Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eiwitten en vet zijn bestwel spot-on voor zijn bodyweight. Zou persoonlijk nog wat carbs en/of eiwitten toevoegen om aan je kcals te komen. Een beetje vet kan trouwens ook prima.
Zag je post in m'n log, inderdaad leuk dat we even oud zijn. In!
270 * 4 = 1080
65 * 9 = 585
135 * 4 = 540
2205kcals
Inderdaad wel wat aan de lage kant bro, hoe heb je je onderhoud berekend? En je wilt bulken neem ik aan?
Maar waarom zo weinig cals en vet?
Voeding
Rusttdag
Na een hectische dag op t werk van 9tot9 alleen maar hollen rennen vliegen.
8:15: 2 snee volkorenbrood 2 plak kipfilet elk en 40g huttenkäse.
11:00: mandarijn
14:30: 6 snee volkorenbrood met 2plak kipfilet elk, 70g huttenkäse.
17:30: kop koffie
door werk hele rare eettijden gehad. En niet eens gedacht aan eten. Ik kwam thuis en heb taco's die mn ma had gemaakt gegeten
21:30: wat sla met penne en kip en éénofandere dressing, 8 taco shells, 250g gehakt ong. En saus etc. Heb t ook niet getracked heb gewoon echt veel gegeten. Ben ook de hele dag in beweging geweest is geen moment geweest dat ik niet liep/stond.
En een glas icetea green, ben geen voorstander om mn cals te drinken maar mn ma had het al ingeschonken en ik wou niet gaan zeiken om t niet op te drinken..
Totals: ong. 270c 100v 130p gegokt.
Hey, thanks man! Welke foto bedoel je? De progress foto bij m'n introductie of degene die ik laatst nog heb gepost? Anyway ik denk dat het komt omdat ik mn ribkast wat uit heb gezet. Op de foto bij mn intro. Bijna een soort van kleine vacuum.. En anders zou ik het niet weten man heb nog nooit echt een clear set of abs gehad dus wie weet.. En goede belichting helpt ook altijdHey Arno, mooie progressie ivm dat je dik was en nu een mooie physique voor je leeftijd hebt. Wat ik dus wou vragen is, ligt het aan je foto of heeft het stuk tussen je bovenste abs en de abs daar onder nou een enorm hoogte verschil?! Dit viel me echt heel erg op vandaar dat ik het vraag.

Thanks steen
i'm working on my bench..Hey, thanks man! Welke foto bedoel je? De progress foto bij m'n introductie of degene die ik laatst nog heb gepost? Anyway ik denk dat het komt omdat ik mn ribkast wat uit heb gezet. Op de foto bij mn intro. Bijna een soort van kleine vacuum.. En anders zou ik het niet weten man heb nog nooit echt een clear set of abs gehad dus wie weet.. En goede belichting helpt ook altijd![]()
Ja klopt idd ik zet mn lats uit en een soort kleine vacuum iddBedoelde foto 2 en ja waarschijnlijk komt het doordat je je buik ver intrekt en een soort van klein vacuum maakt. Als je dit niet doet zal het er veel natuurlijker uit zien in mijn ogen.
Ja klopt idd ik zet mn lats uit en een soort kleine vacuum idd
..
![]()
, hoeveel meten je armen trouwens aangespannen koud?Ja deze vind ik ook wel goeie hahaDeze vind ik persoonlijk veel bruter, hoeveel meten je armen trouwens aangespannen koud?
weet niet precies man zal keertje meten 
ik verloor de spanning op mn buik.. Waardoor ik m maar voor de helft omhoog kreeg wel ATG doo..

Thanks. M8