- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
die 130 kg log gaat straks vliegen als m'n quads weer up to par zijn!veel sets op de bench ouwe dibbes, mooi wark! instappen lijkt me niet 'te' laag. nu heb je meer rek over de weken heen, dat heeft bij mij ook uitstekend gewerkt.
nice, die sterkere schouders werken hier ook weer door.
)
een tijdje structureel bouwen en dan ineens op zo'n dag als vandaag allebei alles uit de kast halen en bizarre dingen neerzetten. toen ik (wat later) de gym binnenliep zag ik jouw strainen met 80 MP...ik dacht 'nee...dat kan niet. dit moet zwaarder' en dan ineens push je die 100 weer haha, nice!Ik heb ook het deadlift ortmayer princiepe voor de deadliftsafgekeken?
![]()
wat een top training vandaag man! hier doen we allemaal vooreen tijdje structureel bouwen en dan ineens op zo'n dag als vandaag allebei alles uit de kast halen en bizarre dingen neerzetten. toen ik (wat later) de gym binnenliep zag ik jouw strainen met 80 MP...ik dacht 'nee...dat kan niet. dit moet zwaarder' en dan ineens push je die 100 weer haha, nice!

..)