Goeie train en (straf)

cardio
Thanks Rambo! Deze keer geen vervelende punaise onderweg tegengekomen die het leuk vond om mijn band lek te prikken.
Je gaat lekker Freak, cutten gaat zo te lezen soepel en het lukt je ook om 'nee' te zeggen tegen al het lekkers dat altijd op de loer ligt, ga zo door!
Thanks Sanne! Stiekem moet je soms wel eens streng zijn tijdens je cut. Donderdag moest ik overwerken en heb ik een NY pizzaatje genomen, maar die had ik ook wel verdiend vond ik
Lekkere trainingen Freak!! Die cut nu eens goed doorzetten inderdaad! Al is het al om kennis op te bouwen over wat dieper cutten!
Keep up the good work!
Thanks! Waarschijnlijk hoef ik ook maar een maandje langer door te cutten om datgeen te bereiken, dus misschient valt het ook wel mee allemaal!
Kan je die chinups niet met een elastiek doen? En/of afwisselen met pulldowns, dan moet het goedkomen!
Ik doe het bewust niet met een elastiek. De bedenker van het vorige programma die ik volgde, raadde assisted chinups af, maar raadde wel pulldowns aan zoals je zelf ook al aangeeft. Ik heb een paar weken pulldowns gedaan alvorens ik chinups ben gaan doen. Bovendien gaan de chinups nu al vrijwel elke training beter, dus zie ook geen reden om het assisted te gaan doen. Wel goede tips van de pulldowns trouwens, lekkere oefening ook.
"Johnny Pain, author of the GreySkull LP program, does not recommend doing assisted chin-ups to build up to unassisted ones, claiming all they'll make you good at is assisted chin-ups. "
Why might assisted chin-ups not be recommended to build up to unassisted ones?
Ziet er goed uit!
Misschien inderdaad een elastiek erbij pakken voor chins.
Als ik een set niet red pak ik de set erna ook een elastiek erbij.. al is het maar een hele lichte. Het kan je net dat zetje geven om steeds een repje verder te komen.
Het gaat nu al prima en ik doe uiteindelijk 3x per week chins. Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen uiteindelijk!
Mar 10, 2017 - Full body
Barbell Bench Press (+1kg, 100% 4x4)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 32.5 kg x 10 Reps
Set3. 42.5 kg x 4 Reps
Set4. 53 kg x 4 Reps
Set5. 53 kg x 4 Reps
Set6. 53 kg x 4 Reps
Set7. 53 kg x 4 Reps
Ging prima!
Goblet Squat
Set1. 15 kg x 10 Reps
Set2. 15 kg x 10 Reps
Barbell Squat (100% 4x8)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 32.5 kg x 8 Reps
Set3. 32.5 kg x 8 Reps
Set4. 32.5 kg x 8 Reps
Set5. 32.5 kg x 8 Reps
Merkte dat door de Goblet squat de normale squat wat beter ging. Had het idee dat ik mijn rug rechter bleef, vooral de eerste 2 setjes.
Overheadpress (90% 4x8)
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 25 kg x 5 Reps
Set3. 30 kg x 7 Reps
Set4. 30 kg x 5 Reps
Set5. 30 kg x 5 Reps
Set6. 30 kg x 4 Reps
Gelet op de tips van het filmpje hierboven, dus het was sowieso lastiger omdat ik een andere houding had nu (smallere stance, ellebogen dichter tegen je middel aan en barbell meer rustende op je handpalm). Viel niet mee, maar de kerel in het filmpje hierboven gaf al aan dat je eigenlijk weer opnieuw moet beginnen. Volgende week reset dus.
Chinup (4x4)
Set1. 5 Reps +bw
Set2. 3 Reps +bw
Set3. 3 Reps +bw
Set4. 2 Reps +bw
Ik moest eigenlijk 4x4, maar toen 4 reps al lukte in het eerste setje wilde ik perse kijken of ik 5 reps haalde. Ging wel met moeite, maar wel gehaald. Overall een VPR (13 reps).
Machine Leg Curl
Set1. 23 kg x 10 Reps
Set2. 53 kg x 10 Reps
Set3. 53 kg x 10 Reps
Set4. 53 kg x 10 Reps
Machine Leg Press (gewicht exclusief slee)
Set1. 40 kg x 10 Reps
Set2. 80 kg x 10 Reps
Set3. 120 kg x 10 Reps
Nog wat leg work gedaan, maar wil net als bij ICF eigenlijk na elke workout 2 a 3 isolatie oefeningen erbij doen. Waarschijnlijk iets met shrugs (traps), triceps (rope pushdown) en biceps (curl, hammer etc)
Hanging Knee Raises
Set1. 15 Reps
Set2. 15 Reps
Cardio
2x30 minuten fietsen
Reeting
Was prima training. Bench weer een kilootje erbij, overheadpress helaas reset. Mijn eigen gewicht is ook prima (76.3kg). Meetlint ben ik alleen helaas kwijt, dus moet nog even in huis zoeken waar dat ding ligt.
Vanavond lekker sushi eten en bios samen met vriendin en
@flexx123
3 reeten!