bredekees
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaWat was het ook alweer? (arnold stem) "They have to know I am here" en vervolgens een fullstack machine laten stuiteren
6x...![]()

huh...wide grip chin en daarna pullups? je deed toch gewoon pullups en daarna chins? na het benchen gingen we hard, was weer mooi!
Mooie training ouwe testo baas!
Wat was het ook alweer? (arnold stem) "They have to know I am here" en vervolgens een fullstack machine laten stuiteren
6x...![]()

Afgevallen? Dat is puur gezichtsbedrog Frenk, slechte belichting daar in die gym man
Maaruh, ga natuurlijk zekers ook regelmatig met jullie een keer mee knallen, en even op kracht komen zodat ik dat mietje G-men ff in kan maken in Baarn![]()
was mooi ouwe!Ook gewoon snoeihard gebeuld voor de staat waarin je verkeerde Frank!

en nu weer aansterken kerel!
edit: een buff beest ben je frank - niet normaal meer! ik zie je vaak, maar schrok me toch kapot vandaag haha
moet wel buffer worden met jullie maffe beefcake trainingsmaatjes!interessante conditioning combi
core
farmer shrugs (high rep)
sowieso doet hij heel veel shrugs..