- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainen met voorzichtigheid dus. LB kan op zich wel maar met UB gewoon langzame negatives doen. Kan je licht gewicht pakken en lekker zwaar voelen hoor.
Thanks marr!Als nog van harte !!
Veel gainz toe gewenst het komende jaar :-)
Aankomende dinsdag sowieso nog een behandeling. Ik heb het idee dat het nu al wat beter gaat. Even afwachten hoe het uitpakt na de 2de behandeling.En wat zijn nu de vooruitzichten met dat botje. Moet dat weer op termijn recht trekken?
Die tintelingen in je hand en arm herken ik heel erg.. Bij mij werd carpaal tunnel syndroom vastgesteld. Een poosje met een hand/polsbrace rondgelopen en het ging stukken beter. Soms voel ik het weer opkomen en dan doe ik een poosje die brace om, dan zakt het meteen..
Just sayin'![]()

Succes met de hand. Iig heb je gewoon lekker kunnen trainen, en een flinke sessie weerGoed wat verbrand met de squats!
Gaan jullie naar Azure over?
Reps op squats is vreselijk!
4 samba chicks zijn welverdiend kerel!
Klinkt goed! Heb je het gezellig gehad samen? Ik ben gister ook weer lekker uit wezen eten, was smikkelen geblazen!Ziet er weer lekker uit! fijn dat je weet kan trainen!
Herkenbaar zo een weekend.. alleen morgen hoef ik als het goed is niet te werken.. maar zondag met oma uit eten.. AYCE life cooking lunch.. met mensje van 97![]()

Thanks Sanne! De zondag was gelukkig velen malen leuker dan de zaterdagDe sambachicks zijn weer terug, nice!
Fijn weekend, geniet ervan ^^

Thanks Kevvo!
Vanaf 14:30 pas?! Betekent dat dat je dan pas iets eet sinds je op staat? Daaaayumn bro!

Dat intermediate fasting heb ik nooit wat in gezien, en iedere 2 uur panisch wat eten ook niet trouwens. Maar je weet pas of het wat is als je het hebt geprobeerd![]()

Yep! Valt reuze mee hoor. Direct in de avond na een training eet je bijvoorbeeld een vrije grote maaltijd waarmee je als het ware eigenlijk "volhoudt" tot de volgende middag. De volgende dag is een rustdag en dan is je grootste maaltijd weer om 14.30 uur.Vanaf 14:30 pas?! Betekent dat dat je dan pas iets eet sinds je op staat? Daaaayumn bro!
Dat weet je toch al zolang wij matties zijn?

Misschien is het stiekem ook wel wat voor jouIk sla m'n ontbijt ook wel eens over, maar om 12 uur heb ik toch echt wel honger hoor.

Fijn dat het pijntje niet meer voelbaar is. Maar kijk wel uit in het begin he! je wil het niet terug hebben!
Welkom terug in de gym!lekker getraind!

Samba everywhere!mooi dat je weer aan de gang bent man. gelijk goed raak met de sambachicks
Thanks Rambo!
Thanks Neet! Ik ben ook benieuwd!Goed bezig weer. Ben benieuwd hoe de IF gaat bevallen.

Ja, gelukkig weer foetsie! Ik ben nog steeds blij met mijn Fitbit, maar als je nog een Charge HR zou willen halen raad ik het je af. Ik heb mijn bandje nu een maand of 5 en het ding begin last te krijgen van "peeling" en er zit een grote bubbel in het bandje. Blijkbaar een erg bekend probleem bij deze tracker en het internet staat er vol mee. Ik heb het probleem gemeld en ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd, maar ik wil het je toch even melden. Wellicht heeft Polar of Garmin een vergelijkbare HR tracker?Fijn dat het pijntje nagenoeg weg is, kan je weer flink aan de slag!
Bevalt de Fitbit je trouwens nog steeds zo goed? .. Als mijn onderzoek wordt goedgekeurd lijkt het er namelijk op dat ik een cadeautje voor mezelf mag verzinnen..![]()