- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe
Ik moet soms bewuste keuzes maken om mezelf te beschermen, dus die shit is sowieso no-go. Momenten zoals deze nemen de euforische emoties de overhand en ik moet zeggen dat ik, toen ik het filmpje terugkeek, ook wel even schrok van m'n uitbarsting. Maar goed, ik en de mensen die met mij meetrainen, weten hoeveel en hoe lang ik heb moeten afzien en knokken op die stones.
Damn wat een extensie van de rug bij die stone, netjes man.
Damn wat een extensie van de rug bij die stone, netjes man.
mjah, kan me wel voorstellen dat als het ook op facebook terecht komt dat niet iedereen het in het juiste licht kan plaatsen.

Haters gonna hate, schijt aan hebben Frenk. Maar ik weet dat je dat hebt haha![]()
Maarja, mensen die niet trainen zullen het nooit snappen. Ooit is het misschien beter die euforie te delen met de mensen die het snappen (zelf ook trainen). Ennuh, nieuwe weken nieuwe kansen Frenk!
volume!!!! ik had echt totaal geen zin toen ik aankwam, ****ed up vermoeid - maar het is toch weer een mooie training geworden. goede sfeer, goede support - yeah buddy!