MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

weer een sambonale training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Dat ziet eruit als een zware training! veel volume!
Gaat echt lekker zo te zien! 4 dames aan het dansen gekregen. :D Nice!

Ja, flink, wat volume inderdaad. Was een goede legday! :p

was niet met mn voet:P, was met mn hand :D

Goeie training maat!
Vervelend ventje :rolleyes:

weer een sambonale training.
Thanks mate!

zaterdag 26-03-2016 (Power Upperbody)

crosstrainer (warming up)

5 minuten

benchpress
10x20kg
10x30kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Beginnen bij 45kg en weer elke week opbouwen. Streven is 4x5x60 over een tijdje.

hammer-grip pullups
5x
5x
5x
5x

low incline barbell bench press
10x20kg
10x35kg
10x35kg
10x40kg
10x40kg

Gaat beter dan de normale incline benchpress in deze angle.

seated cable row

10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

dumbbell side raise
12x4kg
12x4kg
12x4kg

Nog steeds niet mijn favoriet..

cable fly ss dumbbell shruggs
12x4 12x16kg
12x4 12x16kg
12x4 12x16kg

Eerste keer cable fly. (stack gaat tot 15). Ging wel okay. Deze oefening is killing in combinatie met de shrugs wel!

barbell curl
10x22.5kg
10x22.5kg
10x22.5kg

lying barbell skull crusher
10x17.5kg
10x20kg
10x20kg

Voor mij nieuwe oefening. Houding was volgens mij wel redelijk.

cable rope pushdown ss hammer curl
25x10kg 15x10kg
15x15kg 12x10kg
12x15kg 12x10kg

Eerste setje rope pushdown waren geen hele reps, aantal reps waren eigenlijk ook zwaar overdreven :D

fitbit

l4YE8d0.png

rating

Lekkere relaxe training. Duidelijk minder intensief dan mijn hypertrophy workouts van afgelopen week (hartslag gemiddeld 15 lager) maar meeste oefeningen nu ook op lager gewicht begonnen. Nu lekker genieten van de paasdagen en morgen een extra dagje vrij (sportschool dicht). Maandag mogen we weer! :D
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Niet teveel eitjes eten he ;)

Lekkere training! en nu genieten van de paas! :D

Mooie training, Freakmans!

Cable flyes, heerlijk! En voor je bench heb je een mooi, haalbaar doel gesteld. Go for it!
Fijne Paasdagen, uit de band springen mag dan eventjes wel ;).

Op de eerste 10 minuten en tussen 100-130 na was het een beetje lauwe inspanning, ja. Maar toch een lange training, dus al met al goed bezig. Die tweede was je superset zeker?

Geniet van de pasen Freak! Mooie training neergezet weer en realistische doelen gesteld!:D

Wel nice dat je gym gewoon open is op tweede paasdag! Ik zit met twee dagen verplichte rust!

de samba dames zijn niet aan te slepen hierzo :D. lekker

4 stuks is dikke prima idd :)

Good good, Freakyboy!

• #1.112
Uiteindelijk heb ik er toch wel 5 gegeten :D

Lekkere training! en nu genieten van de paas! :D
Thanks! Pasen was zeker gezellig! Lekker gegeten ook, maar stiekem toch ook wel met mate. Schade viel reuze mee na 2 dagen (900 gram zwaarder).

Thanks Starx!

Cable flyes, heerlijk! En voor je bench heb je een mooi, haalbaar doel gesteld. Go for it!
Fijne Paasdagen, uit de band springen mag dan eventjes wel ;).
Wel een beetje jammer om in eerste instantie weer een stapje terug te doen, want ik had eigenlijk al bijna 8x3x60kg gepressed. Maar het lijkt me verstandiger weer eerst rustig op te bouwen.
Cable flyes waren best lekker inderdaad! Ik heb een heel klein beetje uit de band gesprongen :D

Op de eerste 10 minuten en tussen 100-130 na was het een beetje lauwe inspanning, ja. Maar toch een lange training, dus al met al goed bezig. Die tweede was je superset zeker?
Wat dat betreft vind ik de hypertrophy wel echt veel fijner. Geen idee of het eigenlijk bij de superset was, mijn hartslag gaat na een uur ongeveer flink omhoog in ieder geval.

Geniet van de pasen Freak! Mooie training neergezet weer en realistische doelen gesteld!:D

Wel nice dat je gym gewoon open is op tweede paasdag! Ik zit met twee dagen verplichte rust!
Uiteindelijk heb ik alsnog een dag extra thuis gezeten. Niet zo heel best geslapen afgelopen nacht vanwege een vreemd pijntje in mijn rechter onderarm en middelvinger. Wanneer ik mijn vuist bal heb ik een naar pijntje in mijn middelvinger en geen idee waardoor dit komt. Ik had natuurlijk gewoon kunnen trainen, maar vanochtend heb ik me flink verslapen en schoot ik pas na 10.00 wakker. Van de andere kant was het eigenlijk ook wel relaxed om weer eens wat langer uit te slapen.

Ik wil morgen gewoon heel graag UB doen dus hopelijk is het pijntje dan weg. Ik heb er nu vreemd genoeg nog steeds last van. Wellicht is het RSI en een zenuwklem die in de weg zit.

de samba dames zijn niet aan te slepen hierzo :D. lekker
Thanks mate!

Cannot complain ^^

Thanks Kevv!

Je hebt het maar bij 5 eitjes gehouden?! Whuuuut?! :sad:

• #1.115
Veel met de auto gereden door de stad misschien? :D
Haha nee, dat is het niet!

Je hebt het maar bij 5 eitjes gehouden?! Whuuuut?! :sad:
Vooruit, de volgende dag had ik er ook nog 4 op :D

Aanstaande dinsdag een afspraak bij de fysio. Al een aantal dagen last van mijn middenhandsbeentje van mijn middelvinger en mijn gehele arm begint nu ook klachten te krijgen, dus waarschijnlijk loopt een zenuw nu flink vervelend te doen. Ben uit voorzorg nu twee trainingen niet gegaan. Moet nog even bedenken wat ik de komende trainingen ga doen.

Hè gadver! Dat is slecht nieuws kerel!

Hopelijk is het niets ernstigs wat snel verholpen kan worden..

• #1.117
Hè gadver! Dat is slecht nieuws kerel!

Hopelijk is het niets ernstigs wat snel verholpen kan worden..

Ik gok op RSI (dat krijg je van de hele dag muizen als systeembeheerder). Paar jaar terug ook een zenuwklem gehad en tintelende vingers/arm, maar toen trainde ik nog niet.
Ik voel ook pijn bij het maken van een vuist en aangezien je in de sportschool dat vrij frequent doet bij welke oefeningen dan ook (schijven vastpakken, dumbbells, barbells etc) wil ik niets forceren.

Pff, knap waardeloos! Zijn daar eigenlijk oefeningen voor?

Das klote zeg.. :(
Hoop echt dat het meevalt allemaal dinsdag.
Je kan overwegen straps te gebruiken zodat je met een vuist maken minder last hebt.
Of wat meer met hook-grip werken. Als dat zou gaan...
sterkte

klote freak hopelijk is het snel weg :(

Terug
Naar boven