MuscleMeat

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Howly kanker, hoe ben jij wel niet op coke of X?

:roflol: Epic!

****ing nice :D

holy shit, dacht eventjes dat ik de blair witch project zat :D

strong!

• Topic Starter Topic Starter
I see what you did right there:D

hehe :D

Howly kanker, hoe ben jij wel niet op coke of X?

Ik moet soms bewuste keuzes maken om mezelf te beschermen, dus die shit is sowieso no-go. Momenten zoals deze nemen de euforische emoties de overhand en ik moet zeggen dat ik, toen ik het filmpje terugkeek, ook wel even schrok van m'n uitbarsting. Maar goed, ik en de mensen die met mij meetrainen, weten hoeveel en hoe lang ik heb moeten afzien en knokken op die stones.

Denk dat je het hier goed verwoord :D Its just the moment :P
MAruh next step: 175kg !

Damn wat een extensie van de rug bij die stone, netjes man.

Ever since you nearly won a million...

hehe :D

Ik moet soms bewuste keuzes maken om mezelf te beschermen, dus die shit is sowieso no-go. Momenten zoals deze nemen de euforische emoties de overhand en ik moet zeggen dat ik, toen ik het filmpje terugkeek, ook wel even schrok van m'n uitbarsting. Maar goed, ik en de mensen die met mij meetrainen, weten hoeveel en hoe lang ik heb moeten afzien en knokken op die stones.

Goed verwoord mattie.

Damn wat een extensie van de rug bij die stone, netjes man.

Jep, stones en niet echt de ideale strongman hoogte hebben betekent dat je een snoeisterke bovenrug moet bouwen. Ik denk wel dat Frank en zeker ook ik moeten werken aan harder uit de hole komen en een explosievere extensie zodat we niet die extreme bend hoeven te maken voor die laatste 10cm.

hahaha, weet niet wat ik mooier vind, die stone die je erop gooit of de ontlading erna.

Haha, heb je nu echt je vreugde-uitbarsting eraf geknipt?

Yup, genoeg filmpjes op YouTube waar ik voor lul sta

mjah, kan me wel voorstellen dat als het ook op facebook terecht komt dat niet iedereen het in het juiste licht kan plaatsen.

net als dat niet iedereen jouw cheekbones kan aanschouwen zonder moisty te worden, willem.

Mentaal behoorlijk k*tweekend gehad.. details niet belangrijk maar was nog best gaar ervan. Plus m'n rug laten masseren wat erg relaxed was, maar wel de spanning eraf haalde.

Barbell snatch:
5x20 kg
5x20 kg
5x40 kg
3x50 kg
3x60 kg
3x60 kg
3x60 kg

Military press:
8x40 kg
5x60 kg
5x70 kg
5x77,5 kg
4x77,5 kg
5x70 kg

Barbell rows:
12x60 kg
8x100 kg
5x130 kg
8x100 kg
8x100 kg
8x100 kg
8x100 kg
5x120 kg

Incline dumbbell press (45 graden):
8x28 kg
8x38 kg
8x38 kg
8x38 kg
8x38 kg

Volume PR

Cable face pulls:
12x50 kg
12x60 kg
12x50 kg

EZ-bar skull crushers SS dumbbell hammer curls:
12x27,5 kg / 10x16 kg
10x37,5 kg / 10x20 kg
8x47,5 kg / 10x20 kg
8x47,5 kg / 10x18 kg
7x47,5 kg / 10x18 kg

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
8x16 kg
12x14 kg

Push ups:
24xBW

commentaar:
Op het einde push up wedstrijdje met Sjaak..lang geleden. Volgende week nog een keer Kev, haha.

mjah, kan me wel voorstellen dat als het ook op facebook terecht komt dat niet iedereen het in het juiste licht kan plaatsen.

Haters gonna hate, schijt aan hebben Frenk. Maar ik weet dat je dat hebt haha ;)

Maarja, mensen die niet trainen zullen het nooit snappen. Ooit is het misschien beter die euforie te delen met de mensen die het snappen (zelf ook trainen). Ennuh, nieuwe weken nieuwe kansen Frenk!

volume!!!! ik had echt totaal geen zin toen ik aankwam, ****ed up vermoeid - maar het is toch weer een mooie training geworden. goede sfeer, goede support - yeah buddy!

Goeie combi is dat he Frank. Skulls supersetten met hammers.
Probeer ook zeker eens pin skullcrusher.

Lekker getraind verder

Haters gonna hate, schijt aan hebben Frenk. Maar ik weet dat je dat hebt haha ;)

Yup, ik doe wat ik doe en dit vind ik leuk...Maar dit soort filmpjes op youtube is sowieso vanuit mijn carrièreperspectief minder gewenst.

Maarja, mensen die niet trainen zullen het nooit snappen. Ooit is het misschien beter die euforie te delen met de mensen die het snappen (zelf ook trainen). Ennuh, nieuwe weken nieuwe kansen Frenk!

Sommige mensen die wel trainen maar vrij snel behoorlijk sterk worden zonder er echt lang/hard voor hebben moeten afzien snappen het ook niet altijd. Yup, yup.. hoe zit het met jouw kansen Rob?

volume!!!! ik had echt totaal geen zin toen ik aankwam, ****ed up vermoeid - maar het is toch weer een mooie training geworden. goede sfeer, goede support - yeah buddy!

Same here, Kev.. we hebben er samen uiteindelijk wel nog een mooie training van gemaakt. Zie je woensdag.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven