Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
both on a roll now... kijken hoe lang we dit weer kunnen volhouden. En succes met de studie man.. laatste loodjes en dan hebben we mooie dingen in het vooruitzicht: epic bowlen met de bro night
, sushi, concertje op donderdag, Fibo, Soest, Koniginnenach, Wapenveld, nk loglift, sterkste limburger....ohhhhh yeahahhh!!aaaaah yeah!!!!yep yepboth on a roll now... kijken hoe lang we dit weer kunnen volhouden. En succes met de studie man.. laatste loodjes en dan hebben we mooie dingen in het vooruitzicht: epic bowlen, sushi, concertje op donderdag, Fibo, Soest, Koniginnenach, Wapenveld, nk loglift, sterkste limburger....ohhhhh yeahahhh!!
gruwelijke vooruitzicht als het zo neerpent. alleen fibo is nog niet zeker voor mij, maar ik smul bij het aanzien van die lijst!ik heb je nog nooit met zoveel speed 160/165 kilo zien deadliften - gooood shit! lange sessie vandaag, maar wel een hele goed - heb alweer zin in morgen en in zaterdag. nog 4,5 week tot de eerste contest maat...alles op alles! BAM![]()
goede massage gehad. Yess ik weet het hij is goed. Ik moet even naar de chiro en weer naar Tim.
je zag bij die speed deads dat zodra jij aandacht besteedde aan de afzet met je benen, de bar echt omhoog vloog.yep yep, moet zeggen dat die hams nu ook nog hárd op spanning staan (which is good!)..eens kijken wat er te pullen valt zaterdag..die 2x270 PR bij FPA moet maar weer eens verbroken worden.