- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Huh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh

Ik zal het zo speciaal voor je eens anders loggenDenk de notatie..set 1, set 2 etc..terwijl het gewicht meest tijds gelijk blijft..het is gewoon veel tekst voor wat je wilt zeggen..
De reeten bevallen me wel..![]()

Jaja, zo logde ik dat voorheen ook. Beetje jammer dat deze app deze output zo genereert.Freakjam je bent lui, je kan het ook gewoon overtypen en dan 4x8x28,5 van maken![]()
Jammer genoeg heeft deze app (Progression) geen opties om de opmaak vcoor je export te wijzigen

Haha, laat ik het anders formuleren; ICT'ers maken dankbaar gebruik van de technologie. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Of slim.
Denk dat de applicatie niet open-source is. Hoe dan ook ben ik nooit echt een coder geweest. Gelukkig snap ik het grotendeels allemaal wel. Afgelopen jaar wel fanatiek gespeeld met PowershellEen goeie ICT-er is lui en hij steelt.
Hergebruik van code is veel efficienter![]()

Haha, ik zie het filmpje al weer gelijk voor me.
Touche!
Galen doelt op dit filmpje aangezien jij het over stelen en dergelijke had

)OK. Filmpje nooit gezien.Galen doelt op dit filmpje aangezien jij het over stelen en dergelijke had
Ben van plan nog even flink door te cutten. Begin 2016 stond ik op 73kg/81cm maar ik wil wat dieper cutten zodat ik een goede basis heb voor de bulk. Bulken met een te hoog vp heeft weinig zin.
Goeie vooruitgang weer.
OK. Filmpje nooit gezien.
Ik denk dat bulken op jouw nivo (en dat van vrijwel iedereen hier) zwz weinig zin heeft. Houdt dat mooie gewicht vast en ga op onderhoud of lichtjes daarboven, door met trainen.
En dan per dag 1 gr spieren en 99 gr vet aanzetten? Da's nuttigleanbulken werkt niet man, gewoon alles of niks hoppa gas erop.

Beter zo!Ik zal het zo speciaal voor je eens anders loggen
Jaja, zo logde ik dat voorheen ook. Beetje jammer dat deze app deze output zo genereert.
Jammer genoeg heeft deze app (Progression) geen opties om de opmaak vcoor je export te wijzigen
Haha, laat ik het anders formuleren; ICT'ers maken dankbaar gebruik van de technologie. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Of slim.
Denk dat de applicatie niet open-source is. Hoe dan ook ben ik nooit echt een coder geweest. Gelukkig snap ik het grotendeels allemaal wel. Afgelopen jaar wel fanatiek gespeeld met Powershell
Haha, ik zie het filmpje al weer gelijk voor me.
Touche!
Galen doelt op dit filmpje aangezien jij het over stelen en dergelijke had
Lvysaur 4/4/8 workout 1A - 14-03-2017
Speciaal voor de autisten onder ons een andere opmaak
Barbell bench press (+1kg 100% 4x4)
10x20kg
10x35kg
4x45kg
4x4x55kg
Wederom een kilo erbij! Het gaat stiekem wel rap zo. Mijn PR (4x3x60kg) van bijna een jaar geleden (19 maart 2016) komt stiekem in zicht, en dat terwijl ik in de cut zit.
Goblet squat
2x10x17.5kg
Als warm-up voor de normale squat.
Barbell squat (90% 4x8)
4x8x35kg
Overheadpress (90% 4x8)
10x20kg
4x8x25kg
Ook op de 8-rep variant een flinke reset (ipv 4x8x30kg). Wederom goed gelet op houding en grip.
Chin-ups (4x8)
5x +bw
4x +bw
4x +bw
3x +bw
VPR! In totaal drie reps erbij. Eerste setje lukte zelfs bijna zes reps. Ik ga aardig vooruit in ieder geval. Wanneer ik 4x4 haal aankomende vrijdag, ga ik weighted doen.
Seated Dumbbell Shrug (gewicht per dumbbell)
8x15kg
8x17.5kg
8x20kg
Tricep Rope Pushdown
3x8x23kg
Barbell curl
3x8x23.5kg
Hanging knee raises
2x15
Cardio
2x 30 min fietsen
Reeting
Ben erg tevreden over mijn benchpress en chinup progressie. Vanmiddag weer eens mijn buikomtrek gemeten en dat gaat ook de goede kant op.
5 jan 2017: gewicht 80.5kg, buikomtrek 88.5cm
14 maart 2017: gewicht 76kg, buikomtrek 84cm
Ben van plan nog even flink door te cutten. Begin 2016 stond ik op 73kg/81cm maar ik wil wat dieper cutten zodat ik een goede basis heb voor de bulk. Bulken met een te hoog vp heeft weinig zin.
![]()
![]()
![]()
3.5 reten! (moet nog steeds die halve reet fixxen)
Goed getraind man en goede gewichts en centimeter verlies!Goed plan IMO!Ben sowieso van plan om tegen die tijd lean te gaan bulken. Licht/minimaal boven onderhoud (100kcal rustdag/450 trainingsdag), waardoor ik in theorie 0.25 kg per week kan aankomen.
Nee! Dan kan hij na 3 maanden alweer cutten..geestelijk is dat ook niet chill..leanbulken werkt niet man, gewoon alles of niks hoppa gas erop.
Zijn plan is toch niet om te eten als een baby? Wanneer hij goed zijn onderhoud bepaald is hij van plan circa 1750kcals erboven te eten..Nee, maar een eerste bulk zal je het meeste spiermassa aanzetten, maar dat gaat niet lukken als je als een baby gaat eten. Lean bulk is niks mis mee als je al een paar jaar traint.

