MuscleMeat

Growing till 2017!

• Topic Starter Topic Starter
Had nog wat tijd na school dus nog een up dr uit geknalt

Up3
BOR
4x6 60kg slow and controlled
Bench was bezet dus eerst bor
Bench
5x20
5x30
5x40
5x50
5x5 60kg eindelijk heb ik m eindelijk the full plate! Nu op naar 70kg!

Warmup iets minder de volgende keer was iets teveel van t goede.

Pullups
4x8

Dips
3x10

Lekkere training van 50min ong.
Wou niet teveel volume aangezien ik nu al 5dagen in a row train, nu lekker 2 rustdaagjes

Gratz on je bench :)

Binnenkort ook dippen met riem (extra gewicht)?

Up1
Bench
2x6 20kg
5x30
5x40
5x50
5x5 62,5kg eindelijk gaat mn bench omhoog!
Op de laatste set raakte mn spotter m aan :/ volgens mij deed ik t nog wel zelf maarja.. Ben alsnog blij dat bench goed gaat nu.

Cgbp
2x8 50kg
2x6 50kg
Volgende keer iets wijdere grip denk ik.. Elleboog licht geïrriteerd.
Pendlay row
4x8 50kg
Pullup
4x6 +2kg. Pullups gaan ook lekker ga t rustig omhoog bouwen in gewicht.
Incl db press
11x20kg
9x18kg
8x16kg
Bb curl
4x15 slow 5kg elke kant (kleine bb)
Rear delt fly
3x12 6kg

Lekkere training! Lets continue this shit!

Blijf ervan opkijken, echt lekkere krachtstats voor je leeftijd man.

Lb1
Squat
2x10 20kg
5x60
5x75
5x85
5x5 92,5kg moet echt een riem hebben ben erg bang dat ik "will snap my shit up" want de laatste zijn wel grinders en dat gaat wel erg tenkoste van de vorm..
10x60kg burnout set dom had ik niet moeten doen..

Front squat
1x8 57,5
2x6 57,5 helemaal kapot.. Bar gleed ook van mn schouder af..
Walking lunge
2x15 6kg elke hand
2x12 6 kg elke hand. Besloot t licht te houden.
Cable crunch
4x10 25kg
Knee raise
3x15

Ga wat meer aan mn vorm op squats letten want ik wil echt geen blessures oplopen etc.

Voor de rest een redelijke training gehad.

Laatst bewerkt:
hebben ze geen belts liggen in je gym?

Squat je high of lowbar? Vind zelf lowbar squatten met belt chiller, toe het alleen op topsets. Bij highbar merk ik persoonlijk geen verschil

Up2
Bench
2x10 20kg
5x30
5x40
5x50
2x5 62,5
3x3 62,5. Dit is het resultaat als je zonder spot benched.. Ik wist wel dat ze m aanraakte de vorige keer.

Ohp
5x5 40kg light af
Pullup
4x6 +2kg voeld lekker
Close grip bench
8x50
2x6x50
5x50
Db curl
4x8 12kg slow and controlled. Pumped..
Facepulls
3x12

Gewicht 26 nov 2015: 66,5kg

Ik ga denk ik binnenkort ook een keer PHUL aankijken lijkt me toch ook wat leuker om te doen en ook voor resultaat in spiergroei. Any tips or experience is welcome..

Dat je focus meer moet liggen op goed eten dan het programma dat je volgt.
Of je nou op kracht of hypertrofie traint, er zal hypertrofie plaatsvinden als je boven onderhoud eet. of je nou 5x5 of 3x8 doet.

Anderzijds als je wilt wisselen kan dat altijd, zolang er sprake is van progressie in de dingen die je doet zal je groeien. Mits voeding correct uiteraard.
En natuurlijk, als je niet goed eet, kan je 36 verschillende programma's volgen.. maar resultaat zal niet optimaal zijn.

Ik heb trouwens geen ervaring met phat. ik vond het vervelend om op 1 dag meerdere oefeningen met heavy weight x low reps te doen. teveel rust nodig en te weinig gedaan einde van de training. Maar dat is mijn ervaring.
Mijn voorkeur is 1 compound heavy weight x low reps met 5-8rm gewicht ongeveer, gevolgd door de rest met mijn 8-15rm gewicht.

Hele sterke 's quad man

Dat je focus meer moet liggen op goed eten dan het programma dat je volgt.
Of je nou op kracht of hypertrofie traint, er zal hypertrofie plaatsvinden als je boven onderhoud eet. of je nou 5x5 of 3x8 doet.

Anderzijds als je wilt wisselen kan dat altijd, zolang er sprake is van progressie in de dingen die je doet zal je groeien. Mits voeding correct uiteraard.
En natuurlijk, als je niet goed eet, kan je 36 verschillende programma's volgen.. maar resultaat zal niet optimaal zijn.

Ik heb trouwens geen ervaring met phat. ik vond het vervelend om op 1 dag meerdere oefeningen met heavy weight x low reps te doen. teveel rust nodig en te weinig gedaan einde van de training. Maar dat is mijn ervaring.
Mijn voorkeur is 1 compound heavy weight x low reps met 5-8rm gewicht ongeveer, gevolgd door de rest met mijn 8-15rm gewicht.
T gaat me niet om dat ik geen gains maak nu ofzo hoor ;) mn progressie gaat als een malle.. Maar ik mis het hypertrofie een beetje haha..

Terug
Naar boven