hip thrust. Omdat je voor lul ligt, of omdat je denkt dat het geen gains brengt?
Je kan het altijd thuis eens uitproberen met je vriendin op je![]()

Thanks Marina, ik zal niet zo zeurenGewoon een super nette PR op die BP! Niet zeuren he!
Je schema klinkt goed. Ik wil binnenkort ook eens wat anders.. misschien doe ik wel mee.![]()
Ik ben benieuwd wat het nieuwe schema gaat brengen. Vooral de hypertrofie dagen ben ik benieuwd naar.zondag 20-03-2016 (LB2)
crosstrainer (warming up)
5 minuten
warm-up squat
2x12 leg curl
2x12 leg extensions
2x12 machine back extensions
squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
5x60kg PR
5x60kg
5x60kg
Ik liet me weer opnaaien door @flexx123 want die vond dat ik gewoon 60kg moest squaten omdat 8x55kg ook lukt. Was in het begin nog steeds een beetje terughoudend wegens het pijntje in mijn rug van vorige week, dus ik wou oorspronkelijk 5x5x50kg gaan doen. Na twee setjes dus toch maar 60kg gaan doen en het ging nog vrij redelijk. Sommige reps niet altijd even mooi, maar wel diep genoeg.
calf jumps
10x40kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg
Alvast oefenen voor volgende week, voor als ik ga beginnen met mijn nieuwe schema. Voelde het wel lekker in de kuiten eigenlijk.
pure strength plated loaded leg press
10x120kg
8x175kg
8x180kg
8x190kg PR
Flinke verbetering van mijn PR, aangezien mijn vorige PR 8x175kg was.
romanian deadlift
10x32.5kg
8x42.5kg
8x42.5kg
8x42.5kg
Volgende week helemaal opnieuw beginnen met deze oefening. Ik doe de oefening al tijden niet goed, ik hurk teveel waardoor het meer lijkt op een romanian squatdeadlift. Eens wat filmpjes opnieuw bestuderen en dan opnieuw beginnen. Laatste setje deed ik de sl variant (had even vlug filmpje bekeken op youtube) en dat voelde ik gelijk ook al beter in mijn hamstrings ook.
seated leg curl
8x65kg
8x65kg
8x65kg
seated leg extension
8x60kg
8x60kg
8x60kg
planks
90s
45s
Had geen zin meer in 3de setje, kleine irritatie want mijn telefoon was uitgevallen bij de leg extension en ging niet meer aan (leek stuk te zijn) en de tijd via mijn fitbit bijhouden ging bijna niet omdat ik dan de hele tijd mijn pols moest draaien tijdens het planken.
ball crunches
15x
15x
15x
fitbit
rating
Blij met de squat en leg press PR! Telefoon gelukkig thuis weer weten te maken, power button was blijkbaar stuk en zat vast waardoor de telefoon niet meer aanging.

Ben benieuwd wat het je brengt.

, was met mn hand