- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon opgeven die squat...er zijn tal van andere oefeningen...![]()

Can confirm..
Of goblet SQ! Iedere voet op een stepbankje, dan kan je nog enorm diep zakken ook!
Of goblet SQ! Iedere voet op een stepbankje, dan kan je nog enorm diep zakken ook!
Klopt wat je zegt, maar ik zal er altijd een haat-liefde verhouding mee hebben. Nooit mijn oefening geweest.Die squat komt vanzelf wel, kwestie van oefenen en weten wat je doet!
Ja, een oefening die best lastig is om onder de knie te krijgen. Letterlijk wel te verstaan.

Ik hoop het, inmiddels weer aan het oefenen met low-weight!Seriously, volhouden Freak!
Zelf ik heb leren squatten, gewoonweg door heel veel en lang oefenen. Nu heb je misschien het gevoel dat je er gewoon niet voor bent 'gemaakt', maar de aanhouder wint: oefening baart kunst.
Gewoon legpressen joh.Gewoon opgeven die squat...er zijn tal van andere oefeningen...![]()
Ook een optie

Ik zie ze mij zelf nog niet snel doen. Ziet er ook zo onhandig uit.
Ja, @flexx123 vindt dat ook al!Of goblet SQ! Iedere voet op een stepbankje, dan kan je nog enorm diep zakken ook!

Burn baby burn!
Ik weet niet of dat het beste advies is van die OHP. In mijn opinie hoor je die gewoon helemaal uit te strekken, dan maar wat minder gewicht....
Vinger heeft even tijd nodig om te herstellen denk ik. Verder weer lekker bezig![]()
Bodybuilding gedachte zijn anders, als je puur schouders wilpakken, kan je beter niet helemaal uitstrekken.
Dit dus..
Inderdaad geen halfreps op OH press. Volgende keer meteen de barbell op z'n tenen droppen.

Ik weet niet of dat het beste advies is van die OHP. In mijn opinie hoor je die gewoon helemaal uit te strekken, dan maar wat minder gewicht....
Vinger heeft even tijd nodig om te herstellen denk ik. Verder weer lekker bezig![]()
Ja dit.Bodybuilding gedachte zijn anders, als je puur schouders wilpakken, kan je beter niet helemaal uitstrekken.
Wat ook nog zou kunnen is dat hij bedoelde dat ik de barbell niet diep genoeg laat zakken en daardoor de tricep meer mee pak, zoals omschreven op deze website. (punt 4), maar ik laat de barbell wel zeker tot onder mijn kin zakken, maar niet helemaal tot aan de borst. Ik zal als ik hem de volgende keer zie het toch nog eens navragen voor de zekerheid.Om vervolgens je anterior delts niet mee te pakken??
Ik wilde ook weer niet teveel reps doen op de squat omdat ik hierna nog DL moest, maar 5 reps waren wat je zegt wel erg weinig. Volgende keer ga ik voor 10 reps! Het ging nu voornamelijk meer om het weer zoeken van de juiste houding en stance aangezien ik in het verleden mijn onderrug teveel arch.Gewoon full rom pakken!
Waarom eigenlijk maar 5 reps op 30 kg squat, ik neem aan dat je er makkelijk veel meer kan zonder dat je vorm er onder gaat lijden? Zo gaan die benen nooit groeien!
Ik ga het navragen!

Geen goed idee denk ik, dan mag ik niet meer binnen komen. Bovendien kan hij dan niet meer het podium op, want hij zit nu in een prep.Inderdaad geen halfreps op OH press. Volgende keer meteen de barbell op z'n tenen droppen.

Haha ja, laten we dat maar niet doen

Kan toch zomaar per ongeluk gebeuren?Geen goed idee denk ik, dan mag ik niet meer binnen komen. Bovendien kan hij dan niet meer het podium op, want hij zit nu in een prep.![]()

Gaat Rene weer wedstrijden doen? Wat betreft die OHP kan ik me wel vinden in de manier van Rene..je moet je voor jezelf gewoon afvragen wat je doel is in deze sport..en daar je uitvoering op aanpassen..