En speciaal iemand die toch al makkelijk vet aankomt rond zijn buik. Voor een typische ecto is dat een ander verhaal natuurlijk. BB is ook maatwerkBeter zo!Goed getraind man en goede gewichts en centimeter verlies!
Goed plan IMO!
Nee! Dan kan hij na 3 maanden alweer cutten..geestelijk is dat ook niet chill..
Zijn plan is toch niet om te eten als een baby? Wanneer hij goed zijn onderhoud bepaald is hij van plan circa 1750kcals erboven te eten..
bodybuilding is toch een sport van de lange adem, waarom zou je jezelf onnodig vet laten worden? Als hij gewoon blijft verhogen komt hij 12kg aan in een jaar...ik zou wensen dat ik die gains nog eens ging maken..![]()

Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Als ik 1750kcal per week surplus ga eten, kom ik ongeveer 0.25kg per week aan, 1kg per maand. In het uiterste kom je ~0.9kg spiermassa per maand aan. Wanneer ik flink ga bulken (bijv 3500 surplus per week, 0.5kg aankomen), kom ik dus gegarandeerd minimaal 1kg vet aan per maand.leanbulken werkt niet man, gewoon alles of niks hoppa gas erop.
Ja, daar zit ik nou niet echt op te wachten.En dan per dag 1 gr spieren en 99 gr vet aanzetten? Da's nuttig![]()
Eens, maar als ik in een surplus eet, is dat alles behalve als een baby eten. Als een baby eten doe ik nu.Nee, maar een eerste bulk zal je het meeste spiermassa aanzetten, maar dat gaat niet lukken als je als een baby gaat eten. Lean bulk is niks mis mee als je al een paar jaar traint.

Zijn plan is toch niet om te eten als een baby? Wanneer hij goed zijn onderhoud bepaald is hij van plan circa 1750kcals erboven te eten..
bodybuilding is toch een sport van de lange adem, waarom zou je jezelf onnodig vet laten worden? Als hij gewoon blijft verhogen komt hij 12kg aan in een jaar...ik zou wensen dat ik die gains nog eens ging maken..![]()
Ja, mijn buik is wat dat betreft we mijn zwakste punt. Meten is weten in ieder geval! We gaan het allemaal over een paar maanden zien in ieder geval. Ik ben hoe dan ook geen voorstander van een agressieve bulk.En speciaal iemand die toch al makkelijk vet aankomt rond zijn buik. Voor een typische ecto is dat een ander verhaal natuurlijk. BB is ook maatwerk![]()
Dat klinkt als een uitdaging.Je moet niet zo theoretisch kijken, maar meer kijken hoe het in de praktijk gaat, je zal echt geen kg vet aankomen in een maand.

Uitdaging

Als je lui wilt zijn moet je wel slim zijn.
De praktijk zal het uitwijzen! Ik ga sowieso eerst 2 weken op onderhoud eten en dan licht verhogen.Je moet niet zo theoretisch kijken, maar meer kijken hoe het in de praktijk gaat, je zal echt geen kg vet aankomen in een maand.
Ik neem liever de uitdaging aan om zoveel mogelijk gains te maken en ze min mogelijk vetgains, maar dat is al een hele opgave ansicht!
Snap ik maat, maar ik zet liever eerst laag in. Kijken hoe mijn lichaam verandert in de spiegel en wat voor trainingen ik neerzet.En ik zeg ook niet dat je meteen 1000kcal boven onderhoud moet gaan zitten maar een paar honderd schiet niet op.
Haha

True that!
Ja, anders heb ik straks weer een 30% pens

En ik zeg ook niet dat je meteen 1000kcal boven onderhoud moet gaan zitten maar een paar honderd schiet niet op.
.