Hmm, ik ben er absoluut niet van overtuigd dat je sterker wordt op de squat, zodra je sterker wordt op dl DL. Andersom gaat die vlieger in de meeste gevallen wel op

.
We gaan het zien! Ik kan na 2 workouts wel stellen dat de trainingen een stukje zwaarder zijn en dat ik er zeker meer voldoening uit haal!
Ivysaur, haha, moest er ook direct aan denken

Mooi schema imo, maar wat wil je ook wanneer je fan bent van compounds?

Hoop dat je kracht oplevert, succes!
Lvysaur met een L, niet met een I. Het betreft de naam van een Reddit gebruiker, maar de naam voor de routine is niet echt handig gekozen haha. Heel veel mensen leggen direct de link met Pokemon. Compounds zijn inderdaad leuk, dus wat dat betreft past het heel goed bij me!
Wat anders proberen kan nooit kwaad.
Veel succes!
Inderdaad, thanks Marina!
Mar 5, 2017 - Full body (fasted)
Gister vierde het broertje van mijn vriendin zijn verjaardag, maar ik heb me gelukkig niet misdragen! Vroeg op de middag een klein stukje homemade citroentaart op en in de middag eigenlijk overal vanaf gebleven. Met avondeten een flink stuk groentetaart op en wat sla en stukjes stukbrood. Als toetje waren er nog leftovers van de citroentaart en macaron, maar hier ook netjes nee tegen gezegd. Wellicht iets te streng voor mijzelf geweest, maar je moet iets als je in de cut zit.
Deze middag ook nog gewogen en de weegschaal gaf 76.5kg aan, dus dat betekent dat ik nu 4kg ben afgevallen in precies 2 maanden (5 januari weer begonnen met trainen en cut en woog destijds 80.5kg).
Barbell Bench Press (+1kg, 100% 3x4 + 1xAMRAP)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 10 Reps
Set3. 40 kg x 4 Reps
Set4. 52 kg x 4 Reps
Set5. 52 kg x 4 Reps
Set6. 52 kg x 4 Reps
Set7. 52 kg x 6 Reps
Prima! Volgende week verhogen naar 53kg (4 reps) en 47kg (8 reps)
Goblet Squat
Set1. 15 kg x 10 Reps
Set2. 15 kg x 10 Reps
Op aanraden van
@flexx123 goblet squats gaan doen. Fijne oefening en rug blijft lekker recht. Blijf ik voorlopig ook doen als opwarmertje voor de normale squats.
Barbell Squat (100% 3x4 + 1x AMRAP)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 8 Reps
Set3. 35 kg x 4 Reps
Set4. 35 kg x 4 Reps
Set5. 35 kg x 4 Reps
Set6. 35 kg x 12 Reps
Low weight, lekker opbouwen.
Overheadpress (90% 4x8)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 25 kg x 8 Reps
Set3. 30 kg x 8 Reps
Set4. 30 kg x 6 Reps
Set5. 30 kg x 5 Reps
Set6. 30 kg x 4 Reps
4x4x33.5kg ging laatst nog prima, maar 4x8x30kg is toch weer net iets te veel. Volgende week nog een poging, anders deload.
Chinup
Set1. 4 Reps
Set2. 3 Reps
Set3. 3 Reps
Set4. 2 Reps
Chinups gaan beetje bij beetje vooruit!
Knee Raises
Set1. 15 Reps
Set2. 15 Reps
Wat langzamere, gecontroleerde reps. Voel het veel beter in de buikspieren
Cardio
20 minuten fietsen
Reeting.
Lekker training weer. Jammer dat ik bij OHP al tegen een plateu aan ben gelopen, maar ik hoop toch sterker te worden ondanks dat ik in de cut zit. Een deload doet misschien ook wonderen.
Drie reeten!