AndroidHealthClinic

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ouwe, loop nou niet zo te zaniken over die schouderkoppen - het straalt pure power uit en daar train je voor man. ik ben jaloers op zulke schouderkoppen met aders en shit. hopelijk kun je de lijn doortrekken? niks 'hopelijk' - we gaan deze lijn koste wat het kost doortrekken. blijven beuken als een beest. wedstrijden zijn dichtbij en dat is te zien aan de intensiteit. van die luiheid heb ik niets gezien trouwens...of was dat schreeuwen tijdens je max sets lui? ;)

Goede, harde training maat! nu eens kijken hoe je squats morgen gaan

• Topic Starter Topic Starter
Eerste sets gingen nog goed met 1-3 reps in de tank over. Laatste set zat geen ruimte meer in voor een extra rep.. dus 82,5 kg wordt knokken maar er zijn nog 3 maandagtrainingen voor Soest waarvan de laatste toch een semi deload wordt. Dus plan is als volgt: volgende week 2-3 zware max singles + back off set met 80 kg, over 2 weken 5x5x82,5 kg en dan semi-deload op de maandag voor Soest.

ouwe, loop nou niet zo te zaniken over die schouderkoppen - het straalt pure power uit en daar train je voor man. ik ben jaloers op zulke schouderkoppen met aders en shit. hopelijk kun je de lijn doortrekken? niks 'hopelijk' - we gaan deze lijn koste wat het kost doortrekken. blijven beuken als een beest. wedstrijden zijn dichtbij en dat is te zien aan de intensiteit. van die luiheid heb ik niets gezien trouwens...of was dat schreeuwen tijdens je max sets lui? ;)

Qua inzet zal ik het zeker doen, maar soms wil m'n lichaam even een stapje terug doen.. soms door minder kracht en soms met een blessure. Dat bedoelde ik dus met hopelijk ;)

Yep.. ik moet zeggen dat nu het steeds dichterbij komt, ik mezelf elke keer die max log inbeeld op de wedstrijd net voor een setje..hehe. En dat geschreeuw met de laatste set db press was ook omdat die breezah-boy aan het bellen was met z'n mattie in de gym.. ih ih ih :grinny:

edit: Zaniken? godnonde!! hierr :whip:

Laatst bewerkt:

Eens. Uitbuiten dat genetische voordeel en ze gewoon smerig groot maken :D Ik trainde het afgelopen jaar niet veel biceps en triceps meer omdat ik vond dat de verhoudingen zoek raakten. Nu ben ik ze gewoon weer hard erbij aan het pakken. **** 'em, uitbuiten die handel.

geweldige goeie rows man! nice mp ook welke wedstrijd pak je allemaal?

Hey Frenk, ik was vandaag bij all inn. Toen ik buiten stond hoorde ik wat geschreeuw dus ik dacht: Frenk is in het huis. Maar Frenk was nergens te bekennen. Alleen een kapotte spiegel was het bewijs dat hij hier geweest was. Hoe laat train jij meestal? Ik heb iig een jaarabbo aangeschaft. Je had ze eens moeten zien kijken daar toen ik lag te beesten onder de bench met 60 kg en mijn 17,5 kg preacher curls maakte. Ik was het middelpunt van de gym, hardcoooorrreeee ;)

Hey Frenk, ik was vandaag bij all inn. Toen ik buiten stond hoorde ik wat geschreeuw dus ik dacht: Frenk is in het huis. Maar Frenk was nergens te bekennen. Alleen een kapotte spiegel was het bewijs dat hij hier geweest was. Hoe laat train jij meestal? Ik heb iig een jaarabbo aangeschaft. Je had ze eens moeten zien kijken daar toen ik lag te beesten onder de bench met 60 kg en mijn 17,5 kg preacher curls maakte. Ik was het middelpunt van de gym, hardcoooorrreeee ;)

:eek:

En Frank flinke inch toch weer gepakt!

haha, eindelijk de gym gevonden Rob? Nice man. Ik train op maandag overdag en normaal woensdag en donderdag vanaf 19:30 uur. Maar deze week train ik morgen om 19:00 - 19:30 omdat ik woensdag een bijeenkomst heb op m'n werk.

