- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gast, de tweede oefening was front squats...
verder was het weer HARD vandaag! tnx voor de kip, ik ga er zo van smullen![]()
smakelijk alvast.. bij mij was ie heerlijk !heerlijk was ie absoluut man, tnx! ik heb echt genoten, maar baalde wel dat t zo snel op was. had behoefte aan groente, dus heb iets van 400 gr broccoli gegeten, 400 gr gebakken aardappels, klodder mayo en die gruwelijke kip van jou - topshit dus! (nu alweer honger)ahh, ja de front vergetensmakelijk alvast.. bij mij was ie heerlijk !

heerlijk was ie absoluut man, tnx! ik heb echt genoten, maar baalde wel dat t zo snel op was. had behoefte aan groente, dus heb iets van 400 gr broccoli gegeten, 400 gr gebakken aardappels, klodder mayo en die gruwelijke kip van jou - topshit dus! (nu alweer honger)![]()
zo'n vermoeden had ik al toen ik de getallen van de training zagWeer genoten van die rare 20 repper met pull downs. Echt zo'n all out ineens maf Frank moment waarbij je om je heen gaat kijken om te zien of niet iedereen al met zijn vinger op zijn voorhoofd staat te tikken.