Fitness Seller

Growing till 2017!

270 * 4 = 1080
65 * 9 = 585
135 * 4 = 540

2205kcals

Inderdaad wel wat aan de lage kant bro, hoe heb je je onderhoud berekend? En je wilt bulken neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
Voeding
Rusttdag

Na een hectische dag op t werk van 9tot9 alleen maar hollen rennen vliegen.

8:15: 2 snee volkorenbrood 2 plak kipfilet elk en 40g huttenkäse.

11:00: mandarijn

14:30: 6 snee volkorenbrood met 2plak kipfilet elk, 70g huttenkäse.

17:30: kop koffie

door werk hele rare eettijden gehad. En niet eens gedacht aan eten. Ik kwam thuis en heb taco's die mn ma had gemaakt gegeten

21:30: wat sla met penne en kip en éénofandere dressing, 8 taco shells, 250g gehakt ong. En saus etc. Heb t ook niet getracked heb gewoon echt veel gegeten. Ben ook de hele dag in beweging geweest is geen moment geweest dat ik niet liep/stond.
En een glas icetea green, ben geen voorstander om mn cals te drinken maar mn ma had het al ingeschonken en ik wou niet gaan zeiken om t niet op te drinken..

Totals: ong. 270c 100v 130p gegokt.

Laatst bewerkt:
Zag je post in m'n log, inderdaad leuk dat we even oud zijn. In!
270 * 4 = 1080
65 * 9 = 585
135 * 4 = 540

2205kcals

Inderdaad wel wat aan de lage kant bro, hoe heb je je onderhoud berekend? En je wilt bulken neem ik aan?

Maar waarom zo weinig cals en vet?

Blijft denk ik altijd een struggle voor me hoewel ik heel makkelijk HEEL veel kan eten. The fear of getting fat.. Exfattyprobs :/

Voeding
Rusttdag

Na een hectische dag op t werk van 9tot9 alleen maar hollen rennen vliegen.

8:15: 2 snee volkorenbrood 2 plak kipfilet elk en 40g huttenkäse.

11:00: mandarijn

14:30: 6 snee volkorenbrood met 2plak kipfilet elk, 70g huttenkäse.

17:30: kop koffie

door werk hele rare eettijden gehad. En niet eens gedacht aan eten. Ik kwam thuis en heb taco's die mn ma had gemaakt gegeten

21:30: wat sla met penne en kip en éénofandere dressing, 8 taco shells, 250g gehakt ong. En saus etc. Heb t ook niet getracked heb gewoon echt veel gegeten. Ben ook de hele dag in beweging geweest is geen moment geweest dat ik niet liep/stond.
En een glas icetea green, ben geen voorstander om mn cals te drinken maar mn ma had het al ingeschonken en ik wou niet gaan zeiken om t niet op te drinken..

Totals: ong. 270c 100v 130p gegokt.

je hebt tot half 3 amper wat eten binnen, zeker als je zo'n drukke dag hebt zou ik net wat meer ontbijten of tussendoor wat meer eten. kan er niet om 8.15 of 11 een bammetje/banaantje bij. en een flinke shake ergens tussen 14:30 en 21:30?

voor de volgende keer uiteraard.

en goed fysiek voor je leeftijd. ik woog denk ik 52kg op die leeftijd haha

Gewicht vanmorgen: 66,7 dont ask me how idunno:rolleyes:

Ub1
Bench
6x20
5x30
3x40
3x50
5x5 57,5 voelde erg goed ging soepel omhoog volgende week eindenlijk de fullplate..
Incl db
8x22kg
7,5x22kg
6x22kg
10x20kg
BOR
4x8 60kg
Pullup
Wide grip 2x8bw
Neutral grip 2x8bw
Cgbp
8x47,5
6x47,5
2x8x42,5
Hammer curls
2x10 14kg
1x8 14kg
1x12 11kg
Shrugs
4x12 20kg

Goeie training was erg blij mee dat bench zo goed voelde, heb eindenlijk mn vorm on point.
Ik vind deze trainingen zo leuk ik hou van echt de powerlifting stijl laatmaar zeggen de grote 3.. Ik ga strijden voor een 400totaal en dan mis rond mn 17e heel miss wel een keertje een powerlift wedstrijd doen lijkt me echt gaaf. Begrijp me niet verkeerd mn 1e prioriteit is nogsteeds om groter te worden, maar kracht en gains gaan wel hand in hand naar mijn mening.

Voeding
7:45: multivit+vit d3, 120g havermout, 3eiwit, 32g pindakaas, 180g appel, 200ml magere yoghurt

10:15: tarwebol,kipfilet
12:15: tarwebol, kipfilet

15:00: 180g appel, 15g pindakaas, 2,5g creatine

15:30: goeie kop koffie

19:30: 200g zilvervliesrijst(ongekookt), 230g kipfilet, 250g chinese wokgroente, 1ui,1paprika, 20g pijnboompit, wat ketjap manis. Ene hele wok vol alleen voor mij heaven..
Wat sweet chili saus.
2,5g creatine

Totaal: 355c 65v 140p

Hey Arno, mooie progressie ivm dat je dik was en nu een mooie physique voor je leeftijd hebt. Wat ik dus wou vragen is, ligt het aan je foto of heeft het stuk tussen je bovenste abs en de abs daar onder nou een enorm hoogte verschil?! Dit viel me echt heel erg op vandaar dat ik het vraag.

Nette bench en BOR al m8.

Hey Arno, mooie progressie ivm dat je dik was en nu een mooie physique voor je leeftijd hebt. Wat ik dus wou vragen is, ligt het aan je foto of heeft het stuk tussen je bovenste abs en de abs daar onder nou een enorm hoogte verschil?! Dit viel me echt heel erg op vandaar dat ik het vraag.
Hey, thanks man! Welke foto bedoel je? De progress foto bij m'n introductie of degene die ik laatst nog heb gepost? Anyway ik denk dat het komt omdat ik mn ribkast wat uit heb gezet. Op de foto bij mn intro. Bijna een soort van kleine vacuum.. En anders zou ik het niet weten man heb nog nooit echt een clear set of abs gehad dus wie weet.. En goede belichting helpt ook altijd ;)

Laatst bewerkt:
Hey, thanks man! Welke foto bedoel je? De progress foto bij m'n introductie of degene die ik laatst nog heb gepost? Anyway ik denk dat het komt omdat ik mn ribkast wat uit heb gezet. Op de foto bij mn intro. Bijna een soort van kleine vacuum.. En anders zou ik het niet weten man heb nog nooit echt een clear set of abs gehad dus wie weet.. En goede belichting helpt ook altijd ;)

Bedoelde foto 2 en ja waarschijnlijk komt het doordat je je buik ver intrekt en een soort van klein vacuum maakt. Als je dit niet doet zal het er veel natuurlijker uit zien in mijn ogen.

Bedoelde foto 2 en ja waarschijnlijk komt het doordat je je buik ver intrekt en een soort van klein vacuum maakt. Als je dit niet doet zal het er veel natuurlijker uit zien in mijn ogen.
Ja klopt idd ik zet mn lats uit en een soort kleine vacuum idd
.
image.jpg
.

Lb1
Squat
6x20
3x60
3x75
3x80
5x5 87,5kg
Ik faalde op de 4 rep 3e set wad puur een techniek foutje :mad: ik verloor de spanning op mn buik.. Waardoor ik m maar voor de helft omhoog kreeg wel ATG doo..
Front squat
4x6 55kg
Deadlift
6x60
6x80
5x100. Op dit moment was ik al helemaal kapot :(
Walking lunge
4x12 9kg
Cable crunch
4x12 23kg
Vacuum
3x10 zoals je weet voor de aesthetics ;)

Het was niet een top workout.. Was een beetje teveel van t goede was helemaal gesloopt.. Ik had te weining voedsel in mn systeem en toen ik ook nog die rep faalde was ik vrij chag.. Maarja uiteindelijk alle gewichten die ik moest behalen gecrushed..
You have bad days and you have good days..

Up2
Ohp
2x5 42,5kg erg zwaar..
3x5 40
Bench
4x6 52,5
Pullup
3x8 bw
1x6 +4kg
Bb curl
4x8 30kg
Db decline skull
1x12 6kg
1x12 8kg
2x8 9kg
Facepulls
4x12 15kg.

Niet zon goeie training ik weet niet wat het is energie is er gewoon niet enz. Was na de ohp er alweer klaar mee.. Zal wel iets mentaals zijn ofzo.. Tis wel gewoon kut..
Maarja.. Zit ook zo te kutten met mn trainingssplit etc welke oef enzo.

12nov 2015: gewicht 65,5kg

Heb vrij goed geslapen. Vandaag deadlift day die gaan we crushen! vanavond uiteten (moms bday) dus ook weer even cheaten..

gefeliciteerd brah

Terug
Naar boven