- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet eruit als een zware training! veel volume!
Gaat echt lekker zo te zien! 4 dames aan het dansen gekregen.Nice!

Vervelend ventjewas niet met mn voet, was met mn hand
Goeie training maat!

Thanks mate!

Uiteindelijk heb ik er toch wel 5 gegeten

Thanks! Pasen was zeker gezellig! Lekker gegeten ook, maar stiekem toch ook wel met mate. Schade viel reuze mee na 2 dagen (900 gram zwaarder).
Thanks Starx!
Wel een beetje jammer om in eerste instantie weer een stapje terug te doen, want ik had eigenlijk al bijna 8x3x60kg gepressed. Maar het lijkt me verstandiger weer eerst rustig op te bouwen.Cable flyes, heerlijk! En voor je bench heb je een mooi, haalbaar doel gesteld. Go for it!
Fijne Paasdagen, uit de band springen mag dan eventjes wel.

Wat dat betreft vind ik de hypertrophy wel echt veel fijner. Geen idee of het eigenlijk bij de superset was, mijn hartslag gaat na een uur ongeveer flink omhoog in ieder geval.Op de eerste 10 minuten en tussen 100-130 na was het een beetje lauwe inspanning, ja. Maar toch een lange training, dus al met al goed bezig. Die tweede was je superset zeker?
Uiteindelijk heb ik alsnog een dag extra thuis gezeten. Niet zo heel best geslapen afgelopen nacht vanwege een vreemd pijntje in mijn rechter onderarm en middelvinger. Wanneer ik mijn vuist bal heb ik een naar pijntje in mijn middelvinger en geen idee waardoor dit komt. Ik had natuurlijk gewoon kunnen trainen, maar vanochtend heb ik me flink verslapen en schoot ik pas na 10.00 wakker. Van de andere kant was het eigenlijk ook wel relaxed om weer eens wat langer uit te slapen.Geniet van de pasen Freak! Mooie training neergezet weer en realistische doelen gesteld!
Wel nice dat je gym gewoon open is op tweede paasdag! Ik zit met twee dagen verplichte rust!
Thanks mate!de samba dames zijn niet aan te slepen hierzo. lekker
Cannot complain ^^
Thanks Kevv!
Veel met de auto gereden door de stad misschien?Uiteindelijk heb ik alsnog een dag extra thuis gezeten. Niet zo heel best geslapen afgelopen nacht vanwege een vreemd pijntje in mijn rechter onderarm en middelvinger.

Haha nee, dat is het niet!
Vooruit, de volgende dag had ik er ook nog 4 op

Hè gadver! Dat is slecht nieuws kerel!
Hopelijk is het niets ernstigs wat snel verholpen kan worden..