:eek:

En Frank flinke inch toch weer gepakt!

Yup, thnx. Groeten van de pro bowling master!

@ Rob G: ik raad je (en frank zal mij hierin steunen) om een woensdagavond training mee te doen...hartstikke leuk en gezellig - meestal pompen we dan lukraak in de wilde weg...gewoon voor de ontspanning

Cool Frenk, ik ben er vanavond weer om 18:30 uur, waarschijnlijk zie ik je dan nog net ff! Ik wil in principe ma, di, do en za gaan, alleen dit weekend beetje vol. Waarschijnlijk tot vanavond!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 09:47 ----------

No way, je bent begonnen met trainen? :eek:

Ja man na 2 weken onbeperkt eten en drinken aan het strand heb ik rockbottom gehit, tijd om weer wat in shape te komen :)

Barbell snatch:
5x20 kg
5x50 kg
3x60 kg
3x70 kg
3x70 kg
3x70 kg

Full olympic squat (beltless):
5x20 kg
5x60 kg
5x90 kg
5x110 kg
5x130 kg
5x150 kg
5x155 kg (PR)

Zo goed als pijnvrij weer.

Squat lock outs:
8x100 kg
8x140 kg
8x180 kg
8x190 kg
8x200 kg

Lying leg raise:
15xBW
12xBW +10 kg
12xBW +10 kg
9xBW +10 kg
8xBW +10 kg

One legged hyper extensions:
12xBW L&R
12xBW L&R
12xBW L&R

Seated calf raise:
8x60 kg
8x100 kg
8x100 kg
8x100 kg
8x100 kg

Barbell shrugs:
12x60 kg
12x100 kg
10x120 kg
10x120 kg
10x120 kg
8x120 kg

Voor Gijs: dit was de dikke, gladde stang van onze gym.

commentaar:
Onderrug nog behoorlijk spierpijn, energie level was super low.. maar toch doorheen gebeukt en een mooie PR-tje gepakt.

nice dat de squats goed gingen - goed vooruitzicht man! lockouts ook gedaan zie ik, hoe gingen die?

Yup, was nice idd. Misschien volgende week weer met belt proberen. Maar die waren super zwaar voor m'n erectoren. Maar ik blijf het even doen, lijkt me wel een goede carry over te hebben.

Toch goede training. Hoe gaan die snatches je af?

Prima training.

BEESCHT!!! Kiek'em gaan met die dikke klauwen van hem haha. En die gekke Kevin met zijn Levrone stylo triceps :roflol: Zie je zaterdag Frenk, en natuurlijk hopelijk weer veel in de gym ;)

hehe, time to grow again Rob.. je bent wel wat afgevallen zag ik. Maar dat zit er zo weer aan bij jou. Probeer een keer anders een trainingkje met ons mee te pakken, zou leuk zijn. Good ol' times!

Bench press:
8x60 kg
8x60 kg
5x80 kg
5x80 kg
5x100 kg
5x115 kg
2x130 kg
3x120 kg
5x100 kg (paused)

Ging niet zo lekker.. had het idee dat ik met links meer moest pressen. Achteraf bleek dus dat deze stang aan één kant behoorlijk krom is.

Wide grip chin up:
5xBW
5xBW +10 kg
5xBW +15 kg
5xBW +20 kg
4xBW +25 kg (5f)

Pull ups:
8xBW
10xBW
8xBW

Seated dumbbell press:
8x24 kg
8x32 kg
8x36 kg (PR)
4x40 kg (PR!)

NICE! Schouders worden sterker en sterker!

Cable face pulls:
12x50 kg
12x60 kg
10x73 kg
10x91 kg (PR)

Cable fly:
10x36 kg
10x41 kg
10x41 kg
10x41 kg

Incline dumbbell curls:
8x16 kg
6x20 kg
5x22 kg
8x18 kg

+5 min cross trainer op zwaarste stand

commentaar:
Was behoorlijk gaar/moe en al 2 dagen beetje verkouden. Maar ondanks t gekloot op de bench, lekker getraind met de Sjaak.

huh...wide grip chin en daarna pullups? je deed toch gewoon pullups en daarna chins? na het benchen gingen we hard, was weer mooi!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven