AndroidHealthClinic

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
oude pr was 1x125? haha nice man! bench was gruwelijk vandaag en die brute-schouderkracht gaat nu ook echt vooruit. de techniek heb je toch al wel, dus het plan om die pure power te vergroten lukt goed! nog een aantal weken knallen - komt helemaal in orde maat.

• Topic Starter Topic Starter
hehe, ja ancient PR hoor.. heb tijden niet zwaar gebenched op die manier. Maar we're on a roll now..een 125 of misschien 130 kg log lijkt nu dichter bij te komen dan ooit!!

Netjes n*ger.

hele mooie prs!

Je gaat je bench doortrekken naar je log? Ik ben denk ik degene naast jou die het het allerliefste ziet gebeuren maar ik denk dat je nog steeds te afhankelijk bent van de techniek op log. Log heb je nu even niet goed zwaar kunnen doen ook. Rustig verder werken aan die schouders sterker maken dan komt het vanzelf wel.

Heel goede training verder.

spanx guys

Je gaat je bench doortrekken naar je log? Ik ben denk ik degene naast jou die het het allerliefste ziet gebeuren maar ik denk dat je nog steeds te afhankelijk bent van de techniek op log. Log heb je nu even niet goed zwaar kunnen doen ook. Rustig verder werken aan die schouders sterker maken dan komt het vanzelf wel.

Heel goede training verder.

Jij kent mij toch nu wel, samen met Sjaak, toch wel het beste qua training.. als ik in het algemeen in een opwaartse beweging zit in al m'n presses, gaat mijn oh push jerk / press / log ook gewoon vooruit. Als je verder leest zie je ook dat ik op de db OH press flink volume heb gedraaid met een dik volume PR.. zeker tov vorige weken.

Daarnaast hebben we t ook al een paar keer over gehad dat ik een oefening als log pushjerk niet zo vaak en zwaar hoef te doen om de motoriek goed te houden qua beweging. Dat is een van de (weinige) punten waarop wij verschillen qua trainingsbehoefte. Als ik straks m'n rug weer pijnvrij kan afspannen en 1x even de groove oefen met submax gewicht ben ik meer dan klaar om een log pr te zetten in Soest.

Kort antwoord: Neen

Laatst bewerkt:
Als ik straks m'n rug weer pijnvrij kan afspannen en 1x even de groove oefen met submax gewicht ben ik meer dan klaar om een log pr te zetten in Soest.
deze quote ik even :D

Nog een paar weken alles op orde krijgen en dan ben je d'r klaar voor frank.

spanx guys

Jij kent mij toch nu wel, samen met Sjaak, toch wel het beste qua training.. als ik in het algemeen in een opwaartse beweging zit in al m'n presses, gaat mijn oh push jerk / press / log ook gewoon vooruit. Als je verder leest zie je ook dat ik op de db OH press flink volume heb gedraaid met een dik volume PR.. zeker tov vorige weken.

Daarnaast hebben we t ook al een paar keer over gehad dat ik een oefening als log pushjerk niet zo vaak en zwaar hoef te doen om de motoriek goed te houden qua beweging. Dat is een van de (weinige) punten waarop wij verschillen qua trainingsbehoefte. Als ik straks m'n rug weer pijnvrij kan afspannen en 1x even de groove oefen met submax gewicht ben ik meer dan klaar om een log pr te zetten in Soest.

Kort antwoord: Neen

goed antwoord en je hebt me gedeeltelijk overtuigd maar nog steeds vind ik de resultaten te veel wisselen en denk ik ook aan periodes dat je goed ging maar nog steeds geen pr wist te forceren op bv pushjerk met stang.
Ik ben wel erg benieuwd wat het regelmatig shruggen bij jou gaat doen.

deze quote ik even :D

Nog een paar weken alles op orde krijgen en dan ben je d'r klaar voor frank.

Dan quote ik jou ook weer even en moet Frank wel!

woensdag shrugs bewust geskipped omdat ik op alle grip oefeningen de laatste tijd zwaar onderpresteerde, zaterdag 120 kg famers op afstand en daarna nog (farmer) shrugs.

mooie training man, ik word al bang :)

medievil bench homie

thnx all.

Events @ RPB:

Log cleans:
5x60 kg
3x80 kg
3x100 kg
1x115 kg +2x115 kg pushjerk (3f, PR)
2x120 kg
1x130 kg
1x140 kg
1x150 kg (2f, PR)

Was beetje boos om Gijs z'n commentaar op m'n laatste training dus even een PR gepakt met log. Die 3e rep met 115 was al in lockout maar kon het net niet goed afspannen.

Block pull (onder knieschijf):
5x70 kg
5x120 kg
3x170 kg
3x220 kg
<belt om>
2x240 kg
<straps om>
1x270 kg
1x275 kg (PR)
1x280 kg (PR)

alles zonder hitch en tigh rides getrokken.. rug, maar vooral de hams worden sterker nu. Heerlijk!

Weight for height (20 kg zak):
1x3.50m (2xf)
2x3.50m (1xf)
2x.350m (2xf)

toen was de zak kapot...

Stones:
3x90 kg @1.80m
1x90 kg @1.80m (2xf)
3x90 kg @1.68m
2x110 kg @1.68m (PR!!)
2x110 kg @1.68m (YEAH!)
1x110 kg @1.68m (2f)
6x120 kg @1.20m (PR)

inch by inch...Nog een klein stapje erbij en de 110 kg is een zekerheid op 1.70m :)

Tyre flips:
8x380

pfff totaal gaar.. die 8e rep duurde lang. Koek is op

Farmer shrugs:
20x50 kg
15x70 kg
15x90 kg
15x90 kg
15x100 kg +20 sec hold

Cable standing crunches:
12x30 kg
12x40 kg
12x45 kg
12x45 kg
10x50 kg

nice log! sterk bro mooie pr!

inch by inch. Tot je gewoon eng sterk bent

en anders kan hij nog altijd gaan wedstrijdbowlen :grinny:

Seated military press:
10x20 kg
8x40 kg
6x60 kg
5x80 kg
5x80 kg
5x80 kg
5x80 kg
5x80 kg

5x5x80 kg = PR

Barbell rows:
10x70 kg
8x100 kg
8x120 kg
8x125 kg
8x125 kg

Incline dumbbell press (45 graden):
8x30 kg
8x40 kg
8x40 kg
7x44 kg (PR)

Vorige week 6x40 kg als laatste set, nu 7x44 kg. Another inch..

Cable v-handle pull down:
8x82 kg
8x100 kg
8x100 kg
8x100 kg

EZ-U-Bar skull crushers:
12x30 kg
10x40 kg
9x50 kg (PR)

Dumbbell lateral raise:
6x14 kg
6x18 kg
6x20 kg
6x22 kg (PR)

maar low rep side raises gaan doen, die schouderkoppen worden nu wel echt uit proporties dik...

commentaar:
Erectoren zijn helemaal ****ed nog van zaterdag..zag er meer tegenop om de dumbbells uit het rek te pakken dan het setje ermee te doen :o snatch maar even uitgesteld naar m'n LB training morgen. Wel wat lui vandaag, maar desondanks een hele goede training..hopelijk kan ik deze opwaartse lijn nog t/m Soest / Limburger doortrekken.

Laatst bewerkt:
gingen je Military presses nog makkelijk? volgende week 82,5kg? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven