Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
zeker een good session! het was duidelijk te merken dat jullie terug warenmooi ook hoe die motorische gewenning van jou werkt. eerst moeilijk doen met een 110 stone en nog geen tien minuten later met de 130 aan het spelen. de focus ligt nu inderdaad vol op deadlift en log, want je moet twee PRs zetten op die wedstrijd (serieus frank, dat moet). je hebt een maandje extra, dus tijd om nu te gaan bouwen en te pieken op de wedstrijd.
We hebben de tactiek besproken en een 130 log en een 280 kg deadlift vanaf banden.
He's backjij doet mee aan de push en pull! Ik sta op de reservelijst... Hopen dat ik nog mee kan doen, begin vanaf volgende week ook wat meer met nadruk op de deadlift en log! Maar zet jij je events ook echt op een laag pitje nu? Denk dat ik de stones niet te zwaar pak even nu maar voorderest..Voor welke pr's ga jij?
Yup yup! En ja, ga nu gewoon 1 of 2 events erbij doen op zaterdag, that's it. En PR's staan hierboven vermeld.
Prima zo na de vakantie Frenkie, was leuk om jullie er weer bij te hebben.
Yup, was good to be back Sven.

mooi ook hoe die motorische gewenning van jou werkt. eerst moeilijk doen met een 110 stone en nog geen tien minuten later met de 130 aan het spelen. de focus ligt nu inderdaad vol op deadlift en log, want je moet twee PRs zetten op die wedstrijd (serieus frank, dat moet). je hebt een maandje extra, dus tijd om nu te gaan bouwen en te pieken op de wedstrijd.
jij doet mee aan de push en pull! Ik sta op de reservelijst... Hopen dat ik nog mee kan doen, begin vanaf volgende week ook wat meer met nadruk op de deadlift en log! Maar zet jij je events ook echt op een laag pitje nu? Denk dat ik de stones niet te zwaar pak even nu maar voorderest..Voor welke pr's ga jij?
kom je nog een keer bij rpb trainen Marc?